SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Regionsträff Dalarna|Värmland 28-29/5-2005 Konbana

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 39 totalt)
  • Författare
    jeppe
    Deltagare

>Jesper: Du får nog ändra din slogan till En GT är bättre än 4 >STI…hehe
      >Mvh Lt Dan

Ja kanske det ! vi får väll se vilken av dom som är snabbast på 5-år jubileumet

>När blir nästa gång ?

Jo jag håller med Jraberg i slutet av September försvarar
      jag gärna Lördags titteln igen 😀 😀 😀

Tack igen för en superhelg om än kort pga rengnet

FeA
      Deltagare

Självklart ska vi köra igen i höst! :7
        Då skulle vi haft ett till pris, typ ”Dagens prestation” eller nåt liknande. I Söndags så tror jag nog att alla är eniga att det priset skulle ha gårr till Johan (jraberg)!
        Efter att konstant haft tider mellan 1.25 & 1.28, så får han lite tips från ”kartläsarna” 😉 och slår genast till med 1.21,1!
        STARKT JOBBAT PG! 😉 🙂

jraberg
        Deltagare

Tackar, Tackar.
          Men sen växte hornen utanför hjälmen och däcken smälte 😀

-JR

daniel83
          Deltagare

Daniel83: Du dök inte upp dag 2. Varför? Det var ju näst intill perfekt väder på söndag!!

Trött som en sovande björn var jag på söndagen.
            Nästa gång blir det att sova borta istället.

Men det var roligt på lördagen även fast det regnade.
            Tack så mycket alla ansvariga.

rallymarkus
            Deltagare

Kommer det läggas upp en lista med tiderna?

Det vart ju lite kamp på söndagen iaf, men nästa gång då kör jag 3 tiondelar snabbare 😀
              Men jag var ju först nästan hela dagen :+

Men det är klart kul o köra på luriga konbanor det går oftast snabbare då man inte tar i för kung o fosterland.

Janne248
              Deltagare

Lite OT men men….verkar som halva världen är chokad över att se en röd STi.
                Se trådar nedan:

Scoobynet
                NASIOC
                S.C.T. – SubaruClub.iT

//Janne – reklamerar över halva världen för vår lilla träff!

Janne248
                Deltagare

Om nån vill plugga på sträckningen av banan så här i efterhand har jag nu gjort en skiss av den slugiltiga sträckningen.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album76/Halkbana_slutgiltig_2005_05_28_29_800.jpg

jraberg
                  Deltagare

jag har även inifrån kupen bilder med hur banan går (inte det ultimata spårvalet kanske) men kan vara ganska lärorikt att se hur det ser ut inifrån kupen..

Finns det intresse så kan jag försöka lägga upp på wanderers ftp innan jag lämnar sverige.

Ser fram emot att se allt material från LarsA. Vilken kille! alla här verkar ha talang för att fota och filma, men denna mannen alltså… 😮
                    Helt suveränt filmat!

-JR

Janne248
                    Deltagare

jag har även inifrån kupen bilder med hur banan går (inte det ultimata spårvalet kanske) men kan vara ganska lärorikt att se hur det ser ut inifrån kupen..Finns det intresse så kan jag försöka lägga upp på wanderers ftp innan jag lämnar sverige.

Intresse finns!!

LegacyLarsa
                      Keymaster

Jodå, den mannen…;)
                        Jag har en hel del film(sådär en 30-40min bara :D), dock så måste jag fixa till lite, med lite tur kanske klar till nästa vecka…

/Larsa

FeA
                        Deltagare

Låter bra Larsa, ska bli skeetsköj å se filmen! 🙂

rallymarkus
                          Deltagare

Den filmen kanske visar vars man tappade segertiden 😀

Lefty
                            Deltagare

Pja än en gång kan man väl inte säga annat än att man är avis 🙂

Ni verkar haft grymt skoj… gött!

Vill gärna se film 😉 Om ni behöver webplats så kan jag fixa också 😀

jraberg
                              Deltagare

jaha, så är man klar med en kort snutt och ska tanka upp.. då skiter brandväggen ner sig och vill inte släppa igenom. Så, nu efter tre timmars hårslit så har jag tankat upp en kort snutt.Den blev lite stor jag vet, men konerna är små så jag ville inte banta ner kvaliteten för mkt(blir så suddigt då)
                                Ladda INTE ner filmen som är 2.4Mb stor! det vart fel när jag tankade den, ta den som heter Real på slutet.

ftp://Impreza:Prylar@wanderer.dnsalias.net/Upload/Ny Mapp/Grängesberg/Grängesberg05Real.mpg

edit. likabra att säga att detta är kupebilder från min körning(ett varv) och ett varv med rallymarkus (filmat utifrån) har inte lagt ner tid på snygga klipp utan vill att ni ska ha en film så ni kan lära er hur banan ser ut inifrån kupen samt utanför, Till nästa gång!

Enjoy!

Mvh
                                JR

rallymarkus
                                Deltagare

Ja de var ju klart fränt.. man kanske måste skaffa sig en riktig filmkamera kul o se inifrån bilen..:)

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 39 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.