SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Stockholmsträff söndag 24/9

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
  • Författare
    Boki
    Deltagare

Det var jätte trevligt idag :-). Synd att vi inte gör detta oftare bara, kom igen Jeppe ;-). Jag måste skaffa en sån där PSSSSS PSSSSSSSS (dumpventil) 😀 allas lät förutom min, som är orginal ;( . SOM SAGT DET VAR JÄTTE TREVLIGT, DISA O JA HÄLSAR TILL ALLA IGEN :9 . And in English for ”Itsjustfun”. It was a god day, shame that we don’t do it more often. Nice meeting you all and seeing your Imprezas. Greatings from Disa and me once again.
      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album542/96_G.sized.jpg

Mer bilder här……… http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album542

Manor
      Deltagare

Kul att hyfsat många dök upp. Kalas att även Ozo har skaffat en Impreza kombi…de är bara värst ;-).
        Boki, jag har inte heller bytt min dump…så vi är två som smyger fram.

På Kindwalls så provkördes en Outback 3.0 med automat. Kalasmysig men inget direkt klipp i motorn. Som tack för provkörningen så fick man välja en gratis DVD från CDON.COM :-).

Itsjustfun
        Deltagare

Nice day! Good weather and very fine Imprezas.

Hopely next time come little more people.

ps. Black Sti sounds absolutely brilliant!

Lotta
          Deltagare

Trevligt som vanligt, och vilket kalasväder :-), kan man ju inte klaga på såhär i slutet av september. Kul att så många kom ändå.
            Ska också plocka ut en dvd. Det blev en provtur i Impreza kombin, helt ok.

Ha det bra, vi syns!
            /Lotta

OzO
            Deltagare

OzO & Sara i nyköpt blå snabb GT kombi, hälsar och tackar för idag! Roligast var nästan att få köra in på McD-parkeringen och hoppa ur och göra high-5 med husvagnskungen! Har väntat länge på den… long live kombimaffian! 😀

/G

jeppe
              Deltagare

Trevligt och som sagt bra väder !
                nästa gång ska jag vara ute i bättre tid så att kanske
                fler har chans att komma
                men vi som kom hade som vanligt trevligt

Glöm inte att alla är välkommna med förslag på träffar mm

Manor
                Deltagare

OzO & Sara i nyköpt blå snabb GT kombi, hälsar och tackar för idag! Roligast var nästan att få köra in på McD-parkeringen och hoppa ur och göra high-5 med husvagnskungen! Har väntat länge på den… long live kombimaffian! :D/G___________________________________________________________::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Jupp, kombi RULEZ som vi brukar säga ;). Skitkul att du kom Ozo.

Niklas
                  Deltagare

Ozo: Jasså, du skall sälja sedanen nu…hör av dig angående bågen. 😉

FlyingFin
                    Deltagare

🙂

Trevligt träff, mera sådant!

Kanske en träff i framtiden kan involvera körning på någon bana.

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen 😀
                      Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

Niklas
                      Deltagare

FlyingFin: Åk till Västerås om mindre än 20 dagar så får du köra med klubben.

Manor
                        Deltagare

…skulle inte du ha kommit igår Äljen?

Niklas
                          Deltagare

Det har jag aldrig sagt.

FlyingFin
                            Deltagare

FlyingFin: Åk till Västerås om mindre än 20 dagar så får du köra med klubben.

Yepp! Ska helt klart dit, om det blir bra väder. 🙂

BTW: Vindrutedekalerna sitter fortfarande helt perfekt, har inte slitits nämnvärt heller!

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen 😀
                              Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

Blocken
                              Deltagare

Kjellemans gamla pärla var där minsann, läckert! 🙂

…………………..
                                Thai-Perr

OzO
                                Deltagare

Här skall inte säljas nåt! Jag är en hamster! 😀

/G
                                  ___________________________________________________________
                                  ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.