SSC Allmänt snack Träffar EFTERSNACK: SSI VIP visning av nya STI 08 Stockholm

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Boki
    Deltagare

Ja, vad kan man säga….. bilen är RIKTIGT BRUTALT SNYGG, svarta var fetast 😮 :9 🙂 😉 :7

Det var trevligt att träffas lite med SSIare 😉 🙂

Boki
      Deltagare
        jeppe
        Deltagare

Härliga bilder Boki ! 🙂

Tyvärr kunde jag inte komma, Var på väg hem från Genevemässan
          jag klämde och kände där istället 🙂
          men det var mer folkträngsel kring Evo X tyvärr

Hoppas du har tänkt att bruka nya bilen på
          kommande aktiviteter nu i sommar 😛

thorlake
          Deltagare

Jag e fortfarande inte impad. Hårighetsfaktorn e helt gone!
            Ger mig inget habegär alls. För anonym. folk som gillar sleepers går säkert igång.

Travade runt å kikade på hela lokalen, var förvånad över mängden folk.

Min son Max var dock mer impad lät det som. Ja det jag förstod av vad han babblade om iaf. 🙂

Näe, vinner jag på lotto så ere Evo X som gäller.

Trevligt att samtala med folk ifrån klubben iaf!

Tjingeling!

Boki
            Deltagare

……………………..Hoppas du har tänkt att bruka nya bilen på kommande aktiviteter nu i sommar 😛 ……………..

SJÄLVKLART!!!! 🙂 😉 :9 😛 😀

Surbarbro
              Deltagare

Underbart!

Det var jättekul att träffa er alla igen!

BOKI! Synd att inte Disa var med, men nästa gång!

Du har lovat att ni ska börja nyttja kärran och vad kan vara bättre än en träff med era underbara vänner i klubben.
                ( Sen har Disa och jag ett par saker som vi inte har diskuterat klart)

HIHI!:7

Ses! 😀

/Catrine

Boki
                Deltagare

Underbart!Det var jättekul att träffa er alla igen!BOKI! Synd att inte Disa var med, men nästa gång!Du har lovat att ni ska börja nyttja kärran och vad kan vara bättre än en träff med era underbara vänner i klubben.( Sen har Disa och jag ett par saker som vi inte har diskuterat klart)HIHI!:7 Ses! 😀 /Catrine

Japp, har man lovat så 😉 🙂

Skall bli riktigt kul i sommar med att träffas Catrine 🙂 😉 :9

Grusdraparn
                  Deltagare

Va fasen, har dom fått ett parti dörrsidor över från gamla GT’n? 😀

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi1006/DSC04137.jpg

Allvarligt talat så tycker jag faktist att denna generationen gått ett steg tillbaka och blivit ”plastigare” igen, vad tycker ni som var där?

/K

Boki
                    Deltagare

Va fasen, har dom fått ett parti dörrsidor över från gamla GT’n? Allvarligt talat så tycker jag faktist att denna generationen gått ett steg tillbaka och blivit ”plastigare” igen, vad tycker ni som var där?/K

Man ser inte så bra på bilderna, men plastet känns/ser ut som hårt/grovtskinn typ (svårt att förklara)…….. känns inte alls lika plastig som min förra STI MY06.

Hela bilen i sig gör sig inte rätt på bild, man måste se den LIVE…..

griml0ck
                      Deltagare

Det är väl hur den gör sig i fart som räknas? 😉 😀 Jag tror det kommer vara det bästa subarun hittills prestanda mässigt. Allt är ju förbättrat. Kortare bromsträcka, har för mig det var 32 meter enligt nått amerikanskt test. GT:n har 37 original har jag för mig. Så det är ju rätt stor skillnad. Sen är ju väghållning förbättrad o effekten påökat (420 hk skulle man ju få ut med prodrive steg 1 trim dessutom!), helt klart ett vinnande koncept prestanda mässigt :7 Hade man haft pengarna hade man då klart varit sugen. Men RA:n får duga några år till tror jag 🙂

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.