› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Mantorp Park 6:e Maj
- Detta ämne har 38 svar, 5,058 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 11 månader sedan av
Rompa.
-
FörfattareInlägg
-
6 maj, 2012 kl. 20:28 #242173
Rompa
DeltagareJag har iaf ett bromspapper med de siffrorna på. Men ska du hålla på med den attityden du verkar ha så tycker jag synd om dig.
Tack Steewe för trevligt snack iaf 🙂
6 maj, 2012 kl. 20:37 #242159sladden
Deltagare100 ha ha …… Du hade sätt min rumpa hela dagen lång …dessutom evo lite fel forum skaffa en impreza
HEHE… rompa tror alltid han håller på att varva en impreza när han ser vingen. Det han inte förstår är att han ligger sist.
btw riktigt kul att träffa er och en riktigt kul dag även fast bilen fick stanna hemma även denna gången.
6 maj, 2012 kl. 20:38 #242165Steewe
DeltagareTack Steewe för trevligt snack iaf 🙂
Tack själv för snack, diskussioner och åkturen, men Sladden blir farlig sen. 😉
6 maj, 2012 kl. 20:40 #242160sladden
DeltagareJag har iaf ett bromspapper med de siffrorna på. Men ska du hålla på med den attityden du verkar ha så tycker jag synd om dig.
Tack Steewe för trevligt snack iaf 🙂
rompa du har nog mest effekt, dock tror jag att han har fler kusar kontra vikt… 😉
Sen måste man ju självklart kunna spaka ordentligt oxå, annars spelar det ingen roll va man sitter i för bil.
6 maj, 2012 kl. 20:40 #242166Steewe
DeltagareVill tacka alla för en kanon dag på banan. Första gången för min del och det kommer garanterat bli fler gånger.
Och tack Stefan och Magnus för kanon fina fälgar. Sitter klockrent på bilen.
Härligt att du tyckte om det, blir lätt att man vill ha mer av allt. 🙂
Som sagt, hade fälgarna passat vår bil hade vi aldrig sålt dem. Nu kommer de till användning iaf och att de passade som handen i hansken gör inte saken sämre. 🙂
Vi ses och hörs!
6 maj, 2012 kl. 20:41 #242161sladden
DeltagareTack själv för snack, diskussioner och åkturen, men Sladden blir farlig sen. 😉
Äää det vet ja inte.. är ju SNIK som subaru-micke skulle säga. 😉
6 maj, 2012 kl. 20:43 #242167Steewe
DeltagareÄää det vet ja inte.. är ju SNIK som subaru-micke skulle säga. 😉
Hahaha! Undra vad definitionen av SNIK är.. 😀
6 maj, 2012 kl. 20:45 #242162sladden
DeltagareFråga micke.. 😉 måste ju va typ orginal….lr?
6 maj, 2012 kl. 20:49 #242177nossnoJ
DeltagareHärligt att du tyckte om det, blir lätt att man vill ha mer av allt. 🙂
Som sagt, hade fälgarna passat vår bil hade vi aldrig sålt dem. Nu kommer de till användning iaf och att de passade som handen i hansken gör inte saken sämre. 🙂
Vi ses och hörs!
Jo det blir ju så. Nu är det bara 2 lite större utgifter kvar sen sätter jag köpstopp på mig själv för iår. 😉
Så säg till nästa gång vi ses så blir det att lära sig köra på ett korrekt sätt. 🙂Hörs av!
6 maj, 2012 kl. 20:52 #242144Subarumicke
DeltagareFråga micke.. 😉 måste ju va typ orginal….lr?
Alldeles rätt typ orginal 😀
Jaha i morgon blir det till att kolla drevsattser, lådor etc..
Härlig start på sesången :rolleyes:
6 maj, 2012 kl. 20:58 #242163sladden
DeltagareAlldeles rätt typ orginal 😀
då är ja inne på rätt bana, vilken tur 🙂
Jo det va ju surt, men du fick iaf några varv så här i början av säsongen. Hoppas snik bilen är ihop snart igen. Kul å se dig på banan iaf. 🙂
6 maj, 2012 kl. 21:11 #242157Koffe
KeymasterTack alla för en bra dag. Solen tog visst idag med… Som vanligt på Mantorp 🙂
Bilen gick som den skulle hela dagen. Kan det verkligen vara så att LMMen spökat i över ett år?? Tiden får utvisa!Ses nästa gång!
//Koffe
6 maj, 2012 kl. 22:06 #242145Subarumicke
Deltagaredå är ja inne på rätt bana, vilken tur 🙂
Jo det va ju surt, men du fick iaf några varv så här i början av säsongen. Hoppas snik bilen är ihop snart igen. Kul å se dig på banan iaf. 🙂
Har en DCCD låda på G 🙂
Så innom snar tid ska den funka igen 😉
7 maj, 2012 kl. 06:33 #242149griml0ck
DeltagareSkön helg med kan man lätt säga. Var totalt slut och däckade så fort jag kom hem. Drog tydligen på mig en förkylning under dagen.
Är iaf väldigt glad att bilen höll alla varven 🙂 Tog det ganska lugnt då det faktist var 2 år sedan man satt bakom ratten på en bana. Men det var väldigt kul ändå! Behöver nya bromsskivor (dom blev snea på sista passet) och nya däck, sedan är jag redo för mer!
Juste, tack för åkturen micke! Din bil går som en dröm, jag är inte alls avis 🙂 Säg till om du är i säljar tankar 🙂
På återseende!
J – hemma förkyld
7 maj, 2012 kl. 08:22 #242147Kvarnis
DeltagareAlldeles rätt typ orginal 😀
Vet vad du behöver för låda, vet av en SNIK version.
Annars om det inte duger med snik kan du nog bara skaffa en ny låda från en 06> dom håller rätt bra. Din var väl ändå några år eller hur?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.