SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Storträff Superstage 10-11 juni

Visar 14 inlägg - 151 till 164 (av 164 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Som sagt Ulrik, den där sprickan var väl inget. 😀

Chewie
      Deltagare

Att det håller hoppas jag med. Vecka 28 är det den ”tyska fartringen” som hägrar!!!!

”Tuggarn”

specialized
        Deltagare

Nu finns mina bilder upplagda. Ca 50 st.
          http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=Specializedss-bilder&page=1

Mvh Mattias
          Efternamnen på mina flickvänner är: Jpg ,wmv och mpg 😉

Blocken
          Deltagare

Nu finns mina bilder upplagda. Ca 50 st.http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=Specializedss-bilder&page=1Mvh MattiasEfternamnen på mina flickvänner är: Jpg ,wmv och mpg 😉

Fräääääääänt att återuppleva Superstage 🙂

Rrrreeeevet nåt på sestone elleee’? ”Soooola i öööga” :+ *asg* (internt…)

Jag snodde dina bilder på min bil, tack på förhand!

Verkar som Manuel var för snabb för din kamera, eller blev du rädd för responsen? 😉

/Bläck

Thai-Perr

jeppe
            Deltagare

Någon som vet vad Bilsport sa om asfalten ?

Blocken
              Deltagare

Nej.

Thai-Perr

Desen
                Deltagare

Kollade lite på bilsports sida men hittade inget om det. De skrev bara att det hade varit bra grepp i asfalten på premiären.
                  Det har de ju rätt i, det var ju så bra grepp att den fastnade på våra däck 😀 😀

/Andreas, Skåne, Kristianstad
                  Blå GT -99

specialized
                  Deltagare

Nu finns mina bilder upplagda. Ca 50 st.http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=Specializedss-bilder&page=1Mvh MattiasEfternamnen på mina flickvänner är: Jpg ,wmv och mpg 😉

Fräääääääänt att återuppleva Superstage :)Rrrreeeevet nåt på sestone elleee’? ”Soooola i öööga” :+ *asg* (internt…) Jag snodde dina bilder på min bil, tack på förhand!Verkar som Manuel var för snabb för din kamera, eller blev du rädd för responsen? ;)/BläckThai-Perr

Ja har reeeevet o kokt potäter heeela veeecka.De ä ena reeediga koook de därsi. Räääääva riiiiiver ja varje möra mellan 7 o 9 så nu är han snart rööööer och fiiiner.I möööra sa ja ut te gååårn och köööra med fordson majorn ….i ciiirkla, om inte soooola syns te för då sa jag sooooola räääääva rööööe i stäääället =)

(internt) höhö

Gött att du tycker bilerna på din bil blev bra iaf, jag ser ju inte så seriöst på mitt plåtande direkt och det syns väl på bilderna =) Du kan ju göra om masken på regskylten eller så skickar jag orginalen till dig på något sätt.

Långsam kamera plus skotträdd Mattias ger dåliga kort 😉
                    *(nädå, är inte skotträdd, är faktiskt yxa ) 😉

Mvh.Mattias
                    —————————————
                    Efternamnen på mina flickvänner är :
                    —————————————
                    Jpg ,wmv och mpg 😉
                    —————————————

Staffe
                    Deltagare

Ja jag pratede med en i tisdags som jobbar för Bilsport.
                      Vi stog o pratade lite allmänt bil snack så sen kom vi in på superstage körning. Så sa jag att SSI var ju på E-boda o körde precis då så avbröt han mig åså sa han ”Ja och körde sönder asfalten me” med arg röst 🙂 fasst han skojade bara. Han sa de att det var killarna som la asfalten som gjort fel dom hade inte kunnat kört ut med en fräs maskin på den gammla asfalten, för de va något kommer inte håg.
                      Men dom skulle fixa det, sen hade dom bara kunnat kört halva ss (med en Saab v4, de va inte du Block) tack vare det var sönder på den uppvisningen :+

—————————————
                      Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
                      BugEye STI-02

Yonaz
                      Deltagare

Var är filmerna? – Såg flera som filmade…

/J

Mats
                        Deltagare

Tider från Superstage finns under vårat dokumentarkiv på hemsidan. Man behöver logga in för att nå Excel-dokumentet som nås under rubrik ”Diverse”.Inga direktlänkar till dokumentet tack… :)/G___________________________________________________________::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Vad har hänt med dokumentet?? Jag kan inte hitta det längre.

Mats GBG
                          Regionsansvarig Göteborg

Desen
                          Deltagare

Ja, vad hände med dokumentet. Jag skulle med vilja ta en titt på det.
                            Blev det hemligstämplat för att Evoklubben inte skulle bli avundsjuka på våra tider?

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                            300 st posters av Block 1250kr
                            1st porrfilm 199kr
                            2st öl 28kr
                            Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Blocken
                            Deltagare

Ja, vad hände med dokumentet. Jag skulle med vilja ta en titt på det.Blev det hemligstämplat för att Evoklubben inte skulle bli avundsjuka på våra tider?/Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Go’morron!

Jag lägger in frågan här: http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topics&forum=23

/Black – vet att webmaster Ozo är på julsemester i England och kopplar av ifrån webmästeri 🙂

…………………..
                              Thai-Perr

abd
                              Deltagare

Blev det hemligstämplat för att Evoklubben inte skulle bli avundsjuka på våra tider?

*fniss* 😀

Visar 14 inlägg - 151 till 164 (av 164 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.