SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack Mantorp 2009-05-10

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
  • Författare
    mikke
    Deltagare

är det ingen som har lite mer bilder på imprezor? 🙁

Kraft
      Deltagare

Jag vill också tacka alla som var med och gjorde träffen och körningen riktigt lyckad! Synd bara man aldrig fick chansen att testa sig mot evon, det hade varit kul 🙂 Nu är det bara att vänta på tills väghållningsgrejerna ska dimpa ner i brevlådan 😉

Tjo!! Hade även jag en kanon trevlig dag och för den delen kväll 😉 Angående evon mikke så var det inget att testa dig mot! Han hade inte haft en chans, när jag kom i fatt svängde han åt sidan och blinkade direkt, dock möjligt att han fick upp ett högre tempo senare under dagen. För egen del så gick körningen med postbilen bättre än väntat, tog några varv innan placeringen av bilen började sitta men det var ju premiär, känslan var ändå att jag fick till några bra varv. Längtar redan efter stor träffen, hoppas på att få några fina fajter med tex, tvillingarna, arne, mikke mfl.Som sagt en kanon dag!!mvh Magnus

Min blinkerslampa har ju pajat nu efter att ha blinkat åt sidan för alla snabba subbor 😀

Det är bäst att passa på att köra om EVOn på kylvarvet så man har nått att skryta med 😀

Just try
        Deltagare

Jag vill också tacka alla som var med och gjorde träffen och körningen riktigt lyckad! Synd bara man aldrig fick chansen att testa sig mot evon, det hade varit kul 🙂 Nu är det bara att vänta på tills väghållningsgrejerna ska dimpa ner i brevlådan 😉

Tjo!! Hade även jag en kanon trevlig dag och för den delen kväll 😉 Angående evon mikke så var det inget att testa dig mot! Han hade inte haft en chans, när jag kom i fatt svängde han åt sidan och blinkade direkt, dock möjligt att han fick upp ett högre tempo senare under dagen. För egen del så gick körningen med postbilen bättre än väntat, tog några varv innan placeringen av bilen började sitta men det var ju premiär, känslan var ändå att jag fick till några bra varv. Längtar redan efter stor träffen, hoppas på att få några fina fajter med tex, tvillingarna, arne, mikke mfl.Som sagt en kanon dag!!mvh Magnus

Min blinkerslampa har ju pajat nu efter att ha blinkat åt sidan för alla snabba subbor:D Det är bäst att passa på att köra om EVOn på kylvarvet så man har nått att skryta med 😀

😉 Skrev som sagt att tempot kanske var annat senare underdagen, mycket möjligt att det var ditt kylvarv, hamnade aldrig på samma del som dig igen! Lycka till med att byta lampan 🙂 . Hoppas att mötas igen under någon träff kan bli trevligt då bilen var läcker!

Adam K
          Deltagare

Honda-Kraft?
            Har du gått till the dark side eller missförstår jag tråden?
            (var inte där iår)

Kraft
            Deltagare

Honda-Kraft?Har du gått till the dark side eller missförstår jag tråden?(var inte där iår)

Jag det stämmer jag har slukats av mörkrets makter x( 😉

Honda hade inget som föll mig på läppen längre, NSXen är inte tilräckligt snabb och en NSX-R kostar 800kkr ;( så dit fick bil en EVO.

RoadRunner
              Deltagare

Tack alla för en trevlig dag på banan, måste fixa bättre bromsar så dom där hondorna inte åker förbi innan kurvorna x(Pedersen: 55 mil ToR hade jag bara.100 liter V-power gick det åt. Landsväg 1,1 l/ milen (130km/h). Bana 3,5 l/milen MVH C Andersson / Mr Konjak”Daddy knows alot, butMommy knows everything!”Impreza STi -08

Det var en helt original typ R som körde om dig innan kurvorna,han spelade in det oxå ;(

Nya belägg beställda + lite annat på G ;)MVH C Andersson / Mr Konjak”Daddy knows alot, butMommy knows everything!”Impreza STi -08

Det hänger inte på bromsarna… 😉

/Omköraren i den där hondan

Nikke McRae
                Deltagare

http://www.imprezive.com/impreza/mantorp_incar1.jpg

Incar från min Impreza på Mantorp 2009:
                  http://www.youtube.com/watch?v=YUh1qqueDLU&fmt=18

För er som orkar se hela filmen så i slutet filmade jag lite andra imprezor också.
                  Fick åka lite försiktigt på högre växlar då ECU började backa laddtrycket efter några varv. Troligtvis för hög insugstemp eller i värsta fall turbon som är på väg att säga upp sig.
                  Det får nog bli en sån där FMIC. :9

mikke
                  Deltagare

haha jag tror allt han blinkade där under lugna timmen i filmen 😉

Fransson
                    Deltagare

haha jag tror allt han blinkade där under lugna timmen i filmen 😉

Jag är också nästan helt säker på att det blinkade lite lite där 😉
                      Lite lite lite bara..
                      /Nicke

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.