SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Regionsträff i Göteborg 11/7

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Tack för ännu en trevlig träff! Speciellt tack till maffian från Trollhättan som drygade ut antalet bilar och stod för fotograferingen.

Dessutom överlämnade jag styrandet av regionen till Jonas a.k.a. Storm a.k.a. ”han i den långsamma WRXen”. 😉 😀 :+

Trodde killen i Volvon skulle hänga på oss men han stod kvar, kanske väntade han på att caféet skulle öppna. 🙂

EDIT: Hoppas trollhättingarna hittade till BK, blev lite fel där när alla hängde efter dekalkungen! 😀

Storm
      Deltagare

Ja ja då har man blivit Regionsansvarig också, jag får tacka Niklas för förtroendet :):) Och jag tycker att bilen går något bättre nu när jag fick på Regionsansvarig dekalen:D

Tackar även för en trevlig träff med hyffsad uppslutning 😉

Jadå Trolhätte gänget hittade till bk 😉 🙂

Niklas
        Deltagare

Kom på att jag inte får utse regionsansvarig själv utan det måste gå via styrelsen men det finns ju bara kandidat så det är mer formalitet. I värsta fall får vi ta av din dekal och sätta på en ny om en vecka! 😉

Föresten, märkte ni att det gick långsamt i vänsterfilen ut från stan? Jag tyckte det var mycket bättre flås i högerfilen! }(

X3000
          Deltagare

Ja det va trevligt. Var första regionsträffen jag var på men jag var utan bil.. Det va partaj på Lördagen å jag tänker inte chansa ifall man skulle fått blåsa nånstans.. Men jag var där iaf.. 😀

Finns det bara 2 Subbor i GBG??? Vi va ju 5 bilar.. En från Orust, 2 från Trollhättan å 2 från GBG.. Var är resten?? 🙁

CastoRFibeR
            Deltagare

om nån vänlig själ bara kan förklara för en total forum nybörjare hur f*n man gör för att lägga upp bilder i regions galleriet så ska jag ordna fram lite bilder på dom tårdrypande ögonblicken när niklas lämnade över regionsansvaret till jonas:-)

Niklas
              Deltagare

X3000: Fel, den röda är från Saltholmen. Det var tre från Göteborg…men lite lågt antal ändå…tyvärr brukar det inte vara bättre uppslutning. 🙁

CastorFiber: Om du lägger upp bilderna på en site så fixar jag in dem i galleriet. Eller så skickar du dem till Ozo så fixar han det åt dig.

Tengil
                Deltagare

Jag tycker muppen i volvon var en ganska skoj prick.

Hade vi sagt att vi hade 350hästar, så hade han antagligen haft ungefär 550 hästar då.
                  😀

Niklas
                  Deltagare

Hehehehehe! 😀

Storm
                    Deltagare

Hur mycket sa han att han hadde i sin volvo med orginal avgassystem?:D

X3000
                      Deltagare

350hk tror jag.. Haha.. Vilken kul prick. 😀 😀 😀

Tengil: Bor du inte kvar på Orust??

estic
                        Deltagare

Jag får passa på å gratulera jonas till utnämningen. Men borde vi inte döpa om regionen till västra götaland när 50% kommer utanför göteborg ? Tack killar för en trevlig söndag

/D

Niklas
                          Deltagare

estic: Stockholm kallas för Stockholm trots att det innefattar en hel del utanför den hålan också. Skåne innefattar Skåne, Blekinge och Öland. Namnen stämmer inte så bra.

Man borde kalla regionerna för Norr, Syd, Väst, Öst och Mitten typ men det är för jobbigt att ändra. Speciellt då folk måste köpa nya regionsdekaler…hehe

Tengil
                            Deltagare

>Hur mycket sa han att han hadde i sin volvo med orginal
                              >avgassystem?:D

360 sa han.
                              Undrar om det var på hjulen, eller i motorn;-) 😀

Storm
                              Deltagare

Jag tror att det var i hanns fantasi 😀

estic
                                Deltagare

Vad tror ni om att ha nästa regions träff i trollhättan, med körning i håverud på schemat, en slags avskeds present till niklas ?

/D

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.