SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack Kinnekulle Ring 16/9

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Författare
    Steewe
    Deltagare

Var det ingen som fick knäppt lite bilder här på klubben ?:D

Just det, bilder var det ju man skulle ta med kameran. 🙂

kranhasse
      Deltagare

Tack för en trevlig dag på banan.
        Tack alla ni som fixat så jag fick ha lite roligt igen. 13 år sen jag åkte på bana. Ha de,Kranhasse

Glow
        Deltagare

några bilder från dagen finns snart under fliken foton och filmer 🙂

Janne248
          Deltagare

Var det ingen som fick knäppt lite bilder här på klubben ?:D

Jag tog lite kort, har dock inte kollat på dem än……
            Blev inte så mycket, var mycket jobb på söndag! Fick äta frukost mackan kl 1245!!!

Hjelm
            Deltagare

Blev inte så mycket, var mycket jobb på söndag! Fick äta frukost mackan kl 1245!!!

Ne, det är klart.. Mycket att hålla ordning på & stå i ! Men bra blev det! 🙂

Koffe
              Keymaster

Vi morgonpigga käkade ju frukost innan avfärd från campingen 😉

Subaru-Calle
                Deltagare

Som alla andra sagt, riktigt rolig å lyckad träff! 🙂
                  Härligt gäng måste jag säga!

Dessvärre slutade hemresan värre.. När jag väl anlände hemma hade jag redan insett att det var bromsbelägget som var dåligt. När jag väl lossar och kollar ser jag att det fanns inget kvar av nått belägg där inte. Och känner att den inre skivan är ojämn. Så bestämmer mig för att skruva ner och inspektera, och självklart lyckas jag dra av bulten som håller oket.. Så kännes jävligt surt måste jag säga.. 🙁

Förövrigt, skitkul!! d—0.o—b

challe
                  Deltagare

Du behöver inte vara orolig för bromsoket Calle, det är nästan standard att bultarna till brembo oken skär när man ska lossa dom och sen ryker bulten av när den ska ur.

Försök och få ur bulten på nåt sätt och köp sen en ersättningsgänga ( biltema funkar skitbra ) och skruva i och en ny uppsättning bultar så är det fixat 🙂

goffemannen
                    Deltagare

Du behöver inte vara orolig för bromsoket Calle, det är nästan standard att bultarna till brembo oken skär när man ska lossa dom och sen ryker bulten av när den ska ur.

Försök och få ur bulten på nåt sätt och köp sen en ersättningsgänga ( biltema funkar skitbra ) och skruva i och en ny uppsättning bultar så är det fixat 🙂

Just pga detta så har jag smörjt mina bultar med aluminiumfett.

Subaru-Calle
                      Deltagare

Jo, hade mina misstankar om att det skulle skita sig innan jag ens rört den.
                        Så får bli att lägga sig i garaget i helgen för vill se så att skivan klarat sig då det slitit ända in till järnet.
                        I värsta fall har vi fått en anledning till att uppgradera bromsarna lite 😉 haha

Janne248
                        Deltagare

Lite foton uppladdade i vårt Galleri.

Ingen annan som tog foton? Som vill ladda upp?

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.