› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack – Kinnekulle 28/8
- Detta ämne har 64 svar, 3,614 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 4 månader sedan av
modulated.
-
FörfattareInlägg
-
29 augusti, 2004 kl. 19:13 #134902
OzO
DeltagareÄven jag vill tacka lite folk! Givetvis skall alla som jobbade under dagen ha ett stort tack! HPC + FMCS, ett nöje att samarbeta med er! Kul att även rejsa.nu och Cooperklubben kunde dyka upp! Även alla galna norrmän och danskar!
Förutom de personer som redan hade ett ansvarsområde innan träffen fanns det ett gäng som ställde upp och hjälpte till under dagen för att allt skulle flyta på så smidigt som möjligt. Stort tack till er!
Även tack till alla flaggvakter, depåvakter och ”supervisors”! Utan er ingen träff!!
🙂
Vädergudarna får dock fanimig inget tack… x(
Pga låg stresströskel kunde jag ej njuta av allt förrän banåkandet drog mot sitt slut. Avslutande grillfesten i svenska sensommarvädret var dock en succé (igen)! 😀
Ang. inledande spårvalsvarven får vi kanske fundera om (pga för mycket folk). Antingen som Kjell föreslog. Eller att man poängterar att spårvalsvarven är till för nybörjare som ej har åkt på banan. Erfarna behöver väl inte plugga in spår igen? I krypfart får man inte nån känsla för banan och därmed blir de 2 första varven meningslösa. Ev. kanske några premiärnerver botas… men…
Eftersom jag stod och tog emot folk och pengar i insläppet har jag ingen känsla för hur allt flöt på. Det verkade gå rätt bra eller hur uppfattade folk det? Hade det kommit ca 60 bilar kanske vi hade hållt schemat… (nu kom det 90+). Iom att ett par extra ställde upp som besiktningsmän verkade det dock flyta på trots…
Kinnekulle Camping rockar!
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::29 augusti, 2004 kl. 19:23 #134914Wiklundh
DeltagareRoligt som vanligt att träffa folk från klubben + andra oxå.
Fick gnugga ögonen nästan för jag trodde jag såg i syne när jag såg en 22b på träffen.
Den svara R34:an var grym med.
För att inte tala om Perras blåa R34:a. :9
Inte annat än att man blir lite sugen på att byta bil. 😉
Sist av från banan var man oxå, ville inte riktigt sluta när det var som roligast. 😀29 augusti, 2004 kl. 19:32 #134947Mickef
DeltagareKanonarrangemang som vanligt! Jag får tacka och berömma er som arrangerat.
Micke
från Linköping med vinröd subba.29 augusti, 2004 kl. 20:38 #134905Perra
Deltagare>Den svara R34:an var grym med.
>För att inte tala om Perras blåa R34:a. :9
>Inte annat än att man blir lite sugen på att byta bil. 😉Psst Micke, vi fixar hem en Skylift åt dig, vettu! 🙂 Ring mig så ordnar vi det.
/P
29 augusti, 2004 kl. 20:57 #134938griml0ck
Deltagare22B:n var verkligen ståpäls resande :7 😛 Hoppas någon filmade när han for runt. Att bara se och höra den på rakan var nog för att man skulle tälta i byxorna 😀
29 augusti, 2004 kl. 20:57 #134916Blocken
Deltagare>
>Ps Blocken, vad fick du Lt ifrån 🙂 Ds
>Well…? Hur ska jag veta det? Nåt ska du väl heta? ;):D:)
Tack för ditt MMS förresten!Som Göran sa; vi räknade med 60 bilar – det kom drygt 90, men tack vare bla K&N och Evo-Micke (…och säkert fler, men jag är för trött för att komma ihåg allt:)) flöt det på bra ändå. Tycker som ni andra att vi struntar i följevarven i fortsättningen, i alla fall för de erfarna.
Fler synpunkter mottages tacksamt här i tråden, eller via PM/mail.
Mvh AB
29 augusti, 2004 kl. 20:58 #134900SecretAgentMan
DeltagareJag har glömt av en sak….i stort sett alla dokument som användes på kullen är ”lånade” av Christian Lange / FMCS och vidareutvecklade.
