› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Regionsträff Dalarna|Värmland 28-29/5-2005 Konbana
- Detta ämne har 38 svar, 1,655 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
modulated.
-
FörfattareInlägg
-
4 juni, 2005 kl. 10:28 #138390
thehook
Deltagarejaha, så är man klar med en kort snutt och ska tanka upp.. då skiter brandväggen ner sig och vill inte släppa igenom. Så, nu efter tre timmars hårslit så har jag tankat upp en kort snutt.Den blev lite stor jag vet, men konerna är små så jag ville inte banta ner kvaliteten för mkt(blir så suddigt då)Ladda INTE ner filmen som är 2.4Mb stor! det vart fel när jag tankade den, ta den som heter Real på slutet.ftp://Impreza:Prylar@wanderer.dnsalias.net/Upload/Ny Mapp/Grängesberg/Grängesberg05Real.mpgedit. likabra att säga att detta är kupebilder från min körning(ett varv) och ett varv med rallymarkus (filmat utifrån) har inte lagt ner tid på snygga klipp utan vill att ni ska ha en film så ni kan lära er hur banan ser ut inifrån kupen samt utanför, Till nästa gång!Enjoy!MvhJR
Schysst film! Blir riktigt roligt att se hela filmen på DVD:n! 😛
Funkade inte för mig i pluttemjuks mediaspelare, men med VLC så gick det bra!
Mvh / Krooken
4 juni, 2005 kl. 17:06 #138377Janne248
DeltagareSchysst film!! Kul att se!!!
6 juni, 2005 kl. 10:50 #138367LegacyLarsa
KeymasterHar fixat till en film nu, dock har jag modem, så jag ska se om jag kan leverera den till Janne under morgondagen, filmen är från söndagens race.
/Larsa
6 juni, 2005 kl. 13:41 #138378Janne248
DeltagareHar fixat till en film nu, dock har jag modem, så jag ska se om jag kan leverera den till Janne under morgondagen, filmen är från söndagens race./Larsa
Bränn ned nått på CD och ta med imorgon och gå in när du åker tillbaka från Jobbet. Då kan jag lägga upp på Wanderers FTP och/eller skicka till Johan R för 5-års DVDn.
8 juni, 2005 kl. 05:14 #138379Janne248
DeltagareLarsa’s film finns uppladdad på Wanderers FTP.
Länken är:ftp://Impreza:Prylar@wanderer.dnsalias.net:21/Upload/Ny mapp/Larsa/Konbana_2005-05-29_av_Larsa.mpg
Alternativt klicka på ”Wanderer’s FTP” ovan och logga in på FTP på traditionelt sätt. Gå till Upload/Ny mapp/Larsa och ladda ned filen Konbana_2005-05-29_av_Larsa.mpg
Larsa får själv kommentera sin film! 🙂
8 juni, 2005 kl. 12:47 #138368LegacyLarsa
KeymasterHar fixat till en rulle, dock så har jag inget bra program(windows moviemaker) då det laggar en hel del, dock när jag fått fram ett vettigare program så ska jag göra det bättre.
Filmen är från söndagens åkning, då det tyvärr blev lite för lite åkning på lördagen pga regn. ska se om jag kan fixa till något med den åxo…
/Larsa
19 december, 2005 kl. 06:21 #138392MarieT
DeltagareVi Tallar tackar för en trevlig dag, vilken toppenkanon
regions-crew vi har i Dalarna! 🙂 :*Nu ligger våra bilder ute för beskådning på samma ställe
som Jannes bilder.
Hoppas att regnet håller sig borta för söndagsåkarna,
och att ni har riktigt roligt!/M&D
19 december, 2005 kl. 06:21 #138393MarieT
DeltagareSå trevligt ni verkar ha haft det. Fina bilder… å tallarna, har ni skaffat ny kamera??! :)// Patrick P – lelle avis på bilåkandet och som vanligt fast på jobbet.Regionsansvarig Västerås
Jajemän, den andra brakade ihop, lagom tills försäkringen
som var på tre år hade passerat bäst-före-datum… 🙂
Visserligen hade vi ju tänkt att byta snart ändå.
Så vi införskaffade en Dimage Z20 och är helnöjda!/M
19 december, 2005 kl. 06:21 #138385modulated
DeltagareSå trevligt ni verkar ha haft det.
Fina bilder… å tallarna, har ni skaffat ny kamera??! 🙂
// Patrick P – lelle avis på bilåkandet och som vanligt fast på jobbet.
Regionsansvarig Västerås
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.