› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Sommarträffen
- Detta ämne har 18 svar, 987 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 2 månader sedan av
ExOrdis.
-
FörfattareInlägg
-
26 juli, 2003 kl. 22:36 #13613
griml0ck
DeltagareSå var man tebax vid tangetbordet 😉
Missade go-karten men resten av träffen var ju inte helt fel, jag hade då väldigt kul. Skogsvägar i bra tempo och grillning med trevligt sällskap i krookens sommarstuga. Helt klart en av dom bättre lördagarna jag haft denna sommar 🙂En till sån här innan sommar är slut det tycker jag definitivt. Kanske skulle vara den där Gävle träffen jag gnällt på så länge om 😉
Enda problemet är väl att de kan bli en bit o åka för vissa. Inte för avstånd nånsin hindrat mig men vissa vill ju spara på mil etc etc 😮Isf kunde ju jag o PO styra upp en heldag men lite roliga aktiviteter.
Skriv gärna synpunkter på det dom som känner sig intresserade.mvh grimp0nken som nästan hade hornen genom rutan på skogsvägen 😛
27 juli, 2003 kl. 10:28 #131577Janne248
DeltagareKan bara hålla med ovanstående talare!
Synd bara att inte fler vad med, Go-karten hade varit ännu rligare om 5 deltagare till hade vart med.Tack till Larsa för bra väg val!
Tack till Krooken för bra grill plats!!
Tack till alla som kom som gjorde det möjligt att det blev en träff!
Och tack till vädergudarna som höll oss torra, även om Kjell böna och bad om regn vid go-karten!Nu drar man på semester i 2 veckor. Håll ut till dess så komer bilder, bara Ozo fixar ett album.
En liten uppsats kommer också, då det vist var ett krav för att på stålar tillbaka!27 juli, 2003 kl. 10:55 #131588PO
DeltagareTackar och bugar för en trevlig kväll..
Synd bara att man missade första delen av träffen, men man hann ju i tid till grillningen…:9
//PO
27 juli, 2003 kl. 15:05 #131574LegacyLarsa
KeymasterDet var mycket trevligt, och väldigt kul att vi blev ett par stycken, dock fanns det folk som hoppade av, utan att berätta detta, lite dåligt tycker jag. Krooken har fina områden och stor plats att sova över i, så det går att anordna fler sådana träffar, så länge Krooken vill 🙂
/Larsa
27 juli, 2003 kl. 23:06 #131589thehook
Deltagare<----- cut begins---->
>Krooken har fina områden och
>stor plats att sova över i, så det går att anordna fler sådana
>träffar, så länge Krooken vill 🙂
>
>/Larsa
<----- cut ends ----->Jajjemän du! Klart som korvspad att jag bjuder på grill- och sov-plats! Men jag kommer inte att göra det innan min lilla grå kärlek är i full fart igen! Men därefter – då j**lar! 🙂
Tack till Janne för att du fixa allt, tack till Larsa för att du ledde in oss på nya dåliga v(/b)anor ;), tack till er andra för bilskjuts och en riktigt trevlig dag! Nästa gång skall jag a) vara bättre och åt minstonde slå en av er i go-cart, och b) ha min egen pärla med mig! 🙂 ;( 😛 😀
mvh / Krooken
Ps. Det är OK att ta några pilsner och sova över, honto! 😉27 juli, 2003 kl. 23:16 #131582griml0ck
DeltagareDe tog tydligen bara en timme o åka hem om man kunde dom snabbare vägarna visade PO mig sen 😉
// grim som spenderade 2 timmar o köra till borlänge.
27 juli, 2003 kl. 23:29 #131590thehook
Deltagare…eller så hittade du äntlien gaspedalen – till skillnad från rondellerna när jag åkte med dig 😉 😀 😮 }( 😀 .
mvh / Krooken
28 juli, 2003 kl. 09:56 #131591Niklas
DeltagareIngen som tog kort? 😮
griml0ck: Bästa lördagen denna sommaren? Nog bara för att du bor i Gävle! 😛 😀
Skoj att det blev så lyckat! Själv skall jag till Dalarna nästa helg, men då blir det i en liten vit Clio. 🙁
28 juli, 2003 kl. 20:37 #131584griml0ck
DeltagareSer ut som jag kommer till kullen oxo ordis! :7
31 juli, 2003 kl. 00:29 #131578Janne248
Deltagare>Ingen som tog kort? 😮
Jag tog en 45 kort, men nu sitter jag på modem i 1½ vecka till + att Ozo måste öppna upp ett album för Värmland|Dalarna träffar innan jag kan ladda upp.
Så lugn! Det kommer bildbevis! 😀
11 augusti, 2003 kl. 13:34 #131579Janne248
DeltagareSer att albumet finns upplagt nu.
Men efter uppgraderingen av hemsidan så kan jag inte se på impreza.nu hemma 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁
Så bilder dröjer till imorgon…… 😉Funkar det med Win 98, IE 5.5 för er???????????
12 augusti, 2003 kl. 08:31 #131580Janne248
DeltagareNU är bilderna äntligen på plats!
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/grillkrook/highlight.thumb.jpg
12 augusti, 2003 kl. 13:37 #131585griml0ck
DeltagareFina bilder janne! Vi ses på kullen väl!
”Kör som biltjuvar” som Kjell sa när vi for hem 😛// grim
12 augusti, 2003 kl. 14:59 #131581Janne248
Deltagare>Fina bilder janne! Vi ses på kullen väl!
Tack! Klart vi ses på ”kullen”…..är där tidigt på lördags morgon. hur/när åker du?
12 augusti, 2003 kl. 16:15 #131587Wanderer
DeltagareSåg riktigt trevligt ut!
Nästa gång ska jag med om jag så måste ha chaufför och dropp 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.