• Detta ämne har 6 svar, 1,226 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år sedan av Just try.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Surbarbro
    Deltagare

Tack, Stefan!
      Så himla trevligt!
      Underbart att du tar tag i det här. Jag står i parad och väntar på nästa år. Då ska jag satsa hårdare. HAHA! Jag är urusel, men jag har kul.

Synd att så många missar den här träffen, för den är så trevlig och rolig.
      Matstället, så bra. Fiskgratängen:) Går inte att beskriva. Måste upplevas. 🙂
      Nu kan vi bara vänta till nästa år.
      Kan bara säga tack igen!

// Catrine

Andersson
      Deltagare

Då är man hemma i Småland igen efter ännu en underbar helg med gänget. Stort tack till Daniel för boende och räkafton med Magnus och Christian.
        Tack till Stefan som fixat och bokat så det blev av även i år.
        Grattis till Calle och Magnus till vinsterna.
        Härligt att se en tjej som efter sju minuter är som en i gänget trots att hon aldrig träffat oss tidigare, det måste väl ändå visa att så farliga är vi väl inte iallafall 😉 så ni som satt hemma tur ni inte vet vad ni missar.
        Ha det gött så ses vi på nyår 🙂

Vince
        Keymaster

Då är man hemma i Småland igen efter ännu en underbar helg med gänget. Stort tack till Daniel för boende och räkafton med Magnus och Christian.
          Tack till Stefan som fixat och bokat så det blev av även i år.
          Grattis till Calle och Magnus till vinsterna.
          Härligt att se en tjej som efter sju minuter är som en i gänget trots att hon aldrig träffat oss tidigare, det måste väl ändå visa att så farliga är vi väl inte iallafall 😉 så ni som satt hemma tur ni inte vet vad ni missar.
          Ha det gött så ses vi på nyår 🙂

Jodå Andersson vi vet mkt väl vad vi missar men ibland så går det inte bara. Helgen innan hade jag ställt upp till 100% men igår gick det inte bara. Kul att se att ni hade roligt och att SSC verkar ha tagit tillbaks raceroom titeln? Går inte att låta Fård folket vinna varje år ;).
          Jag fick iaf hälsa på några av er samt mr konjak innan ni drog till Liseberg 🙂

SPiKE
          Deltagare

Nu har även Kolmårdstrollet landat hemma. Kul som attans att träffa er och umgås, detta blir stående i min kalender iaf.
            Grattis till vinsten Carl!
            Grattis även till den evige tvåan Magnus, kul att du får vara lite snabb ibland oxå =D
            Nu är det bara att ladda om inför svenska wallyt tydligen. Tror att Andersson snacka någe om att man inte alls fryser i två meter snö och -50gr men jag är tveksam faktiskt 😉

Daniel666
            Deltagare

Tack för ännu en väldigt trevlig träff och tack till Stefan som roddar i det 🙂 Och grattis till vinsterna, fick ju släppa titeln i raceroom men kanske lika bra så att ni får känna hur det är att vinna med ;). Riktigt trevlig att träffa alla som vanligt. Ser redan fram emot nästa träff 🙂
              Och stort tack till Andersson för massa gott kött och fylld frys

Grovsnus
              Deltagare

Får även jag tackar för en sedvanligt fantastisk kväll! Riktigt kul att träffa alla igen. Blir ju aldrig tråkigt att svänga en bägare (eller två kanske det blev…) med detta gäng!

Stort tack till Stefan för en riktig höjdarkväll och för sovplatsen!
                Nu gäller det bara att ladda om så ses vi till nyår 🙂

SSC #1596
                Oyp_Oyp

Just try
                Deltagare

Stämmer in i kören och tackar alla för en kanon kväll.
                  Känns bra att Ssc tog båda titlarna i år! Min körning på knutstorp var helt okej för han som
                  Bara är nr 3. Hoppas få ihop skrotet och på allvar kunna vara med och köra igen nästa år!
                  Snyggt jobbat som vanlig Stefan! Fint uppstyrt som alltid.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.