SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack/Pågående: Streetcar i Sollentuna

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 45 totalt)
  • Författare
    GRID
    Deltagare

Ja Aliens bil var mässans höjdpunkt enl mig 🙂
      Här är några bilder jag tog.

även strats bil fastnade på bil

modulated
      Deltagare

Fasiken äljen, så skall det se ut!

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

Niklas
        Deltagare

Straten hade lätt bäst ljus av oss två. Sista bilden var riktigt tuff med det ”konstiga” ljuset som bilden fick tack vare lampan i taket.

Grymma bilder!

EDIT: Bilen står nu tvättad och fin hemma i garaget och vilar ut efter en lång helg i mässhallen. Det tog närmare bestämt nästan två timmar att få bilen ren. Först en timme med till en början försiktig tvättning av lacken. Till min stora glädje kunde jag inte se någon lackskada alls på bilen, vare sig efter leran och dess små stenar eller från alla jävla idioter till mässbesökare som tvunget skulle känna på bilen och dra fingrarna över den intorkade leran.
          Underredet var en hemsk historia. Herremingud vilken skitig bil. Ovansidan var ingenting jämfört med hur det såg ut under. När jag var klar på lyften så var hela golvet (samt halva jag) rent brunt med lervatten och stora lerklumpar. Ja jösses. Sen en övergång med svamp och bilschampoo för att slutligen spola av bilen och den är som ny. Weehoo! :7 🙂

För alla er som var på mässan på söndagen så mår Kristina bra nu igen. Smärtan gick över men hon var ändå vääääldigt glad när jag kom hem. Stackars lilla damen. Lyckligtvis hade Max varit (relativt) lugn och snäll då hon hade så ont. Vi får hoppas att hon slipper liknande jävelskap igen.

Tack alla SSIare som var på mässan, skoj att ha så många personer att snacka med. :7

Risto: Antar att du lade beslag på flaggan, du kan ha den tills vi träffas…besök i Rönninge någon helg kanske? 😉 Vi tycker om grillat, tacos, pizza eller något annat gott. :*

Subbarist
          Deltagare

Vill Tacka alla som var där och hjälpte till SPECIELLT Manuel ”Det här är så KUL (med fransk brytning)” Guyot! Killen tamedfanochmed bodde i montern. Hade aldrig gått utan dig och ER andra som var där och hjälpte till TUSEN TACK! Hoppas att ni hade kul för det hade jag iaf.

Äljen, det är Strat som har din flagga han skulle ta med den till jobbet. Och det där med att smutsa ner äljens bil var skitkul, det bästa var ju när vi skulle rulla in i hallen och folk höll på och sätta putstrasorna i halsen }(

/Risto

Strat
            Deltagare

Tackar för en himla trevlig helg! Risto och Manuel ska ha gigantiska ”elåscher”! Manuels entusiasm går inte av för hackor 🙂

Trevligt att träffa gamla och nya ansikten 🙂

Till nästa streetcarsfest tycker jag att vi fixar en liten modellbil i skala 1:24 på ett oljefat mitt i montern, och sedan knuffar in en massa brudar som glömt klä på sig. Då borde vi vinna bästa monter! Eventuellt kan vi skippa modellbilen. 😀 😉

Niklas
              Deltagare

Jag har en plan för Älvsjö om klubben skall ställa ut där.

Risto: Vi kanske skall snacka ihop oss där, kan eventuellt bli en buckla till klubben då. 😉

PS: Jo, Pirellitjejen är inkluderad då också…om hon vill och kan.

Strat
                Deltagare

Lite jobbigt att det är NDI och Toyo som är inblandade bara 😉

Yonaz
                  Deltagare

Toyo & Pirelli, på min impreza satt det bridgstone däck när den såldes 😉

Btw:Jag hjälper gärna till om det skulle bli något på Elmia. 🙂

/J

Niklas
                    Deltagare

Strat: Jaha, det visste jag inte. Då får ni köra något annat än det jag tänkt…och att min bil inte funkar då.

OzO
                      Deltagare

Bilder? Lägg gärna upp på: http://www.impreza.nu/ssi2/expo/streetcarsfest04

_______________________________________________________________________________
                        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                        Deltagare

Slänger upp ett gäng (på min och Claes bil) bilder när jag hittar min USB-kabel till kamerajä#?@£¤ln…

Subbarist
                          Deltagare

>Bilder? Lägg gärna upp på:
                            >http://www.impreza.nu/ssi2/expo/streetcarsfest04

Jobbar på det stenhårt… de flesta korten är tagna av lillebrorsan faktist… föroutom vissa bilder 😀

Niklas
                            Deltagare

Risto var som en kalv på grönbete när Insane-brudarna visade hud. 😉

Guailo
                              Deltagare

Hehe

Jag hade inte heller något emot att beskåda åskådarna, men jag lyckades ju lägga in kameran i Manu´s bil när det blev dags att plåta på riktigt??

Fiasko… ;(

Bättring utlovas till nästa gång, sålänge jag inte har med mig ”småterroristerna”.

/Peter :+

modulated
                                Deltagare

Usch vad mycket neon och motivlack det var, tur jag inte begav mig
                                  dit, då hade jag haft mardrömmar flera nätter framöver.

edit : det fanns visst annat å kolla på oxå :), t.ex. edit 😀

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 45 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.