› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Stockholmsträffen 9/12
- Detta ämne har 9 svar, 1,091 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 11 månader sedan av
NEPTUN.
-
FörfattareInlägg
-
9 december, 2007 kl. 15:03 #14542
griml0ck
DeltagareDå var man hemma igen. Malena kör me jeppes nya bil så det ryker! 😉
Kul att det kom en del nya medlemmar o visade upp sig! Vi kom ju faktist fler än som hade anmält intresse i tråden. Detta var ju sista träffen för året. Men nästa år blir det mer träffar, och då med lite körning oxo (helst is 😀 ). Samt att vi kom fram till att köra mer konbana i tokholms trakten inte vore helt fel. Man blev ju väldigt sugen o ställa på bilen igen nu iaf 🙂Tack ett gott år!
// J – som fick åka gamkokare dit o nykokare tebax.. inte illa 😀
9 december, 2007 kl. 15:23 #149356Adam K
DeltagareTrevligt att träffas alla gamla o nya pojkar o flickor!
9 december, 2007 kl. 16:12 #149353arellano
DeltagareTrevlig träff
Arne/Anton
Johan:
Konbana i tokholms trakten.
http://www.malmby-fairground.se/malmby/Arne
9 december, 2007 kl. 16:26 #149354griml0ck
Deltagarearne: Har faktist pratat med dom tidigare i sommar. Priset var dock rätt saftig för o hyra den banan. Ett billigare alternativ vore ju bättre. Annars kan man får man väl bara ha det en gång per sommar isf. Lunda kostar nog 1/3 av malmby.
9 december, 2007 kl. 19:36 #149351syke
BlockeradHar nån kikat ifall halkbanan vid bromma flygplats går att hyra?
9 december, 2007 kl. 23:50 #149355FLeXible
DeltagareTrevligt!
Ska se till att hänga med på fler träffar 🙂10 december, 2007 kl. 12:01 #149352OzO
DeltagareHann också med en pizza mellan julprylsjävlashoppingen! :+
Ringde Jeppe och frågade om han var på Ica Maxi… ”Nä, jag är i Tyskland på mässa!” 😀 Tur att han har en supertjej som tog hand om SSI-gänget istället! 🙂
/G
_____
::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::11 december, 2007 kl. 17:10 #149359Norskan
DeltagareJa det va verkligen roligt att sees igen:-)
Så roligt att fler kom än dom som hadde anmäldt sig! Hoppas ni tyckte det va bra mat (ni kan bara våga säga nått annat }( 😀Johan: ja när katten är borta danser mössen på bordet vet du 😉
Hoppas på ett träff igen om inte allt för länge, regionsansvarlig får en riktig tjatkärring i huset nu 😛
// Jeppe’s bättre hälft (som nu verkligen äääääär Jeppe’s bättre hälft med tanke på vart han befann sig under träffen!!!)
11 december, 2007 kl. 21:43 #149357Surbarbro
DeltagareHallå allihopa!
Jag är avis att jag inte kunde vara med, men denna helg var jag i Björnriket och åkte skidor.
Lite äckligt, men det är smällar som man får ta.
Fina backar.
Kul att det kom flera än väntat.
Välkomna!
Det ska bli kul och se er också.
Har lappat, ett antal bilar, skulle vara kul och veta om någon nappat på dessa?
/ Catrine13 december, 2007 kl. 09:55 #149358NEPTUN
DeltagareJa det var mycket trevligt. Tack för god mat och bra service!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.