- Detta ämne har 29 svar, 2,395 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 9 månader sedan av engin.
-
FörfattareInlägg
-
18 februari, 2012 kl. 15:45 #27709MuminDeltagare
Får tacka alla inblanda som var med och gjorde denna dag till en kanon bra dag med mycket skratt och mycke åka. Blev en del fina avåkning också! Kommer upp lite bilder samt filmer hoppas jag inom kort.
Teddy du ska nog gå bana runt innan du sätter bilen i en vall i andra kurvan 😀
Roadtripp riktigt kul att du kånkade upp din pärla med trailer och hela skiten stort plus!
Slasher du hade en del fina avåkning också 😛 men roligt att se att du använder bilen som den ska användas! Nu är det bara skaffa OT dubb till nästa gång:D
Och stort tack för att jag fick prova några varv 😀Kort fattat roligt med alla som kom med familjer vissa hade åkt typ 50mil tycker jag är startk!!
18 februari, 2012 kl. 16:37 #236360MuminDeltagareLite bilder!
Teddys första runda på banan.. kom till kurva 2 😀
Evon fick smacka snövall hårt!
Och det tog inte många varv så satt evon där igen 🙂
Se man där stin fick smaka snö också 😀
Men lika glad var han och blev full spetta igen 😀
Nu laddas det inför filmningen som jag hoppas blev av.. är lite osäker men det märker vi 😀
Nu i efterhand så märker jag att jag bara tog kort på avåkningar men har lite filmer det får bli senare 🙂
SKÅL!18 februari, 2012 kl. 16:46 #236364enginDeltagareroliga bilder! 🙂 jo men man blev ju tvungen o svalka evon lite mellan varven 😛
18 februari, 2012 kl. 18:28 #236357SvindleDeltagareFår tacka alla deltagare för en riktigt trevlig dag på isen, och som sagt riktigt kul att det även kom långväga gäster.
Jag fick då köra tills jag var nöjd och hade hur skoj som helst 🙂
Ett extra tack till Roadtripp som bjöd på ett par riktigt fina varv i sin Type R, grym bil och duktig förare.
18 februari, 2012 kl. 19:33 #236372hedberg____Deltagareja jag missa juh dagens körning skulle ut i morse å bilen starta inte tror det är soppa pumpen ska kolla på de imön har juh en walbro liggandes här på skrivbordet:P
18 februari, 2012 kl. 23:12 #236374ZlasherDeltagarehahaha fina bilder;-) jo man åkte lite brett;-) tack för en bra plogad bana. nästa gång ot däck som sagt.;-)
18 februari, 2012 kl. 23:18 #236375ZlasherDeltagarebtw så kommer nog filmerna upp imorgon;-) kastar upp dem när jag kommit hem.
19 februari, 2012 kl. 07:52 #236362karlzzon.DeltagareStort tack till alla som gjorde denna dag till en fantastisk dag!!!!
Riktigt rolig bana och som vanligt vansinnigt kul att köra bil på is.19 februari, 2012 kl. 09:25 #236352Janne248DeltagareTrevligt träff! Kul och träffa alla!
Har ladda upp några foton till vårat galleri!
19 februari, 2012 kl. 10:36 #236350LegacyLarsaKeymasterTack för en riktigt trevlig dag! Kul att så många ville komma, och jag kan ju säga att det var i elfte timmen vi körde, för på kvällen kom regn och plusgrader, som än består..
Här är lite mer bilder..
Mer bilder här i galleriet.
19 februari, 2012 kl. 10:49 #236351LegacyLarsaKeymasterja jag missa juh dagens körning skulle ut i morse å bilen starta inte tror det är soppa pumpen ska kolla på de imön har juh en walbro liggandes här på skrivbordet:P
Det är sån som händer, vad är det dom brukar säga i idrotten, det är bara att bryta ihop och komma igen..
Det blir lite fikaträffar framåt vårkanten, så då är det bara att komma!
19 februari, 2012 kl. 11:31 #236353Janne248DeltagareYouTube film från gårdagen!!!
19 februari, 2012 kl. 20:32 #236363karlzzon.DeltagareKanon rulle Tack Janne.
Schyssta Bilder ni har lagt upp.19 februari, 2012 kl. 23:00 #236373hedberg____DeltagareDet är sån som händer, vad är det dom brukar säga i idrotten, det är bara att bryta ihop och komma igen..
Det blir lite fikaträffar framåt vårkanten, så då är det bara att komma!
ja tyvärr men nu går bilen igen… men ja hoppas det blir nå mer is åka i vinter kasnke första helgen i mars?
20 februari, 2012 kl. 02:16 #236354roadtip85KeymasterRiktigt rolig dag på isen som gav mersmak! Första, men inte sista gången med isdäck på Imprezan!
Tack alla inblandade!
Kul med lite bilder, och film!Hoppas ni hade trevligt på vandrarhemmet på kvällen också! Borsan, och innehavaren av BE-kortet fick för sig att han verkligen ville hem på kvällen, så det va inte så mycket att säga emot när han ställt upp att köra upp bilen åt en!
Jag hoppas det blir en träff om 2 veckor igen, som det pratades lite smått om!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.