› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Mantorp 1/5
- Detta ämne har 84 svar, 3,833 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
2 maj, 2004 kl. 15:47 #133843
dlehtihet
DeltagareHmmm, jo det har vi ju tamig tusan gjort ju… 🙂
Kul att träffas igen hur som helst.
M v h
Danne
>> Också skoj att träffa lite nya ansikten där (Ola,
>>Janne, Martin mfl).
>
>Vi har träffats tidigare på en Västerås träff våren
>2001…..
>2 maj, 2004 kl. 16:11 #133807SecretAgentMan
Deltagare>
>Kjella: Jag skyller på däcken 😉Du Johan…inget ont menat, men hade du slagit på hörapparaten på förarmötet? 😀 Drifting hör inte hemma på bankörning, vad hade hänt om du mot förmodan skulle vänt runt där i chikanen med en bil jagandes efter dig?
Hade jag varit flaggvakt där, så hade svartflaggen ramlat fram. 😉
Din körstil är tuff och hård på alla sätt och vis, men det hör inte hemma på våra banträffar – förr eller senare (helst inte alls) har vi en riktigt allvarlig olycka att ta rätt på..
/J – gammal och gnällig olyckskorp
2 maj, 2004 kl. 16:12 #133808SecretAgentMan
Deltagare…p.s. med det spårvalet, och tända bromslampor precis innan du vinklade in bilen åt höger så körde du aktivt för att få ut bilen på tvären – däcken har inget med saken att göra. 😉
/J
2 maj, 2004 kl. 16:40 #133825Blocken
DeltagareKanonkul att träffa er gamla och nya vänner och att testa bilen på bana! 😀
Lånade ut kameran till fru Tall med flera, så jag vet inte allt om alla 🙂 Bilder finns i Mantorp-galleriet:
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/mantorp04Det som kunde förbättras var väl flaggvaktsschemauppskrivningen (FVSU) som tog onödigt lång tid. Ett tips är väl att ta det när man checkar in bilen på morgonen vid infarten till banan.
Mvh AB
PS. Fikade vi mest på träffen förresten? 😉
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album154/DSC03333_copy.jpg2 maj, 2004 kl. 17:23 #133853griml0ck
Deltagare>…p.s. med det spårvalet, och tända bromslampor precis innan
>du vinklade in bilen åt höger så körde du aktivt för att få ut
>bilen på tvären – däcken har inget med saken att göra. 😉
>
>/JJa, men hade jag haft fäste i däcken hade jag inte driftat nått i den kurvan.. det var ju som däcken som bjöd på det så jag gjorde bara som dom ville :+ Tog faktist alla andra kurvor utan sladd! Men du kan vara lugn för att det inte händer igen ska skaffa ordentligare sulor nu så man kan grepp köra :9 Får väl spara på sladdandet till vintern 😀
2 maj, 2004 kl. 17:30 #133857Storm
DeltagareÄr det bara jag som får upp Admin options under bilderna i galleriet ?
2 maj, 2004 kl. 17:36 #133824Wiklundh
DeltagareLutande Subban på Matorp. 😉
2 maj, 2004 kl. 17:40 #133887Niklas
Deltagare>Är det bara jag som får upp Admin options under bilderna i
>galleriet ?Vi har låtit alla som kan logga in i galleriet få logga in som admin i banträffar för att underlätta så att folk kan skapa egna kataloger och lägga upp bilder under samma träff.
2 maj, 2004 kl. 17:45 #133858Storm
Deltagare>>Är det bara jag som får upp Admin options under bilderna i
>>galleriet ?
>
>Vi har låtit alla som kan logga in i galleriet få logga in
>som admin i banträffar för att underlätta så att folk kan
>skapa egna kataloger och lägga upp bilder under samma träff.Jo men jag kan även redigera bilderna i alla album utan SAM’s och Janne’s
2 maj, 2004 kl. 18:07 #133826Blocken
Deltagare>Vinner jag nåt pris för mest krängning på banan (jag försöker
>till och med hjälpa till genom att bunta)Du vinner även priset ”Mest seriösa klädsel” 😉 Fränt! 🙂
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album154/DSC03314_copy.jpg2 maj, 2004 kl. 18:09 #133827Blocken
Deltagare>ska skaffa ordentligare sulor nu så man kan grepp köra :9 Får
>väl spara på sladdandet till vintern 😀Då kan Mr Black rekommendera Toyo 888 by Risto! 🙂
Tjing tjing!
AB
2 maj, 2004 kl. 18:11 #133809SecretAgentMan
Deltagare>>Vinner jag nåt pris för mest krängning på banan (jag
>försöker
>>till och med hjälpa till genom att bunta)
>
>Du vinner även priset ”Mest seriösa klädsel” 😉 Fränt! 🙂
>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album154/DSC03314_copy.jpg
>
>
>http://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gifJäklarns’ gött tips där Ola, SGM är lelle klar på en samma-lika budgetoverall! 😀
/J
2 maj, 2004 kl. 19:17 #133847Kvarnis
DeltagareJag men !!!
Den va inte lelle go den overröllen Ola… å känner man dig rätt så är även kursen rätt ;):D
2 maj, 2004 kl. 19:44 #133854griml0ck
Deltagare>Då kan Mr Black rekommendera Toyo 888 by Risto! 🙂
>
>Tjing tjing!
>
>ABYes men då måste man ju skaffa 17″ oxo ;( Får väl börja med R1R:or. Får jag inte tag på dessa till nästa banträff står jag nog över. Proxiesarna ska hålla sommarn ut ere planerat o några indysports ska jag inte köra på någe mer 😉
2 maj, 2004 kl. 20:26 #133828Blocken
Deltagare>Yes men då måste man ju skaffa 17″ oxo ;(
Risto> Finns 888 bara i 17″? Har för mig att jag sett mindre oxå va?
Hjälp pöjken med att leta vettiga däck nu så man vågar ha honom bakom sig… 😉
Det var rätt lurigt att se din bil på tvären i HELA min backspegel ett par gånger 😀 Haha/AB
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.