Var det du och jag som hängde ihop ett antal varv på ett av passen efter lunch? Kör en Svart Honda CTR med röda 15″ som syns fr.o.m 1.50 in i Del 2. Var kul att se att min bil inte kränger fullt så mycket som det känns! 🙂
Tackar också för en trevlig dag, alltid kul att se gamla men också nya ansikten. Gillade att man kunde ha passagerare med sig mer än bara lugna timmen.
Nu är det bara hem och kolla över varför den gick varm när man körde ut och kylde bromsarna efter 15-20 varv på banan utan att den blir varm och sen nya tag mot nästa träff! 🙂
Låter som du har fått samma problem som jag hade med min STi 06.. Hade just det problemet på Mantorp 08. Enkelt att kolla.. Kolla kylarlocken om det sitter en grå gegga i locken.. Om det gör det så kan det vara topppackningarna som gått.. De bytade de på min 06 och sen försvann problemet. Allt kylar vatten hamnar i expansion kärlet och det finns knappt något vatten i systemet och därför vill de gå varma.. Så som jag beskrivit så hade jag det iaf på min 06..