› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack Kinnekulle Ring
- Detta ämne har 60 svar, 9,458 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 11 månader sedan av
Taggen.
-
FörfattareInlägg
-
5 september, 2010 kl. 16:55 #24070
Steewe
DeltagareNu är jag hemma efter en mycket trevlig helg! Lördagen var underbar med Andersson som grillkungen. 🙂 Bankörningen som var den första för min del iaf var riktigt kul, men slutade lite för tidigt redan i tredje passet när 3ans drev ville pensionera sig. 🙁
Det är bara att bryta ihop och komma igen!
Tack alla som gör bankörningar möjligt!
5 september, 2010 kl. 17:58 #209242XDrive
DeltagareVar trevligt att träffa lite SSi:are och snacka bil 🙂
Få sätta lite ansikten till namnen 🙂Tack alla för en trevlig dag!
5 september, 2010 kl. 18:32 #209226farsan
DeltagareTusen tack!!!
Lika trevligt som alltid, nu med ny t-shirt så man kan känna sig hemma bland grabbarna.5 september, 2010 kl. 18:40 #209185Subarumicke
DeltagareJag fick inte ihopp bilen så jag fick stanna hemma 🙁
inga avåkningar???
5 september, 2010 kl. 18:52 #209214Zahak
DeltagareVar väl en subba som fick ”fläskläpp” iaf, men annars var det skapligt lugnt (har jag missat någon smaskig avåkning så får ni rätta mig).
Btw, mycket tack för en väldigt rolig och trevlig banträff. Riktigt skoj att köra.
EDIT: Ja, med lite hälsningar från HPC dådå 🙂
”Alla hondaförare är väl proffs redan…” eller vad var det de sa på förarträffen? 😀5 september, 2010 kl. 19:23 #209225berne
Deltagarehmmm de var kul att gå runt att kika på alla bilar…. och prata med folk….
5 september, 2010 kl. 20:10 #209200challe
DeltagareDet blev ju en kanonhelg igen 🙂
Grill och införtjöt dagen innan och sedan en riktigt bra dag på banan.
Alla ska ha ett jättetack som ställde upp och såg till att dagen flöt på så bra som den gjorde, det va iof lite stirrigt i insläppet och besiktning i början men när vi blev lite varma i kläderna så tyckte jag att det gick som hejsan 🙂6 september, 2010 kl. 05:09 #209189Nikke McRae
DeltagareTack för en mycket trevlig dag. Kul att träffa alla igen. Bra jobbat ni som höll i arrangemanget!
Passindelningen fungerade för en gång skulle klockrent, flöt på mycket bra enligt mig. Patent Pedersen. 🙂Mycket nöjd med senaste modifikationerna på min pärla. Styr in som en dröm och känns nu helt neutral i kurvorna. Baken klev ut fint och behärskat. Nu är det bara skiten bakom ratten som ska våga åka ännu fortare. 😉
Ska klippa ihop incar snarast möjligt. Jag tror jag fick med lite action, bla Forrestern och jag testar hur fort man kan köra i kurvan under bron. 😉
6 september, 2010 kl. 05:24 #209243Eiiiiik
DeltagareNågon som fick en bra varvtid? 🙂
6 september, 2010 kl. 05:28 #209186Janne248
DeltagareNågon som fick en bra varvtid? 🙂
Nej, ingen bra, men en tid iaf. 1,06.7 blev den bästa för mig, körde dock bara 15 varv.
6 september, 2010 kl. 06:21 #209211karlzzon.
DeltagareTack alla för en mycket trevlig halv weekend!!!
Så jäkla sköjj att man har kommit in i klubben med öppna armar!! (jag e ju liiite blyg o försynt)
Mycket tack till challe som hade en xtra kylarslang som gjorde att vi kunde komma hem !!!
Jag körde nästan 2 pass och lyckades köra på 1,04.2 som snabbast.6 september, 2010 kl. 06:49 #209235Vince
KeymasterAlltid lika trevligt att få träffa detta goa gäng! Som ni säkert förstår så var det dock skit frustrerande att se alla ha kul på banan när man själv inte körde 🙁 . Fick dock släcka fartbegäret en anning då jag fick åka med Bobban och Andersson. Tack till er båda.
Vet inte om jag vågar säga detta här men jag hade gärna åkt en tur i Farsans sierra också :p men väntelistan var tydligen väldigt lång så det hanns aldrig med.6 september, 2010 kl. 07:40 #2092106 september, 2010 kl. 07:42 #209233Daniel666
DeltagareTack så mycket för en trevlig och väl skött banträff. Skoj att se er igen. Synd bara att vi bodde på olika ställen dagen innan. Men det kanske va lika bra 🙂 Får ta igen det till hösten…
6 september, 2010 kl. 07:42 #209205Koffe
KeymasterKan bara instämma. Mycket bra helg som vanligt med klubben =)
Fint väder, bra folk, nya krängare och alldeles för välputsade glasdörrar… Vad kan man mer begära?
Fick tyvärr hoppa över sista passen då framvagnen började klonka som om nåt var påväg att lämna bilen. Misstänker att främre krängaren måste efterdras lite 🙂
Karlzzon: Jag tror ni svängde ut på E20 ett par bilar framför mig i Laxå. Vet ni vad som hade hänt i korsningen? Såg ut att vara en rejäl sanering.
/Koffe
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.