› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Stockholmsträff söndag 24/9
- Detta ämne har 19 svar, 993 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 9 månader sedan av
OzO.
-
FörfattareInlägg
-
25 september, 2006 kl. 12:17 #144488
Manor
DeltagareDet har jag aldrig sagt.
…nä, men jag trodde att du skulle det!!?
25 september, 2006 kl. 17:24 #144493NIDAC
DeltagareVar kul att se alla Mc Donalds.
På väg till Slagsta åkte jag före för att ta några foton.
Efter detta ringde chefen (frugan) så det var bara att styra hemåt.
Ser fram emot en liten träff snart när man kan vara med hela träffen.Tack från Calle & Zacke (son).
25 september, 2006 kl. 17:29 #144490pannan
DeltagareVar kul att se alla Mc Donalds.På väg till Slagsta åkte jag före för att ta några foton.Efter detta ringde chefen (frugan) så det var bara att styra hemåt.Ser fram emot en liten träff snart när man kan vara med hela träffen.Tack från Calle & Zacke (son).
Ett litet tips om det var du med den blåa New age STI:n eller WRX:en. Kör inte i vägrenen och stänk grus på oss alla. Vart faktiskt rätt pissed av omkörningen som någon gjorde på väg mot Slagsta. Vill man leka gör man det på vägen inte en galen förbikörning på en vägren som knappt är en vägren.
Träffen var för övrigt trevligt, alltid kul att träffas och tjöta lite.
mvh
J25 september, 2006 kl. 17:40 #144494NIDAC
DeltagareVar kul att se alla Mc Donalds.På väg till Slagsta åkte jag före för att ta några foton.Efter detta ringde chefen (frugan) så det var bara att styra hemåt.Ser fram emot en liten träff snart när man kan vara med hela träffen.Tack från Calle & Zacke (son).
Ett litet tips om det var du med den blåa New age STI:n eller WRX:en. Kör inte i vägrenen och stänk grus på oss alla. Vart faktiskt rätt pissed av omkörningen som någon gjorde på väg mot Slagsta. Vill man leka gör man det på vägen inte en galen förbikörning på en vägren som knappt är en vägren.Träffen var för övrigt trevligt, alltid kul att träffas och tjöta lite.mvhJ
Detta ber jag om ursäkt för.
Calle25 september, 2006 kl. 17:42 #144483OzO
Ett litet tips om det var du med den blåa New age STI:n eller WRX:en. Kör inte i vägrenen och stänk grus på oss alla. Vart faktiskt rätt pissed av omkörningen som någon gjorde på väg mot Slagsta. Vill man leka gör man det på vägen inte en galen förbikörning på en vägren som knappt är en vägren.Träffen var för övrigt trevligt, alltid kul att träffas och tjöta lite.mvhJ
Just jäklarns, det hade jag glömt! Det var en vansinnig omkörning, ren idioti!! Gör inte om det i närheten av mig! x(
/G – som skickar en sen arg smiley