› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack Knutstorp 2008-06-29
- Detta ämne har 15 svar, 1,331 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 10 månader sedan av
SPiKE.
-
FörfattareInlägg
-
29 juni, 2008 kl. 19:57 #14631
Palm
DeltagareKan man få en liten redogörelse för hur de var på Knutstorp tro?
29 juni, 2008 kl. 21:32 #150693Nikke McRae
DeltagareHemma igen efter 80 mil transportsträcka tur och retur. Men sicken skoj bana att köra. Fina doserade kurvor och snabba partier över krön. :7
Skitskoj med R-däck och bra bromsar (DBA 4000 + Ferodo DS2500).Regnet som kom på morgonen torkade ju snart upp och sen kom regnet tillbaka just när sista passet flaggades av.
Kul och träffa er igen, plus ytterligare några ansikten i klubben.
Jag tyckte vi gjorde ett kanonbra arrangemang.
Stor elloge till Pedersen som rodde iland detta!Gelleråsen nästa!
Fick med Grimlock’s RA på en liten mobilfilm:
http://www.imprezive.com/ftp/knutstorp_wmv.wmvOch en liten bild över depå området (lika många till Imprezor stod i andra änden av depån):
http://www.imprezive.com/ftp/knutstorp_depa.jpg29 juni, 2008 kl. 22:16 #150694minid
DeltagareTack allihopa för en trevlig banträff och grillkväll för er som var närvarande.
Stort tack till alla som ställt upp som funktionärer under bankörningen.
Ses nästa gång på Emmaboda.. Då ska jag under 1.30.00 🙂 1.30.15 förra året.. 😀
Vi i syd kommer nog träffas innan.. 😉
Ne nu ska jag krypa ner under täcket! 😀
30 juni, 2008 kl. 08:05 #150698Chewie
DeltagareJa, jag får tacka alla som var med och hjälpte till, kan meddela att vi fick beröm för vår insats av flera att det var bra arrangerat. Stor eloge till alla som hjälpte till!!!!!
Stort tack till min partner in crime Just Try som stod ut hela helgen!!!!!
30 juni, 2008 kl. 08:25 #150687griml0ck
DeltagareJa då var man tebax på jobbet o lite smått återställd. Man var rätt slut igår kväll. Tog nog 1-2 min o somna. 6 timmar hem direkt efter tär lite på en 😉 Men denna bana var ju sjukt rolig o köra :7 Synd bara den snabbaste kurvan blev konbana. Fast de gick o hålla rätt fort i den ändå trots konerna 😛 Annars var jag nöjd med körningen. Fick skönt flyt på banan i slutet. Dock stack oljetempen upp för högt på sista varvet. Är nog dax o kolla på en bättre oljekylare så man kan köra mer varv 😀 Fick slå av helt där för defimätarna pep som faen.
Ett stort tack alla som kom, vi har ett trevligt gäng som vanligt! Vi hade ju rätt tur med vädret ändå, kunde vart mycket mer regn med lite otur.
Lite dåligt intresse från klubben var det dock, var mer hondor där än nått annat märke. Svårt o få tag i flagvakten hade vi oxo, eftersom dom ska ha sma och alla verkade hellre vilja köra än stå flagvakt. Kanske nått man ska försöka lösa bättre till nästa gång. Så passen fylls innan träffen.Grymt jobbat av tuggarn o pedersen vid insläppet från depån. Jag hade aldrig orkat stå så där länge där o rodda utan o få köra 😉
Nästa träff blir 20 juli på lunda flygfält. Häng på bara! Det kommer en tråd med mer detaljer om den träffen snart. Kanske ska köra japmeet nästa helg beror lite på hur man känner när helgen närmare sig. Just nu e jag slutkörd 😉
// J
30 juni, 2008 kl. 09:15 #150699Chewie
DeltagareKika runt lite, hitta bilder på Rejsa.nu, http://zoomphoto.se/motorsport/galleri/20080629honda/index.html
30 juni, 2008 kl. 10:21 #150688griml0ck
Deltagare30 juni, 2008 kl. 11:33 #150701Just try
DeltagareJa, jag får tacka alla som var med och hjälpte till, kan meddela att vi fick beröm för vår insats av flera att det var bra arrangerat. Stor eloge till alla som hjälpte till!!!!!Stort tack till min partner in crime Just Try som stod ut hela helgen!!!!!
Håller med om att dagen var mycket lyckad! Det som var mindre bra tar vi lärdom av och försöker göra bättre till nästa gång. För min egen del så är jag nöjd med det mesta surt bara att bilen ska små strula lite. Tuggarn är man ett par så är man 😉 bara att härda ut eller hur :9 😀
30 juni, 2008 kl. 14:07 #150691down_the_drain
DeltagareJa det var kul att träffa er igen! 🙂 Hade sketa kul som vanligt!
Lagom trött var man efter hemkomsten,nästan 2dygn utan sömn.
Samt några mm tunnare sommardäck..30 juni, 2008 kl. 20:04 #150695SPiKE
DeltagareSnacka om tur med vädret, kunde inte blivit bättre. Ytterligre en kanon helg.
Schysst att så många ställer upp och hjälper till när det verkligen behövs 🙂
Tack ska ni ha, ingen nämd ingen glömd.
Ett stort tack även till grabbarna på Autoteknik som kom med två bilar och agerade flaggvaktstaxi och bärgare hela dagen.
Nu får vi hoppas på att det blir lika trevligt 10 Aug på Gelleråsen, vi syns då om inte förr.
//H – Ska käka grodlår….
30 juni, 2008 kl. 21:03 #150700Surbarbro
DeltagareVälgigt avundsjuk!
Skulle också velat vara med.
Men ok, Thåström och Kent var helt OK!
Saknar er såklart!
Kunde ha varit flaggvakt, eftersom jag har SMA.
Får väl se hur det funkar men nästa race.
Underbart att ni har haft det kul.
Ses och hörs snart!
/ Catrine
1 juli, 2008 kl. 08:37 #150692Pedersen
DeltagareOj, vart ska man börja?
Vilken bana… jag MÅSTE ner och köra Knutan någon gång. Och stugbyn gick inte av för hackor. Grymt trevlig grill-bonanza kvällen innan.
Måste även jag nämna bärgar/transport-teamet från Autoteknik. De fick verkligen slita hund under dagen men skötte det helt perfekt.
Stort tack även till er från klubben som ställde upp som funktionärer. Jag tror aldrig att jag varit med om att insläpp och besiktning fungerat så smidigt.
Tuggarn: Min vapendragare vid huvudpostering. TACK.
Och till alla från klubben som körde: Såg i eftersnackstrådarna på andra forum att de var flera som började fundera på att handla imprezor efter er framfart. Kul att man slipper skämmas för er 😉
/En sliten men rätt nöjd Pedersen
1 juli, 2008 kl. 10:28 #150697mikke
DeltagareGrymt rolig träff och vilken bana att köra, härligt med lite kuperat :7 !
Alltid lika roligt att träffa impreza folket, ser redan fram mot Gelleråsen!Dock dags att ta tag i ”trampa bromspedalen i botten”-problemet.
2 juli, 2008 kl. 09:37 #150689griml0ck
Deltagare2 juli, 2008 kl. 09:46 #150690griml0ck
Deltagarehttp://www.youtube.com/watch?v=NAWKXuIzcL8
Här ser man nån nyare STi åka förbi i början och min bil far förbi i mitten av filmen typ. Jag tror jag såg ett scoop på taket iaf 😛
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.