SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack Kinnekulle Ring

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 61 totalt)
  • Författare
    Crippe
    Deltagare

Vi kanske skulle ha en sista åka glida tjöta grilla vildsvins träff?

mikke
      Deltagare

Pedersen och jag snackade lite om det, någon avslutning för årets körningar med fest utan att behöva köra bil innan klockan 7 dagen efter 😛

karlzzon.
        Deltagare

Låter som en kanon ide!!!!!

Crippe
          Deltagare

jag är på helt klart! vi måste få med oss andersson då! kanske hyra några stugor lör-sönd och bara kalasa!

farsan
            Deltagare

Vi kanske skulle ta med våra trevliga vänner i Fordklubben också? 🙂

challe
              Deltagare

Jag tycker vi åker hem till Spiken och badar tunna och käkar vildgris 🙂 😉

Nikke McRae
                Deltagare

Här kommer min ombordfilm.

Incar:
                  http://www.youtube.com/watch?v=RtGD5qHYwnM
                  (På slutet finns Bobbans offroad-körning)

Då var Kinnekulle premiären klar. Roligare bana än vad jag trodde att den skulle vara.
                  Jag verkar ha tendensen att sätta snabbaste varvet på dagens första eller andra varv, för att sedan ligga på något högre stabila tider. Konstigt.

Supernöjd med hur bilen nu beter sig på banan. Understyrningen är som bortblåst. Väldigt neutral och fin, sätter sig fint i kurvorna. Går att köra mycket fortare! Litar nu helt på bilen i snabba kurvor.
                  Synd att säsongen nästan är slut nu.

SPiKE
                  Deltagare

Jag tycker vi åker hem till Spiken och badar tunna och käkar vildgris 🙂 😉

Klart vi kan 😀

mikke
                    Deltagare

Ut och panga lite vildsvin nu då Andersson! 😀

Daniel666
                      Deltagare

Vi kanske skulle ta med våra trevliga vänner i Fordklubben också? 🙂

Kan ju inte mer än att instämma…

Vince
                        Keymaster

Ut och panga lite vildsvin nu då Andersson! 😀

Japp….helgrillad kulting :D;)

Andersson
                          Deltagare

Japp….helgrillad kulting :D;)

Ha ha ha tack alla som håller tummarna för bilen, jag tänkte sätta mig ikväll så vi får se om det blir någon nasse. Jag kommer direkt bestämm bara ett datum.

Kvarnis
                            Deltagare

Ja bada tunna hos spiken vore kul, och sänka en 7 lr 2 😀
                              inte V.38 bara 😀

Andersson, om du har funderingar ang motor etc skicka pm så ska jag kunna ge dig några råd.
                              Har ju provat några versioner så jag vet ~vad som funkar 😉 😀

Andersson
                              Deltagare

Ja bada tunna hos spiken vore kul, och sänka en 7 lr 2 😀
                                inte V.38 bara 😀

Andersson, om du har funderingar ang motor etc skicka pm så ska jag kunna ge dig några råd.
                                Har ju provat några versioner så jag vet ~vad som funkar 😉 😀

Tack för det ska servas imorgon sen köras 100mil, tappa ur oljan och mäta hur mycke som försvunnit sen får vi se vad som ska göras.

Ingen gris men jag jobbar på det.

Vince
                                Keymaster

Tack för det ska servas imorgon sen köras 100mil, tappa ur oljan och mäta hur mycke som försvunnit sen får vi se vad som ska göras.

Ingen gris men jag jobbar på det.

Hoppas för det bästa för bilen……och även för grisar :D.
                                  Var ute på en kompis svensexa nu i veckan och vi sköt lite lerduvor i skogen….jag kan säga att om alla jägare hade haft mina skills när det gäller att skjuta så hade djurbeståndet ökat KRAFTIGT :o:p!

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 61 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.