› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Storträff Superstage 10-11 juni
- Detta ämne har 163 svar, 9,359 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
abd.
-
FörfattareInlägg
-
11 juni, 2006 kl. 21:19 #142985
PetterSolberg
DeltagareTack alla för en kanon helg..
Tack Blocken för en häftig resa och instruktioner..Patrik
Blå WRX-0111 juni, 2006 kl. 21:48 #143014specialized
DeltagareFy f-an vilken kanonhelg. Min första större träff. Underbart skönt gäng och satan vad kul SS-körningen var:7 Stort tack till ALLA och speciellt till styrelsen som fixat detta :9
/ Mattias – riiv rääva röö 😉
11 juni, 2006 kl. 21:48 #142951Yonaz
DeltagareNu är jag sådär trött igen… :+
”Nya” bilen fick ingen smekmånad, raka vägen ner till SS.
Skönt att slippa åka Saab 900 😉
Stort tack till alla deltagare – även om det kräver en del planering innan så har detta varit rena semestern. Ni skötte er kanon!
Väkommen J-son! – Från New Kid till Medlemshanterare på 2 dagar, lysande Sickan.
Tuggar´n: Ny matris, kanon!
Strutt: Åkte hem med stora pokalen och förtroendeuppdrag i valberedningen. Grattis!
/J – Nöjd med R-kokarn
11 juni, 2006 kl. 22:26 #142909Strat
DeltagareJaaaa’ummm. Vem är tröttast? :+
Får skriva mer sen… Men, helt otroligt grymt kul som vanligt! Är himla nöjd min tid och hur bilen fungerade. 1.27.94 blev det till slut. Hade väl lite tur då Ulriks belägg tog slut efter första dagen 😉 Roligt också att se allas förbättringar under helgen.
Katharina: Jennie hälsar tebaks 🙂
Nu gonatt!
/Claezzzz…
11 juni, 2006 kl. 22:36 #142917Blocken
DeltagareJa jösses, detta gick ju vägen! Superkul att så många kunde ta sig till denna nu ’Klassiska mark’! 🙂
Nu ä’re zzZZzZzZzz som gäller – hörs imörrn…
Mvh Blocken
——————————————————
No longer Crescent!11 juni, 2006 kl. 23:05 #142906OzO
DeltagareEn lugn natt i idylliska Småland:
Ligger och snoozar in och höll på att försvinna in i djup sömn då jag plötsligt hör 1…2….3 väldigt distinkta höga ljud störa nattens lugn på Moshults Vandrahem.
*Brrrrrr-brapbrapbrap-brrrrr*
3 herrar kom på idén att starta sina bilar. Jag hör direkt vilka bilar det handlar om. :+
OzO: ”Uh-oh”
Sara: ”Vad?”
OzO: ”Respons…”
Sara: ”Vad??”
OzO: ”Ja. Snart kommer responsen!”
Sara: ”Vad är respons???”
OzO: ”Meh! Det är…. äh, du hör snart!”… 5 minuter senare…
*BRAAAAAP-AP-AP-SNAP-CRACKLE-N-POP-BRRRRRRRR-PANG-PANG*
*BRAAAAAP-AP-AP-SNAP-CRACKLE-N-POP-BRRRRRRRR-PANG-PANG*
*BRAAAAAP-AP-AP-SNAP-CRACKLE-N-POP-BRRRRRRRR-PANG-PANG*Abou… det låter respons!!! 😀 :+ 😀
…
Grattis Struten!
Mats, visst var du egentligen fotbollsintresserad? 😉
Helene, Miss-Emma-Clean, Therese & Sara – nya SSI-tjejligan? Fest i Kalmar nästa? :*
Block, Janne, Yonäz – ni e grymma! Ni är värda mer kredit än vad man kan uttrycka i ord!
Mer karavaner åt folket! Hemresan sög ensam.
Undrar om Alien kommer bli som Mats nu då han tillbringade 10 timmar i samma bil som honom??? 😀
/G
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::12 juni, 2006 kl. 04:19 #142997Pasi_k
DeltagareTack alla för en kanon bra helg.
Har inte haft såå kul på riktigt länge.FAN vad solen tog.. 😉
Tack åter igen pojkar och flickor..
ps. YOnaz du har min adress på Pm…
12 juni, 2006 kl. 05:37 #142928simo
DeltagareEtt Jätte stort TACK till Raul som lånade ut sin kokare, blev en 1.29 tid med New Age. TACK!
Strut, lysande styrning :7 synd bara att jag inte kunde vara med o leka på söndagen. Grattis till en bra tid.
Syrelsen gör som vanligt ett kanonjobb!
