SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Mäki meet 21/april/2012

• Detta ämne har 25 svar, 3,776 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av LegacyLarsa.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 26 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Lite bilder på Picasa från Mäki Meet i Sandviken igår kväll.

13 Subarus som hade hedersplats framför entrén till arenan.
      Massor med bilar och folk på parkeringen.
      Mer bilder kommer från kameran.

Vi samlar just nu till Evig Frid (Artikelnr: W080134 Pris: 2 415,-) krans från SSC.
      Vi behöver vara 16 pers för att få ihop summan. PM’a mig för kontonummer.
      Begravningen är 27/4, Fonus måste få order två dagar innan….= bråttom.

Överskottet går till Mäki fonden ( BG 855-5872) som skall användas för att bygga område/bana som motorintresserade får anordna motorträffar, konbanor etc på.

OzO
      Deltagare

Mycket bra ordnat vill jag säga till dom som fixade! Finparkering, klistermärke, banderoll, insamling, mm, mm. Känns bra att ha varit där… men tungt. Finns ju inga ord som kan få honom tillbaka men jag hoppas familj och vänner känner stöd från Subarugänget. Stöd gärna fonden genom SSC.

Samtidigt kul att träffa gamla som nya! Kommer aldrig få nog av att åka i en Subaruklunga! 🙂

(Janne, Larsa & andra har säkert 1000ggr bättre bilder men här är några till en början)

/Göran

OzO
        Deltagare

150:- fixat! 🙂

Garageknugen, jag kom ikapp dig till slut på vägen hem vid Arlanda trots 10 km/tim under laglig hastighet 😉

Markus
          Deltagare

Värmer att se dessa bilder! Härligt att ni blev så passa många ändå trots lite ostadigt väder. Önskar jag kunnat vara med men det gick inte. Ska iaf fixa pengar när jag kommer hem.

Surbarbro
            Deltagare

Ledsen, jag kunde inte heller komma.
              Tankarna fanns hos MÄKI hela tiden.
              Hade helst vara med er där.
              Vi har tänt ett ljus, som räcker länge.

Fixar bidraget imorgon.

Kramar till er alla och kör försiktigt.

BjorneJ

Jag vill tacka för en trevlig första träff trots anledningen till träffen.
                Det var trevligt att träffa alla subaru ägare som slöt upp och gjorde en storstilad entré till träffen.

Mina bilder från kvällen kommer jag lägga ut så snart jag laddat över dom till datorn.
                Mitt bidrag till kransen är betalt.

Vince
                Keymaster

150 till kransen fixat 🙂

Säg till om det inte räcker.

Pelleengstrand
                  Deltagare

Ett stort tack till alla er som kom jätte härligt att se att så många tog sig tid att komma.:)

Surbarbro
                    Deltagare

Fixat!
                      Det minsta vi kan göra.
                      Min bil på service skulle gärna ställa upp med honom, men servicebilen får väl jobba som vanligt.
                      Hon bara njuter.
                      Ge mig dag.
                      Jag kommer.
                      Kram MÄKI!

Magnus666
                      Deltagare

Har satt in pengar på ditt konto Janne.

Jonas.L
                        Deltagare
                          Garagekungen
                          Deltagare

150:- fixat! 🙂

Garageknugen, jag kom ikapp dig till slut på vägen hem vid Arlanda trots 10 km/tim under laglig hastighet 😉

Mycket bra anordnad träff, hedersamt !

Trevligt att träffa några till i klubben och även Niklas, Mäki´s pappa.
                            Han (och övriga familjen) är värd allt stöd vi kan erbjuda.
                            Niklas nämnde att de funderade på att bygga i ordning bilen igen.
                            Oavsett hur det går med det eller vad de gör så behöver han i så fall möjlighet att kunna få hjälp med olika teoretiska och praktiska detaljer.
                            Mitt förslag är att han tills vidare blir hedersmedlem i klubben så att han får möjlighet att ställa frågor och föra ut information kring projekten och framtiden. (i eget namn)

Pengar till kransen är naturligtvis redan lämnade till Janne.

PS.
                            Åkte naturligtvis lungt och sansat H E L A vägen hem – nästan…
                            …rastade bara av ett par killar en ny Charger i knixarna vid Strömma – helt i Mäki´s stil – där frun 😮 (och föraren av Chargen :p) inte riktigt var med på ”färdriktningen över asfalten”… 😀 😉 😀
                            Det var mitt lilla personliga sätt att hedra Mäki, denna afton.

Ses !
                            /
                            GK

OzO
                            Deltagare
                              challe
                              Deltagare

Har skickat över pengar för krans

FeA
                                Deltagare

Har skickat över pengar för krans

Och jag med.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 26 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.