› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Stockholmsträff 4 Mars Vegabaren
- Detta ämne har 13 svar, 1,110 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
Surbarbro.
-
FörfattareInlägg
-
5 mars, 2007 kl. 16:04 #14385
OzO
DeltagareAnlände sent som fint folk brukar göra…
Käkade Sambalburgare så klart…
Åkte sedan Södertörn runt med blandad komplott av SSIare!
RS4or och Silvriga Japanimporterade Legacypilar verkar spinna fint på asfalt!
Hade sk!ttrevligt som vanligt!😀
/G – saknade Alien!
_____
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::5 mars, 2007 kl. 16:07 #145955pannan
DeltagareTackar för trevligt sällskap igår 🙂 var en hel del nya ansikten som man inte kände igen sedan tidigare. Men en hel del gamla också.
Skönt avslut på Dalarö med lite kaffe och kaka.
Yep RS4:an verkar kunna spinna fint i sidled 🙂 Legacyn gillade jag rejält 🙂 en riktig sleeper. Sedan var det kul att se gamla bilen och lite andra roliga bilar t ex STI RA:n.
mvh
Johan5 mars, 2007 kl. 16:21 #145957Bodyshot
DeltagareVar najs att träffa lite imprezafolk och andra bilintresserade!
Pannans röda kärra är helt klart godkänd för att vara orginalbil, dom går bra, eller hur pannan? 😉
Systran min fyllde dock år, så jag var tvungen att lämna karavanen för att äta tårta med släkten…. : /
5 mars, 2007 kl. 18:09 #145954jeppe
DeltagareVart en riktigt bra å lång träff tycker jag ! 🙂
Sambalburgaren var en riktig höjdare
får betyget 5 Snapp off rattar av mig !
en trevlig spontan sväng ut på soliga Dalarö
Planer för kommande Regionsträffar började gro 😛Vi saknad Alien som inte ville åka söderut till Solen 😀
5 mars, 2007 kl. 18:25 #145947syke
BlockeradTrevligt värre som sagt! Men fan vad man rapade illa av sambalburgaren 🙂
RS4an var :9
5 mars, 2007 kl. 20:48 #145952christopher
DeltagareSåg er stå och ”sparkadäck” på Vega…….
Syke// nästa gång hämtar du upp mig på vägen! Annars kommer jag i rally pulkan
/
fraSse5 mars, 2007 kl. 20:52 #145948syke
BlockeradSåg er stå och ”sparkadäck” på Vega…….Syke// nästa gång hämtar du upp mig på vägen! Annars kommer jag i rally pulkan/fraSse
Will do! Även om det skulle vara skoj om du kom med starleten 🙂
5 mars, 2007 kl. 21:10 #145949OzO
DeltagareMen fan vad man rapade illa av sambalburgaren
Ja fy!
/G
_____
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::5 mars, 2007 kl. 21:41 #145950OzO
Deltagarehttp://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album596/ssi_arstahavsbad.gif
😀
/G – vill kunna rita som BlaCC
_____
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::5 mars, 2007 kl. 22:14 #145951OzO
DeltagareInte mycket att hänga i julgranen, men bilder finns här!
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album596/ssi_002.jpg
/G
_____
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::6 mars, 2007 kl. 08:12 #145959Niklas
DeltagareSkoj att man var saknad. Själv silikonade jag nya bänkskivan i tvättstugan och var inte alls avundsjuk på er som fick ta en tur i Subarun istället.
;(
6 mars, 2007 kl. 11:47 #145953Lt Dan
DeltagareJapp trevligt var det fast jag ska nog ta en sån där sambal burgare nästa gång.
Det var ett tag sen jag var på träff men äntligen fick man ut och rasta Legacyn på krokiga snöfria vägar :7
Kul att se lite Impreza folk igen 🙂Gillar ju mest Subarus men RS4:an e hård måste jag erkänna 😛
/Dan
7 mars, 2007 kl. 15:21 #145958Falkestal
Deltagarejätte trevligt va det skoj att träffa massa man inte träffat tidigare !!
Kul att sitta å lyssna på massa roliga historier om allt
som har hännt.
Själv har det inte hännt så mycket i mitt liv så därför satt jag
mest tyst haha……..Men ändå mindre fika å mera köra !!Brum Brum!!
7 mars, 2007 kl. 21:43 #145956Surbarbro
DeltagareUnderbart!!
Datorn och sidan har varit ur bruk.
Jag måste bara tacka för en underbar träff. Det var värt att åka en dag tidigare hem från Schweiz.
Kul att träffa er alla. Det börjar att kännas som en familj.
Roligt med många nya ansikten för mig.
Hoppas att ni kommer igen.Pannan: En riktigt underbar kärra. Kan tänka mig att åka med någon gång, så kan du få åka i min lilla Cheva. ( När jag har hämtat hem henne. Sover för vintern) Det ärintesamma drag iden,men mullret……
Jeppe: Tur att din Subba; KLARADE BACKEN!!!!!!!
🙂 🙂HIHI!!!!!
OZO: Det ser ut, ungefär sådär som du ritade.
Underbar utsikt!! Eller hur!
😉Trodde jag skulle skratta ner mig. Tom undrade vad jag gjorde när jag bara tjöt av skratt. Fick ju visa honom vad det var.
Han tyckte att det var coolt, att vi fått ett nytt fönster + att servicebilen stod på altan. Men det är ju av förklarliga skäl. Lättare att rita.Tack och hej.
Längtar till nästa träff.Gärna is. Dubben rostar ju inte precis.
SES/ Catrine
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.