Jättetack till Lange som lagt ned ett hästjobb – det sparade lite tid åt mig.
/J
29 augusti, 2004 kl. 21:31 #134948hberno
DeltagareTakk til SSI for et flott arrangement på Kinnekulle!
Synd vi ikke ble med på festen lørdag kveld, men det får vi ta igjen ved neste anledning!Må si at SSI driver veldig godt. Så mange Impreza’er har jeg aldri sett samlet på en gang!
Synet av to stk. Nissan Skyline GT-R, en blå svensk(Perra) og en svart norsk(Tony), gjorde inntrykket fullkommet!Mvh. Harald, 03STi
IDCN – Impreza Drivers Club Norway
http://imprezadriver.com/phpBB2/29 augusti, 2004 kl. 21:44 #134955rallymarkus
Deltagarejapp helt klart en super dag.. hann ju med o testa 3 varv också.. o sen tänkte jag åka hem men tur var väl att jag tänkte om o stannade på grillfesten..:) 🙂
30 augusti, 2004 kl. 06:24 #134932modulated
DeltagareSom vanligt oerhört trevligt och välarrangerat, allt flöt på
ordentligt även om det kom mer bilar än beräknat (vilket var
hur kul som helst).Men vädret, vad säger man, hur kan det regna horisontelt? Iofs
kanske inte så konstigt med den blåsten som var :(.22b, vill ha!! :7 Tur att inte bankaffärn hade öppet på lördagen,
för då hade jag jag väl förnedrat mig själv genom att bli nekad
ett lån på en halv miljon ;).Efterkalaset på campingen sen var oxå oerhört trevlig, kan det
bli annat? Efterefterfest i stuga 10 :). Stackars Max..Edit : Glömde ju tacka alla inblandade. Ett STORT tack, ni vet vilka
ni är.// Patrick P – nu utan röst igen, men rösten höll i helgen iaf 🙂
Regionsansvarig Västerås
30 augusti, 2004 kl. 07:25 #134908Strat
DeltagareÄven jag är mycket nöjd med Lördagen och vill tacka de som slitit och jobbat! Tar gärna på mig fler uppgifter till nästa säsong 🙂
30 augusti, 2004 kl. 12:29 #134895maxan
Deltagare> Efterefterfest i stuga 10 :). Stackars Max..
Sov ut hyffsat bra nu mellan söndag->måndag.
Som ”hämnd” hoppas jag att jag har några skandalbilder.. Har tankat över allt till datorn i går kväll, inte gått igenom dem ännu.
Max!
Subaru – AWD – All Well Driven30 augusti, 2004 kl. 14:39 #134949Krigge
DeltagareVill tacka alla inblandade för en kanondag!!
30 augusti, 2004 kl. 15:05 #134941vad_ar_lustgas
DeltagareFMCS och speciellt jag vill tacka för en kanondag! jag han med två varv på kullen och kom fram till att mitt chassie i hondan inte alls kommer överens med denna bana. måste ha en mycket hårdare sättning är det är nu kan man väl lugnt säga!
vidare så flöt allt på jättebra denna dag och allt löstes med bravur från de som va inblandade! kan gladeligen rapportera att alla vi vallentuna och brottbybor kom fram väl i går med alla våra bilar. alla va vid gott humör och kondition!
trevligt med campingen! jag och lizzie ågrar inte en sekund att vi fick stanna ofrivillgit ytterligare en natt! ska ta med flasta nästa nång så man kan hamna på samma humörnivå som andra! 🙂 kjelles kasslerfötter kommer jag däremot inte att efterapa! 😉
jag måste få se en bild där jag ligger på en kontainer ialafall! även getingbilderna från i söndags vill jag ha upp omdelelbums!!! 🙂 att två så stora killar kan vara så rädda+ 😉 asg.
mvh C
30 augusti, 2004 kl. 15:36 #134924Janne248
DeltagareStort tack till de som annordnat denna banträff! Starkt jobbat!
Det blev 1.7mil på banan under sista passet. Skoj! 🙂 😀 Men banan är svår.
Trevligt med grillningen på campingen! Dum som man var så stannade jag ej, men men, bättre än inget iaf!
Foton och film kommer!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.