SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack plötsligt i Vinslöv 07-04-21

Visar 3 inlägg - 31 till 33 (av 33 totalt)
  • Författare
    AndreasGT
    Deltagare

Tack för en fin dag!!! för mig var det den första Subba träffen och det lär inte bli den sista :-). Den var bra Dessen 😀 😀 😀 😀 Volvo Volvo gammal jävla volvo. P.S 99-00 ska det vara :9 :9 Andreas GT

Välkommen till Forumet förresten…Och såå har Tessan Tjatat ett bra tag på att du ska komma med.. :PDu är välkommen på Lördag med. 😀

Tack så mycket Pasi 🙂 Jag kommer till rallyt men jag har en annan som oxå är rally intresserad nämligen min Pappa så han och jag kommer att köra titta på det. Men vi kommer säkert att ses en annan gång…

Pasi_k
      Deltagare

Tack för en fin dag!!! för mig var det den första Subba träffen och det lär inte bli den sista :-). Den var bra Dessen 😀 😀 😀 😀 Volvo Volvo gammal jävla volvo. P.S 99-00 ska det vara :9 :9 Andreas GT

Välkommen till Forumet förresten…Och såå har Tessan Tjatat ett bra tag på att du ska komma med.. :PDu är välkommen på Lördag med. 😀

Tack så mycket Pasi 🙂 Jag kommer till rallyt men jag har en annan som oxå är rally intresserad nämligen min Pappa så han och jag kommer att köra titta på det. Men vi kommer säkert att ses en annan gång…

Vem vet vart vi springer på varandra igen.. 😀

Pasi_k
        Deltagare

VolvoDesen goes Meduza – det kommer att rocka fett. 😛 :7 :+ Inte ett öga kommer att vara torrt när jag ljuder upp i sång med min fagra stämma. :+ :+ Volvo, Volvo, jag vill ha en Volvo, en Volvo med en åtta i som jag kan jaga snygga brudar med Volvo, Volvo, jag vill ha en Volvo, en jättetrimmad Volvo, en Volvo med en åtta i som ryter och som går som själve faan /Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Ska vi Hyra en studio?
          Skåne Kokar låten 2007?? 😛

Visar 3 inlägg - 31 till 33 (av 33 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.