› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Mantorp Park 6:e Maj
- Detta ämne har 38 svar, 5,058 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 3 månader sedan av
Rompa.
-
FörfattareInlägg
-
7 maj, 2012 kl. 08:46 #242148
Kvarnis
DeltagareSkön helg med kan man lätt säga. Var totalt slut och däckade så fort jag kom hem. Drog tydligen på mig en förkylning under dagen.
Är iaf väldigt glad att bilen höll alla varven 🙂 Tog det ganska lugnt då det faktist var 2 år sedan man satt bakom ratten på en bana. Men det var väldigt kul ändå! Behöver nya bromsskivor (dom blev snea på sista passet) och nya däck, sedan är jag redo för mer!
Juste, tack för åkturen micke! Din bil går som en dröm, jag är inte alls avis 🙂 Säg till om du är i säljar tankar 🙂
På återseende!
J – hemma förkyld
Köp riktiga bromsar påengång då, du behöver väl 304 alt 308mm kit så gå is-däcken på ändå 🙂
7 maj, 2012 kl. 10:12 #242168goffemannen
DeltagareEller köper han större å byter till orginal när han ska köra på isen 🙂
/ David J – Superior Media
7 maj, 2012 kl. 13:34 #242180blixte
DeltagareRiktigt rolig dag, bra väder!
Första gången jag körde på banan och absolut inte sista:)
Trevligt att träffa övriga från klubben också!
7 maj, 2012 kl. 15:47 #242158Just try
DeltagareVilken dag det blev!
Jag och Stefan räknade till 15 Subaru på banan!
Men det som var riktigt roligt att se var alla för mig mer eller mindre
nya ansikten som tog chansen och provade på Mantorp.
Dessutom kom det även ett flertal medlemmar som liksom jag hade det trevligt i depån.Surt på din låda Micke! Dock fick vi som var där njuta av några snik varv!
Njutbart var även Poyans bil! Flög fram på rakan.Tyvärr så blev det ingen körning för min del denna dag, men fick minst sagt upp suget! Nu ska bilen ihop. Hade dock en riktigt trevlig dag i depån.
Hoppas och tror att jag fick pratad med dom flesta.Mvh Magnus
7 maj, 2012 kl. 19:23 #242178LaaGO
DeltagareJag var inne en liten sväng också. Första gången för året på Mantorp Park. Alltid trevligt att vara där.
Gick runt å fotade o filmade lite. Tar å slänger ihop nått enkelt under veckan.
En bil som jag reagerade på förutom alla fina Subarus, var den blåa o gula Asconan. Rätt gott drag i den!!
13 maj, 2012 kl. 12:51 #242151Nikke McRae
DeltagareHär kommer min incar från Mantorp. Ihopklippt från flera pass.
Kul att man nu med nya JDM lådan kommer en bit över 200 på rakan.Hade en ny HD kamera inne i bilen som var väldigt mycket mer känslig mot vibrationer, så det fick bli go-pro och incar bilden inklippt i hörnet.
Finns dock ett varv med i slutet som är ett helt varv inne i bilen.I början jagar jag ikapp Poyan och Subarumicke (innan hans låda rasade).
Däcken (205/40/17) från 2008 visade sig ha gjort sitt. Bilen ormade sig något under inbromsningarna och saknade grepp.
Nu ska vi försöka hitta på något så vi får på lite bredare grejer. 😉15 maj, 2012 kl. 18:03 #242179LaaGO
DeltagareLite mer film.
Fick inte ihop jättemycket vettigt material, så det fick bli en kort film.
Några Imprezor fick jag dock med. 🙂
15 maj, 2012 kl. 18:18 #242146Manor
DeltagareHärligt filmat bägge två :).
21 maj, 2012 kl. 09:11 #242174Rompa
DeltagareLite film från körningen: http://www.garaget.org/video/122352
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.