SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Mantorp 1/5

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 85 totalt)
  • Författare
    Perra
    Deltagare

Som vanligt var det hur kul som helst att träffa alla goa glada gubbar o gummor som dök upp! Ni som inte var där missade en väldigt trevlig tillställning! Kul att se er alla, ingen nämnd å ingen glömd! 🙂

Ett speciellt tack riktas till Convoy som sponsrar mig med solglajjor av bästa sorten! Dirty Dog ROCKS! :*

Det var en upplevelse att lufta Skyliften på bana, den går rätt bra måste jag säga… 😉 😀 :7

Mvh Perra

Wesly
      Deltagare

Detta var förbannat skoj ! Bilen betedde sig kanon… bortsett från en liten broms incident, så nu blir det nya hejdare runt om (även ok) någon som har något förslag?

& r34:an pinna på bra en av de snabbaste på långa rakan ?

MVH
        Jonas me den svarta 95:an, träffens skitigaste bil ?!

Wesly
        Deltagare

Jo jag har funderat på detta lite & de måste göra jätte skillnad.. hur funkar dessa på en 99/00 .. min bil väger c:a 1230 med mig i så de bör vara bra…

MVH
          Jonas

Kvarnis
          Deltagare

Funkar så länge man har hyfsat normalt med effekt 😀

Har mina till salu då…jag känner att jag kommer behöva större hejdare framöver ;):D

Wesly
            Deltagare

Om man vill ha större då vad ska man satsa på då .. några rekomendationer?

Tanken är ju att köra på Rdäck hela tiden , då är det lika bra & köpa riktiga prylar från början…

Perra
              Deltagare

>& r34:an pinna på bra en av de snabbaste på långa rakan ?
                >
                >
                >MVH
                >Jonas me den svarta 95:an, träffens skitigaste bil ?!

Jag förutsätter att det inte var sååå många som var snabbare. 😉 Då blir jag reGält(tm) förvånad. 😀

Men du, det spelar väl ingen roll om den var skitig? Den var/är ju en av de absolut hårdaste ”gammel”-Imprezorna tycker jag! Stentuff!

Mvh Perra

SecretAgentMan
                Deltagare

…jag tänkte ta på mig klubbkepan och tacka herr Yonaz för ett enastående initiativ med Scandic-Hilton i Linköping! 🙂

Suveränt jobbat, du ger oss gamlingar hopp om en framtid utan lexuslampor….men med gt-vingar och klistermärken… 😉 😀

Gött mos!

/J – med GT i näven och ett par köttabetar’ i maggen!

PO
                  Deltagare

Då var man tillslut hemma igen.
                    Får tacka alla för en kanondag.

Tack till Yonas för fixning av hotell och till Jerry och Madde för grillpartyt. Jag vet med säkerhet att det fortfande är livat i Suuura…

Ozo, megadrom går i repris imorgon kl 1500. Så att du kan se alla rekord en gång till!! 🙂

Nu tar min dag slut.
                    Gonatt!

//PO

griml0ck
                    Deltagare

Ja tack alla för en trevlig bandag! Perra kom bakom mig just innan rakan så jag tänkte fan man kanske ska släppa efter så han kommer om, men innan jag hann tänka de så hade han swischat förbi så man bah ”mkay bara o trycka full gas igen då 😮 😉 ”

Hotellet rulade! Grillpartyt rockade! Mina däck sög hästXXXXX x(
                      Annars var allting bra utom en nära snurrning i en kurva o alla gångerna jag inte lyckades ta chikanen på ställ 😛

mvh en trött grimp0nke

griml0ck
                      Deltagare

>hoppsan, bytte brandvägg här hemm i vecka, glömde visst öppna
                        >lite saker i den…
                        >
                        >funkar nu?
                        >
                        >/Ola

Funkar inte för mig ;(

ohlinsstefan
                        Deltagare

första gången som jag körde på mantorp och det gick ju i ett ganska ”sansat” tempo.
                          jag kom nog ca: 8 varv på banan innan min turbo pajade och jag som kör helt standard förutom avgassystem;(
                          jag som började få lite kläm på banan och träna lite.
                          så nu är det ju bara att vända spargrisen upp o ner och hoppas att det finns något där:(

mvh stefan…

simo
                          Deltagare

Som vanligt blev det en svintrevlig dag!!!

Tyvärr så lyckades jag elda upp däcken lite väl fort, han inte med mer än ca 10-12 varv 🙁

PS Perra borde inte få använda slicks… 😉 DS

Kvarnis
                            Deltagare

>Jo jag har funderat på detta lite & de måste göra jätte
                              >skillnad.. hur funkar dessa på en 99/00 .. min bil väger c:a
                              >1230 med mig i så de bör vara bra…
                              >
                              >MVH
                              >Jonas

Jo just om du ex skulle handla mina 4-kolvs OK så kanske inte dina vinter fälgar funkar (15″).. 16″ går bra

Med dom nya STi OK’n så är det 17″ fälgar som gäller..bara så att du inte måste handla allt för många nya fälgar ;):D

Dom flesta åker med Subaru’s orginal(MY99-00) OK å bättre skivor med Pagid lr Ferodo belägg.

btw va f-n ä alla biler nånstans da ;):D

Wesly
                              Deltagare

No1
                                Jag ringer dig på måndag

Wiklundh
                                Deltagare

Roligt som vanligt med bankörning.
                                  Men det uppstog lite jobbiga väntetider, som exempelvis när man skulle får sin dekal och skriva i sig som flaggvakt.
                                  Det har varit mycket smidigare på andra banträffar.
                                  Roligt att se lite STI:er på banan oxå.
                                  Vi var väll 3st som körde i alla fall.
                                  Den kändes bra på bana, men lite mera mos under huven skulle sitta fint(så man inte blir omkörd av en viss blå skyline på rakorna). 😉
                                  En Evo 8:a och ett antal skylines körde bana med, vilka porriga bilar. :9

Perra: Vad många kusar har du ca, för den är väll inte helt original? 😉

Blocken: Kollade på mätare på slutet på rakan och det var 195Km/h då.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 85 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.