› SSC › Allmänt snack › Träffar › EFTERSNACK! Parkbanan GBG 16/9 med SVKG
- Detta ämne har 21 svar, 1,569 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
Nyman.
-
FörfattareInlägg
-
19 september, 2006 kl. 13:58 #144330
Grusdraparn
DeltagareBilder över huvud taget skulle vara trevligt att se ;)-= enough is enough =-
Kika på Rejsas eftersnackstråd där Göteborgs sportvagnsklubb lägger upp sina event. Där har du lite bilder mm…
/K – som måste ila, har en africana som skall hämtas
19 september, 2006 kl. 17:20 #144332Mats
DeltagareFina bilder hade de tagit.
Men jag efterlyser bilder på min 3-hjuling. Fick höra efteråt att det blev jubel hos åskådarna när jag svängde runt kullen med hjulet i luften… Hade varit skoj o få se de på bild också.Pär hade ju fin-kameran med sig o fotade hela dagen. Fastnade min kokare på bild eller?
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg19 september, 2006 kl. 17:26 #144343Nyman
DeltagareJa, de va riktigt jubel.. framför allt andra gången du va ute på eftermiddagen för då var det högt upp i luften 😉
Jag hade dock ingen kamera med mig tyvär.. 🙁
-= enough is enough =-
19 september, 2006 kl. 17:44 #144335oskar
DeltagareFina bilder hade de tagit.Men jag efterlyser bilder på min 3-hjuling. Fick höra efteråt att det blev jubel hos åskådarna när jag svängde runt kullen med hjulet i luften… Hade varit skoj o få se de på bild också.Pär hade ju fin-kameran med sig o fotade hela dagen. Fastnade min kokare på bild eller?Mats GBGRegionsansvarig Göteborg
Satt ju också där på kullen när du kom på tre hjul, fotade ju en del under dagen men hade den tyvärr inte i högsta hugg när du kom 🙁
//Oskar
19 september, 2006 kl. 18:03 #144333Mats
DeltagareDe va ju sämmer de…
Men jag hoppas fortfarande på Pär.Pär, du ska ju fortfarande ha ett gäng kort från när vi va på Kinnekulle. Bland annat ett som skapade mycket glada miner på kvällen hemma hos Daniel… Ha du haft tid o redigera så skicka över dem så lägger jag upp dem. Om nån snackar med Pär så kan ni ju säga till honom, har för mig att han inte läste så mycket här mera.
Alla ni som var med på Parkbanan i lördags, ni kommer väl på lördag igen o inviger Mölnlycke Bil? Mer info finns i tråden: http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=16089&mesg_id=16089&page=
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg19 september, 2006 kl. 18:05 #144331Grusdraparn
DeltagareFina bilder hade de tagit.Men jag efterlyser bilder på min 3-hjuling. Fick höra efteråt att det blev jubel hos åskådarna när jag svängde runt kullen med hjulet i luften… Hade varit skoj o få se de på bild också.Pär hade ju fin-kameran med sig o fotade hela dagen. Fastnade min kokare på bild eller?Mats GBGRegionsansvarig Göteborg
Stressa inte Pär nu, han håller fortfarande på i mörkerrummet med bilderna från iskörningen i vintras. 😉
/K – hade med mig kameran men tog typ fyra-fem bilder…
19 september, 2006 kl. 20:07 #144344Nyman
DeltagareMats, tror din 3 hjuling är med i rejsas eftersnackstråd som är länkad tidigare i denna tråd…
-= enough is enough =-
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.