› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Stockholmsträff 15/5
- Detta ämne har 22 svar, 1,137 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
Jesper_J.
-
FörfattareInlägg
-
15 maj, 2005 kl. 22:30 #138279
Addson
DeltagareJätte roligt att få hänga en söndag med lyckliga impreza ägare! Efter lite snack med husvangs kungen om bilarna så vart det åka av! Mätarna stog i topp vinden blåste i håret o snusen under läppen känndes det som man va en rally förare i monto carlo rally fan! Hade lite problem med det noska språket bara!!”petter”.
Nej boy and girls nästa resa så ser bilen ut som en dräpare inte bara väl polerad även grymt stylad!! Peace out!! Mr Clean!16 maj, 2005 kl. 06:40 #138275C.Barrow
DeltagareDet var en väldigt lyckad och trevlig liten träff tycker jag. Roligt att det var såpass många som kom. Var ju premiär för mig och allt som bara haft bilen två veckor 😉
Tycker gott vi kan ordna till lite mera spontanträffar utöver dem fasta träffarna. Alltför ofta man fiser omkring för sig själv.
Ska ju vara som igår, när dundrena kommer uppradade och brummar lite lugnt förbi diverse pensionärsföreningar :+ 😀/Jimmy, den blå GTn med liten plåt i fram
16 maj, 2005 kl. 06:40 #138270pannan
DeltagareDet var riktigt lyckat faktiskt 😀 Fast jag är för gammal för att ligga först i karavanen 🙂 Är rätt skönt att ligga sist och köra i sin egen takt :+
//J
16 maj, 2005 kl. 07:31 #138261Strat
DeltagareGrymt kul att det blev sån uppslutning! Mindre kul att man själv inte kunde vara med ;(
Att bara köra 4 träffar kanske hade en bidragande effekt? Vädret var väl inte helt fel heller förstås 😉 Men kör fler spontanträffar närhelst det tränger på! 🙂
Edit: Härliga bilder Göran! Bra jobbat.
16 maj, 2005 kl. 08:28 #138268migu
DeltagareDet var riktigt lyckat faktiskt 😀 Fast jag är för gammal för att ligga först i karavanen 🙂 Är rätt skönt att ligga sist och köra i sin egen takt :+ //J
Alltid lika kul att finåka med likasinnade! Har dock insett att en plats längre bak i ledet kunde vara bra för mig oxå. Jag körde tvåa framifrån och kände mig nog lite grann som en stoppkloss 😮
Man kanske skulle investera i ett fyrpunktsbälte så man sitter lite säkrare i stolen? Som det är nu far man omkring som en smörklick i en het stekpanna. Styrprecisionen blir ju onekligen lidande när man använder ratten till att hålla sej kvar i sätet med istället för att styra med :+/Micke, silver GT tvåa i ledet
19 december, 2005 kl. 06:19 #138265Manor
DeltagareYo !
Ruskigt bra träff. 24 Imprezor samt 2 gamla välkända nunor som kom dit på sina hojjar. Jag har varit på träffar tidigare med typ 3-4 deltagare, denna gång var det en enastående uppslutning :).
Kanske 4 gånger per år är för sällan för träff…åtminstone kändes det så igår. Bogesunds café är ett höjdarställe med gott och hyfsat billigt fika…i en trevlig miljö. Det slår Brostugan med hästlängder, utan tvekan.
Nästa träff blir 5-års festen i Värsterås. Det lär väl bli rekorduppslutning som det känns :). Ni som ännu inte anmält er…kom igen nu, det blir ju drag x 1000.
Några frågor man ställer sig efter gårdagen:
– När står SubaruMickes bil startklar?
– Hur kommer Addsons bil se ut med den nya fronten?
– Varför heter nästan alla nykomlingar JOHAN?
– Varför köpte AK_Impreza en korvmacka när han inte gillade korven?
– Kommer Pannan att få ny lack på sin svarta STi?
– Kommer Johan lackförsegla sin svarta WRX MY05?
– Varför hade Ozo glömt sin nya MRO-läpp?
– Kommer ExOrdis (Kjell) få tag på en ny Impreza till 5-års festen?Äljen och Claes…vi saknade er.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:22 #138271Guailo
Deltagare…f-n att jag missade detta….
Fast dottern (snart 5 år) var på födelsedagskalas hos den stora kärleken, så det gäller att prioritera sina träffar. Den här gången fick Imprezan stryka på foten, men det kommer väl fler träffar?
Vi ses (nån gång iaf….)
/Peter
…som förresten rekade i Bogesund igår, efter LandRover körningen i Rimbo… 😛
19 december, 2005 kl. 06:22 #138280Jesper_J
Deltagarehejs.
trevlig träff idag.
är ny i klubben så det här va andra *träffen* jag va på. första va på mantorp. hade rätt mycket funderingar på hur man skulle bli bemött när man kommer till en klubb och ett gäng som känner varandra redan, och där kommer jag och känner bara kjelle, (min bils förre ägare) men tyckte det va mycket trevligt folk och känner mig mycket välbemött i klubben, hoppas att ni e lika snälla i västerås, (om jag nu kommer dit)
hoppas att det blir fler sånna här träffar under året.
MYCKET TREVLIGT!tyckte att det va skoj att åka en sväng också, vi blev ju några stycken som gjorde det. som sagt va: synd bara att det va så mycket annat folk i rörelse ute på vägarna!
tack för en trevlig träff,
ha det gott
/jesper (silver gt först i karavan) -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.