SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: OutRun 2004

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Jag vill tacka alla deltagare för all er glädje och för ert deltagande i första upplagan av OutRun! Utan er hade det aldrig blivit det nästintill perfekta evenemanget som det faktiskt blev! Även ett stort tack till Storm och kartläsare som hjälpte till under hela dagen. Tack till Andreas med röda EVOn som bjöd in oss till hans hus där vi kunde ha en grym grillkväll!

Bilder kommer upp på OutRun siten inom kort.

Resultat ligger kommer upp på OutRun-forumet.

TACK! 🙂

// Mr OutRun

Kriter
      Deltagare

Tack för allt fruktansvärt kul grej (även om vi körde fel ett par ggr) 😉 Och tack till Andreas som lånade ut sin altan till grill platsen. Vi dyker lätt upp nästa gång Outrun körs. 🙂
        Tack till alla!

Hade nr 7.. kom troligen sist av alla. Men de va kul ändå!

Niklas
        Deltagare

Den som kommer sist har fått köra längst tid, vilket egentligen är den enda vinnaren eller hur? 😉

BILDER: http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/media.html

Väntar våra officiella fotografers bilder med lite mer ”action”.

erikh
          Deltagare

Hejsan!

Även om vi inte var inbjudna eller nått sånt så lyckades vi hänga på en bit ivarjefall 🙂

Det var jag och daniel (acer8m) som plågade den blåa saaben. (Hoppas ingen tog illa upp! :))

Även vi har en del bra fart bilder, särkilt på en blå subaru, som vi inte vet ägaren på. Men du kan ju gärna skriva här vem du är så ska vi försöka skicka bilderna till dig (det var vi som snackade en hel del vid broöppningen)

Verkar ha varit en väldigt lyckad dag!
            /erik

Edit: Kul att äntligen få träffa dig också alien, vi får ta å snacka mera rally nån gång, hehe

Niklas
            Deltagare

erikh: Jag tror ingen misstycker om ni slänger upp bilderna någonstans så alla får se dem. Så länge nummerskyltarna inte syns så är alla glada. 😉

erikh
              Deltagare

Japp självklart, det skall vi göra, så fort som möjligt…

Niklas
                Deltagare

Nästa gång får ni följa med upp och käka lite mat också. Blev en hel del över trots att folk åt konstant i säkert en timme. 🙂

// N – som grillade nästan 20 flintastekar igår! :9

estic
                  Deltagare

erikh: Det är tur att det finns reg.nummer sök funktion hos vägverket.

/D som blev förföljd från säve till E6:an

erikh
                    Deltagare

Estic: sorry about that hoppas inte du tog illa upp… vi körde ju iallafall med dimljusen tända :)och dessutom sa vi faktiskt till alien att föra fram att blå saab INTE var polis utan fotograf 😀

Alien: hehe, det var ju synd, men vi kände att vi redan trängt oss på tillräckligt, Tack ändå för inbjudningen!

Tengil
                      Deltagare

Det var en mycket bra och rolig träff,särskilt eftersom jag nästlade in mig på en 3:e plats:)

Dessutom var det tur att jag ”offrade” mig och åt en massa flintastek, annars hade det ju varit massor över:D 😀

Niklas
                        Deltagare

Tengil: Jepp, du var kungen vid bordet! 😀

EDIT: Nu börjar jag så smått planera nästa OutRun! 😮 :7

Rallystacke
                          Deltagare

>
                            >EDIT: Nu börjar jag så smått planera nästa OutRun! 😮 :7

Det gör du rätt i!

Pontus_GT
                            Deltagare

Tack Alien med Crew för en bra dag. En lagom mjukstart på något som kanske kan bli en liten vår och sensommartraditon i gbg-området.

Ses lätt nästa gång 🙂 🙂

Pontus

Niklas
                              Deltagare

Gött! 🙂

Skoj att alla verkligen uppskattade det. Blir så mycket enklare då att finna ork och energi till att börja om från början och skissa upp en ny rutt… 😉

erikh
                                Deltagare

Sådär, då har vi fixat några av de bilderna som vi tog.
                                  Bilderna blev mkt bra på nr 12 (Vem är du?) Du kanske vill ha dem i större format? 🙂

http://erik.googled.net/Bil/out%2520back.JPG

http://erik.googled.net/Bil/stenhard%252012.JPG

resten hittar ni här: http://acer8m.googled.net/index.php?subdir=Outrun%202004

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.