/U – Som körde 1.28.16 innan bilen packa ihop
12 juni, 2006 kl. 05:37 #142989Plura
DeltagareHej,
Tack för en kanonhelg (eller lördag för min del). Jag hade riktigt kul. Blev inte så många repor för min del men jag är mer än nöjd. Var tvungen att lämna relativt tidigt på lördagen för att inte komma hem för sent.
Roligt att träffa folk med samma intressen. Tack Mats (Manor) för den goda kakan efter lunchen.
Det var roligt att lära känna mina och bilens begränsningar. R-däck hade nog gjort susen för jag tyckte det var lite halt.
/Pelle
Edit – Bilder kommer…
12 juni, 2006 kl. 05:39 #142900syke
BlockeradKan nån låsa tråden .. jag ångrar KRAFTIGT att jag inte tog mig ner. ;( ;( x( x(
12 juni, 2006 kl. 05:46 #142965Mats
DeltagareJa jääädrar vilken helg.
Kokarn fick känna på Emmabodas asfalt och Cizzi körde bana för första gången med R:en. Extra roligt att Katharina och Cizzi åkte och hade en intern liten ”fight”. Förbättringarna de gjorde var ju i en klass för sig. Jag lyckades kapa 4 sekunder under helgen. Cizzi tog 22sekunder. Ingen dålig ”putsning” av tiden. Men så tog hon några koner också, tur att hon lova o polera innan vi åkte ut.
Solen den tog bra trots solfaktor 20…
Ett så inih*lvete stort tack till Block, Yonaz, Janne248 och resten av alla de som gjorde denna träffen till vad den blev. Återigen kommer jag ihåg varför jag blev medlem i SSi. Ni e faan så goa hela bunten.Mats: Jag tog aldrig nån arraksboll… Så jag hoppas du har med dig nya till nästa träff..
Mats GBG/lelle trött, skönt o vila upp sig på jobbet nu…
Regionsansvarig Göteborg12 juni, 2006 kl. 06:28 #142934Manor
DeltagareOzo:
– Visst är jag fortbollsintresserad…SKJUT :P.
– Alien tyckte att det gick att prata med mig på hemvägen…så jag måste varit trött :D.
– Fy fan va grymt att bli väckt med RESPONS…om man hade sådan sång i klockradion så hade man väl vaknat med ett leende varje morgon :7.Mats LLLLLLL:
– Självklart så bjuds det på arraksbollar även nästa gång :).Desen:
– Kul att ha träffats, du verkar vara en skön lirare…men akta dig för ”lägga-sig-Larschhhha” nästa gång…det kommer att bli dyrt :).Plura:
– Nästa gång får du ta två arraksbollar :9.Pannan:
– Du är en mycket mycket sjuk människa…men jag älskar dig också :D.Strat:
Grattis för bövelen till en kalastid.mvh Mats N – ABOU, den låter trimmad
12 juni, 2006 kl. 06:30 #143027Patrik K
DeltagareJa detta var riktigt bra fixat av er, ja ni vet vilka Ni är :+ stort tack, och dessutom tack till alla er andra som var där o gjorde helgen till den toppenhelg som det blev, mkt glada miner, trevligt sällskap o mkt körning *thumbs up*
Mr. Black: Ett extra tack till dig för en sjusärdeles trevlig tur i bilen, man blir ju lätt sugen på att ”ta mer” =)
Strat: Grattis till den bra tiden, jag visste att den satt där inne ngn stans! =) O tack för ”godstransporten” =))
Till alla: Ska försöka få upp de bilder jag tog i galleriet så fort som det är ”humanly possible”, tror det blev en del trevliga handsketcher som kvalisorten duger på ;-), hade dock svårt att få färgkritorna att återge naturlig färgnyans 😀
På återseende // Patrik K
12 juni, 2006 kl. 06:52 #142970pannan
DeltagareÄr det någon mer än mig som höll på att gråta ihjäl sig imorse då man ställde sig i duschen 😀 Solkräm är nog bra tills nästa gång.
För er runtom Sthlm så är det konbana med Lazzat den 18:e. Kan vara värt att spana in. Nu får bilen vila tills dess, och en välbehövlig service blir det i veckan då alla oljor kommer att bytas. Har fått jobbat hårt de senaste veckorna lilla bilen 🙂
Tackar än en gång för en kalashelg.
mvh
Johan12 juni, 2006 kl. 07:02 #142935Manor
DeltagareÄr det någon mer än mig som höll på att gråta ihjäl sig imorse då man ställde sig i duschen :D…
Ja, det blev inte till att köra med så mycket varmvatten…men kallvattnet svalkade skönt :).
mvh Mats N
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.