Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Surbarbro
    Deltagare

Hållå!
      Nu har jag landat hemma. Tack, Bobban som körde, från Stockholm.
      Alla ni som inte var med, ni vet inte vad ni missar.
      Helt underbart! Synd att jag inte har fattat hur man lägger upp bilder.
      Det finns så många andra som kan.
      Andersson: Du är helt Fantastisk. :_)
      Vi som är ute i skogen ser ju hur mycket jobb du lägger ner.
      Vi älskar dig!
      Jag hoppas att alla lägger en peng. Skott, styckning, allt ditt jobb kostar.
      Jag kommer igen.
      Älskar dig!
      Vi ses i Rallyskogen nästa år.
      // Catrine

Andersson
      Deltagare

Ja nu ligger man i sängen, 166mil och några tusen fattigare men det är värt varenda krona att få vara med er.
        STORT tack till alla er som var med och gjorde denna underbara helg, utan er hade det inte varit möjligt.
        Ja det blir ju “några” timmar i skogen och vid köksbordet där jag styckar och paketerar men ni verkar ju uppskatta det så då är det ju värt allt slit 😉
        Ni som inte har betalat boendet kan väl försöka göra det ganska omgående för hon hade hoppats på att det var klart när vi lämnade huset för det hade varit trevligt att få låna det även nästa år om jag hunnit laga byxorna vill säga 😉
        Vem hade alla kubanska cigarrerna med sig min hals är lite sliten efter all röken 🙂

bogserlinan
        Deltagare

Jag skulle nog säga att det är TUR att inte du får upp några bilder Surbarbro;)
          Men, kan bara hålla med. Vi hade ett perfekt boende, trevligt sällskap, god mat och go stämning!
          Att få komma iväg och uppleva detta tillsammans med er är guld värt! O Andersson! Som du ordnat och legat i med detta. Vet inte hur man ska kunna tacka nog.

Att få se de stora grabbarna köra, det är tamejfanken oslagbart! Sista sträckan idag vart utan tvekan det grymmaste jag sett inom bilsport! Tack för de här dagarna allihopa!:)

(Nästa gång ska jag jag ta med mig mer öl)

Christian S
          Deltagare

Ni som inte har betalat boendet kan väl försöka göra det ganska omgående för hon hade hoppats på att det var klart när vi lämnade huset för det hade varit trevligt att få låna det även nästa år om jag hunnit laga byxorna vill säga 😉

Hoppas värkligen att alla har betalat utan tror att anledningen är att dom liksom jag inte har samma bank som dom vi hyrde huset av och då förs pengarna över först nästa bank dag vilket är idag, jag betalade ju i lördagskväll men såg att när jag gjorde överföringen så skulle dom dras först idag vilket jag även sa till dig då du stod jämte när jag gjorde överföringen.

Andersson
            Deltagare

Hoppas värkligen att alla har betalat utan tror att anledningen är att dom liksom jag inte har samma bank som dom vi hyrde huset av och då förs pengarna över först nästa bank dag vilket är idag, jag betalade ju i lördagskväll men såg att när jag gjorde överföringen så skulle dom dras först idag vilket jag även sa till dig då du stod jämte när jag gjorde överföringen.

Ja men det är inte alla som är lika bra ordning på som dig 😉

FiddeFuling
              Keymaster

Jag stämmer in med er andra.. tack för en underbar helg

Kalas kul i skogen o se på wally bilar som far förbi.
                Även “after rally” i huset är grymt kul, lite mycket o dricka kanske 😀

Jag kommer att lägga ut en DropBox länk här där mina bilder finns till förfogan 🙂

\\ Felix

SPiKE
                Deltagare

Det är kul i rallyskogen, även om det kan vara lite kylslaget med sälar i backarna. Maten som Andersson serverar är femstjärnig så bara den gör det värt att åka dit 🙂
                  Finns väl bara en liiiiten detalj att anmärka på och det är att nätterna innehåller för lite timmar att sova på 😀
                  Tack för den här gången.

Grovsnus
                  Deltagare

Kan inte annat än stämma in i tack-kören!
                    Varför jag inte hängt med på detta tidigare kan jag i nuläget inte begripa…
                    Mat, sällskap och rally, ja allt håller ju världsklass!

Om det skulle vara något så är det väl som Spike säger att natten har för få timmar, så det blir svårt att klämma in sömn i ekvationen.
                    Men ska väl inte klaga för mycket, jag har ju helg fram till på fredag 😉

Till nästa år behöver jag dock en frivillig att sätta fast ett senilsnöre på,
                    så jag slipper gå vilse i de mörka värmländska skogarna… 🙂

SSC #1596
                    Oyp_Oyp

bobban
                    Deltagare

Instämmer Tack för en jäkla trevlig helg och de var.så lite så med att köra hehehe lite tur att vi kom hem ändå för urtrampningslagret gick lagom när jag lämna årsta havsbad 🙂 :/

karlzzon.
                      Deltagare

Kallt som faaan, långsamma bilar, otrevligt sällskap,dålig mat i skogen!!!!!

Äsch jag bara skojja!!!!
                        Måste som alla andra säga faaan va kul vi har i skogen

Vince
                        Keymaster

Kan instämma alla föregående talare (eller skrivare 😉 ). Detta var en grym helg som det brukar vara med god mat, grymt sällskap och fräcka bilar som körs av helt ofattbart skickliga förare. Att rallyvägarna var de bästa på många år gjorde inte saken värre :D.
                          När det gäller sömnbrist så fattar jag inte alls va ni snackar om. Jag sov ju hela 9 timmar mellan torsdag o söndag ;).
                          Ha det gott allihopa så jag hoppas att vi syns snart igen 🙂

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.