› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack Kinnekulle Ring
- Detta ämne har 60 svar, 9,458 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 11 månader sedan av
Taggen.
-
FörfattareInlägg
-
6 september, 2010 kl. 08:19 #209221
Steewe
DeltagareMåste bara sammanställa lite efter helgen. 😉
Helgens godast: Anderssons 10 kg vildsvin
Helgens roligaste: Koffe och Crippes träff med glasdörren. 😀
Helgens vackraste: Solnedgången över sjön vid campingen
Helgens avåkning (?): Zippo under bron, med resulterande fläskläpp. Men plast är förbrukningsvara. 😉
Helgens ras: Tror jag får skriva in mig själv där med min låda..
Helgens smällar: Patriks avgassmällar 😉Fyll gärna på med mera. 🙂
6 september, 2010 kl. 08:19 #209212karlzzon.
DeltagareKarlzzon: Jag tror ni svängde ut på E20 ett par bilar framför mig i Laxå. Vet ni vad som hade hänt i korsningen? Såg ut att vara en rejäl sanering.
/Koffe
Naee mer än att det va typ 1 ton saneringsmedel genom hela Laxå i norrgående köriktning.
6 september, 2010 kl. 08:37 #209216Crippe
DeltagareFint väder, bra folk, nya krängare och alldeles för välputsade glasdörrar… Vad kan man mer begära?
/Koffe
att nån inte stänger dom!!! *morr*
6 september, 2010 kl. 08:39 #209222Steewe
Deltagareatt nån inte stänger dom!!! *morr*
Haha, känner mig ganska skyldig på den. 😉
6 september, 2010 kl. 08:40 #209217Crippe
DeltagareHelgens godast: Anderssons 10 kg vildsvin
Helgens avåkning (?): Zippo under bron, med resulterande fläskläpp. Men plast är förbrukningsvara. 😉
Helgens smällar: Patriks avgassmällar 😉
Helgens svikare: Klew som köpte en pegeo (lr hur det nu stavas?)6 september, 2010 kl. 09:12 #209244Eiiiiik
DeltagareKompisen påstår sig ha kört 1.05 med en PBU CTR med enbart sänkningsfjädrar och gatdäck.. Det låter lite väl snabbt va?
Jag körde på 1.9.8 uppmätt med rejsing-GPS. Dock på ”Åka-gott” Ling-long däck som jag kan slänga upp bild på om nogon vill se hur däck inte ska se ut efter banåkning ^^
6 september, 2010 kl. 09:38 #209227farsan
DeltagareAlltid lika trevligt att få träffa detta goa gäng! Som ni säkert förstår så var det dock skit frustrerande att se alla ha kul på banan när man själv inte körde 🙁 . Fick dock släcka fartbegäret en anning då jag fick åka med Bobban och Andersson. Tack till er båda.
Vet inte om jag vågar säga detta här men jag hade gärna åkt en tur i Farsans sierra också :p men väntelistan var tydligen väldigt lång så det hanns aldrig med.Tittade efter dig när de ja redan lovat fått åka med runt, kände mig riktigt taskig och hoppas du inte är för besviken på mig?
Kom upp till Rudskogen till helgen så lovar jag att du ska få dig en åktur du sent glömmer.
Vi träffas hos mig på fredag för lite god mat o dryck innan, och du är mer än välkommen redan då.Kul att få använda Challe som rundningsmärke för omväxlings skull, första gången på alla dessa år va?
6 september, 2010 kl. 10:01 #209187Janne248
DeltagareKarlzzon: Jag tror ni svängde ut på E20 ett par bilar framför mig i Laxå. Vet ni vad som hade hänt i korsningen? Såg ut att vara en rejäl sanering.
Jag heter inte Karlzzzzzzzon men svara ändå…..
Jag åkte genom samma-lika sanerings område på väg mot Luuudvika!
Trafikmeddelande på radion sa att det var sanering efter diesel på vägen!Så jag tror dom hade hällt på saneringssand för att suga up dieseln!! ;):p
6 september, 2010 kl. 10:36 #209215Zahak
DeltagareHelgens godast: Anderssons 10 kg vildsvin
Helgens svikare: Klew som köpte en pegeo (lr hur det nu stavas?)
Helgens svarta flagg: Går till Ford nr 90-nånting (pga körning med t-shirt, så inget allvarligt) 🙂6 september, 2010 kl. 11:02 #209236Vince
KeymasterTittade efter dig när de ja redan lovat fått åka med runt, kände mig riktigt taskig och hoppas du inte är för besviken på mig?
Kom upp till Rudskogen till helgen så lovar jag att du ska få dig en åktur du sent glömmer.
Vi träffas hos mig på fredag för lite god mat o dryck innan, och du är mer än välkommen redan då.Kul att få använda Challe som rundningsmärke för omväxlings skull, första gången på alla dessa år va?
Jo Farsan jag är skitbesviken på dig o jag kommer ALDRIG mer att vilja åka Ford nånsin :D.
Skämåsido, det är absolut ingen fara och det kommer säkert fler tillfällen.
Rudskogen hade givetvis vart roligt men jag flyttar nu helgen (börjar iaf) så jag har tyvärr fullt upp. Men tack för inbjudan iaf. och DET får du också gärna göra vid fler tillfällen ;).6 september, 2010 kl. 15:07 #209240Zippo_
DeltagareRiktigt rolig att komma o träffa allt subaru folk igen! 🙂
Avåkningen var rätt schysst också, men som steewe nämde, plast(front läppar) är bara förbrukningsvara 😎 😀
kul med mycket folk att snacka med, riktigt tråkigt att det var sista banträffen för iår 🙁
1:06 som bästa tid med kombin, inte helt fyskam 🙂
6 september, 2010 kl. 15:15 #209192mikke
DeltagareMycket trevlig träff båda dagarna! Nästan så Mr konjak får heta Mr grillmaster också nu 😉
Trist man inte kunde köra men nu är det bara ta ur motorn och bestämma sig för vad man ska göra 🙂
6 september, 2010 kl. 17:32 #209207bobban
DeltagareHmm Det var fler som körde av efter bron hehe
Ingen som tog bild på det he he när man hoppar upp och ner som studsboll i bilen 🙂6 september, 2010 kl. 17:34 #209208bobban
DeltagareTummen upp som vanligt… det är alltid lika kul att få hänga med på ett hörn 🙂
6 september, 2010 kl. 17:48 #209209klew
DeltagareVill också tacka för en riktigt trevlig träff, och ni kan räkna iskallt med att inte slippa mig i fortsättningen trots att jag köpte en Peugeot igen… går helt enkelt inte att äga en Impreza som busbil när man har trasig rygg och lever på 10k/månad från försäkringskassan 🙁 Inte omöjligt att det blir ny subba när allt är fixat dock 🙂
Fyller på listan lite:
Helgens godast: Anderssons 10 kg vildsvin
Helgens svikare: Klew som köpte en pegeo (lr hur det nu stavas?)
Helgens svarta flagg: Går till Ford nr 90-nånting (pga körning med t-shirt, så inget allvarligt) 🙂
Helgens bilfynd: klew som köpte en peugeot 205 Mi16 😉
Helgens bov: Crippe som bjöd bort min frukost
Helgens tröttaste: klew som pga tablettmissbruk låg o yrade hela natten istället för att sova (men var iaf hyfsat smärtfri) och sedan försökte sova i en bil vilket var svårt när det en gång i minuten kom en Patrik och lekte åskgud 😉
Helgens flin: Alla som var ute på banan -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.