- Detta ämne har 13 svar, 3,212 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 8 månader sedan av Turbosubban.
-
FörfattareInlägg
-
15 februari, 2016 kl. 11:10 #34478Daniel666Deltagare
Då vart man tillbaka på jobbet då…
Stort tack för en riktigt trevlig helg med fräcka bilar, underbart sällskap och riktig god mat. Alltid kul att träffas och att även få träffa lite nytt folk. Blev ju lyckat med vädret med och kul att höra att det även blir rally framöver 🙂Åter igen stort tack till er alla 🙂
15 februari, 2016 kl. 14:32 #281077GrovsnusDeltagareKan inte annat än stämma in med Daniel. Riktigt trevlig helg!
God mat, gott sällskap och många roliga bilar 🙂
Roligt att få träffa lite nya ansikten som jag inte stött på tidigare med 🙂
Är väl nästan säkrast att försöka boka sin plats redan nu till nästa år, för kommer det ut hur roligt vi haft det så kanske man inte hinner skriva upp sig då 😉SSC #1596
Oyp_Oyp15 februari, 2016 kl. 14:49 #281072Christian SDeltagareja det vart riktigt lyckat för det kändes ju sådär när vi åkte upp och det var barmark hela vägen men sen blev det ju kallt och började snöa så det blev att riktigt vinterrally ändå:)
ja det va kul med lite nytt folk och min kompis som var med tyckte också det var kul så han ångrade lite att han inte hängt med tidigare.
så det är klart att det blir wally här även nästa år?
15 februari, 2016 kl. 14:54 #281078GrovsnusDeltagareså det är klart att det blir wally här även nästa år?
Rally Sweden blev klart för 3 år till 🙂
Så jag hoppas väl att vi åker upp nästa år medSSC #1596
Oyp_Oyp15 februari, 2016 kl. 19:15 #281079MatteGTDeltagareHej! Ja det var ju helt galet bra! Både jag och Mackan blev väl omhändertagna av er alla och njuter fortfarande av alla intryck från helgen. Vi kommer definitivt skriva upp oss för nästa år! Stort tack till Andersson & Jennie som fixat luncherna mm. Tack till Malin för att vi fick åka med i din fina WRX STI GT Tack än en gång alla som var med och kul att 3 Whally år till iaf är säkrade d—0.o—b Hoppas vi ses snart igen! Mvh Matte & Mackan
15 februari, 2016 kl. 19:51 #281070AnderssonDeltagareJa det blev ju bra till sist, vädret kom ju i grevens tid. Husen är bokade tre år till, fick svar att vi var välkomna tillbaka
16 februari, 2016 kl. 09:40 #281075FiddeFulingKeymasterJag håller helt o hållet med er andra.. En super helg med underbara människor o tuffa bilar (både på o av rally sträckorna 🙂 )
O min sista öl lyckades jag att bli av med också, tack Daniel o Mats d—0.o—b
Längtar redan till nästa år.. Vart skriver man upp sig? :p:D
\\ Felix
16 februari, 2016 kl. 18:36 #281080SaraWKeymasterPerfekt helg med massa trevligt folk, snö och rally, tack alla!
Maten var gudomligt god, tråkigt att komma hem till makaroner bara efter den helgen, tack Andersson17 februari, 2016 kl. 21:34 #281073VinceKeymasterInte så mycket man kan tillägga. Grym bra helg som vanligt. Grymma bilar med otroligt skickliga förare, luxmat av Mr Konjak himself och underbara människor att dela allt detta med. Tack allihopa 🙂 d—0.o—b.
18 februari, 2016 kl. 11:52 #281081TurbosubbanDeltagareJag stämmer in med alla föregående talare och säger att detta var superkul. Följer med nästa år igen. Garanterat!
Kul rally, coola bilar, god mat, god dricka, trevligt sällskap, bra boende, snö… Vad mer kan man begära?18 februari, 2016 kl. 20:10 #281074VinceKeymaster……Vad mer kan man begära?
Att jag får låna Turbosubbans bilnyckeln :p 😉
19 februari, 2016 kl. 08:53 #281076FiddeFulingKeymasterAtt jag får låna Turbosubbans bilnyckeln :p 😉
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
En enveten Fransman denna haha
26 februari, 2016 kl. 15:37 #281071whitestripeDeltagareSom jag förstod det så var det inte alls säkert att rallyt skulle vara kvar i värmland enligt artikeln jag läste. (nån lokal värmlandstidning).
Det vore ju synd för det är liksom lagom avstånd tycker jag. Kanske kan de lägga sträckorna lite mer norrut bara.
Vi får se om lite mindre än ett år.
9 mars, 2016 kl. 15:19 #281082TurbosubbanDeltagareAtt jag får låna Turbosubbans bilnyckeln :p 😉
:p
Jodå, Vince, du får kanske om du fjäskar riktigt mycket, provköra bilen (aka Merlin, för han är så jäkla magisk 😉 ) d—0.o—b
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.