SSC Allmänt snack Träffar EFTERSNACK! Parkbanan GBG 16/9 med SVKG

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    Chewie
    Deltagare

Dagen var kanon igår, grymt väder, fina bilar och en resultatlista som följer. Inte bästa kvaliteten kanske med den är tagen ifrån filmen jag klipper ihop under veckan.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi955/bscap001.jpg

Tack allihopa som var där och gjorde dagen till den största regionsträffen GBG haft på länge! Totalt var vi 17 subbor där under dagen (tror jag det var). Trevligt med nya ansikten!

Mats, Jonas med ”sambo” och Klas. Jag e fortfarande mätt 😀 😀 😀

Grusdraparn
      Deltagare

Riktigt kul att det dök upp så många nya ansikten och kokare 🙂 Hoppas att ni uppskattade träffen och dyker upp även på nästa aktivitet.

Revbenen på Hard Rock Cafe satt som en smäck efteråt, mycket bra val Mats…även om bönorna gjorde sig påminnda på vägen hem.

Kul också att det var såpass många som ville prova på banan, och vad jag förstod så va ni inte direkt ledsa över det heller.

Stor Eloge till Mats sponsrad av http://www.elogeaffärn.nu för hans kanontid, toppen!

/Klas – som inte alls va sugen på att köra :+

oskar
        Deltagare

Ja det blev ju en riktig kanon dag, många kokare 😛

Blev lite sugen på att köra men tyckte inte det känndes
          riktigt rätt efter att bara ha haft bilen en dag 😀

Här är lite bilder från dagen:
          http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album538

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album538/DSCF2740.sized.jpg

//Oskar – Ny stolt ägare till SVARTEN

zwift
          Deltagare

Ja tack alla som var med i helgen på min första regions träff,,,
            Kan ju säga att man fick mer smak av att åka bana och att dyka upp på träffar,,,Kul me så många tokiga kokare på en och samma gång,,

Sen att mina tider inte blev bättre å att man fick kalla fötter på tredje repan me tre av åkningar,,=) blir till att försöka puttsa upp fälgarna igen,,,

Men man får la va nöjd med att det skrek mest om min bil och mina däck då i alla kurvor,,,=) Nått att le åt!

Tobbe/Borås

simo
            Deltagare

Skit att man missade denna tillställning 🙁
              Fanns en del bilder på rejsa, samt tuggarns film på en snurrande GT3:a

Himla kul att se massa nya namn i resultattabellen 🙂

/U

challe
              Deltagare

Kan bara instämma det var ju hur trevligt som helst att träffa er andra. Va faktiskt bra sugen på att köra det sista men det får väl bli en annan gång 🙂
                Vi hittade hem iaf, även om vi tog ”genvägen” förbi stena terminalen och götatunneln ( fan vilket ljud det va i den) 😮
                Kommer nog inte glömma när vi drog igenom lundbytunneln med 8 kokare. 🙂 Det ljudet får man leta efter.

zwift
                Deltagare

Skit att man missade denna tillställning :(Fanns en del bilder på rejsa, samt tuggarns film på en snurrande GT3:aHimla kul att se massa nya namn i resultattabellen :)/U

Kan du inte slänga upp en länk till bilderna å filmen?

Tobbe/Borås

challe
                  Deltagare
                    Chewie
                    Deltagare

Jag har haft fullt upp med möten idag inför bostadsrättsbildande.
                      Tog ett kort klipp med vi som var där mest hela dagen och lite bonus med Mats 😀 😀 😀 .
                      Ska jag göra iordning hela filmen så behöver jag nog ha tag i någon som har en FTP att lägga upp den på. Någon med fibermöjlighet där ute kanske då det är dom som har mest möjlighet att dela ut fort!

För dom som vill kan jag bränna ut och skicka mot en liten summa för skiva och porto.
                      Eller om ni hälsar på i mölndal kanske 🙂 🙂

Skulle kunna ta med mig till Mölnlycke ev nästa helg om det blir något. Mer info om det imorgon tror jag.

http://video.google.com/videoplay?docid=1098271709743767763

Niklas
                      Deltagare

Trevliga grejor! ”Svarten” sticker verkligen ut där i raden av Imprezor. Hoppas att vi kommer få se den bilen på banträffar nu framöver då nya ägaren förhoppningsvis är mindre toffel än förra. 😉 😀 :+

SVARTEN
                        Deltagare

Jag hoppas verkligen Oskar visar upp bilen mer än vad jag lyckades med under mina år med bilen. Kul att Äljen försöker hävda sig, då vi alla vet vilken liten pajas han själv är på att ratta 😉 :+ 😀

/C

Niklas
                          Deltagare

Bättre att försöka ratta än att sitta hemma och inte våga använda bilen. }(

Nä då ExSvarten, bara busar med dig. :*

/N – gör Mantorp osäker på onsdag

SVARTEN
                            Deltagare

Knappast rädslan som gjort att jag inte nyttjat bilen, snarare tiden som inte tillät. Men att se dig på bana, vore en fröjd för ögat haha… Eller inte :+

Exsvarten? Nänä vem säger inte att nästa bil blir svart 😉

/C

Nyman
                              Deltagare

Måste bara säga att de va sjukt kul å va där ute i lördas och kolla på.. vart grymt sugen på att köra faktiskt… Trevligt med så många kokare på samma ställe och då alla ansikten var nya för mig måste jag säga att de verkar vara ett gött gäng 😉

ingen som har bild/ film på bilen (vad de nu var för nån) som satte sig i busken? skulle vilja se vad som egentligen hände…

-= enough is enough =-

Nyman
                                Deltagare

Bilder över huvud taget skulle vara trevligt att se 😉

-= enough is enough =-

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.