› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Storträff Superstage 10-11 juni
- Detta ämne har 163 svar, 9,359 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
abd.
-
FörfattareInlägg
-
12 juni, 2006 kl. 14:25 #142929
simo
DeltagareGrym text Alien!
Synd att du inte ansökt om lite mer tid framför datorn… 😉/U – vill se bilder…NU
12 juni, 2006 kl. 15:44 #143007thorlake
DeltagareJa fiiii fan, även om jag körde den korta varienten å inte körde en meter SS så hade jag skoj.
Trevligt sällskap å sjukt bra väder.
Ja sablans vad man brännde skinnet av sig. Ingen mer sol för mig resten av sommaren. 🙂Tack till Grimlock som höll mig vaken på väg ned och var en enastående kartläsare trots att du gillar att ”slicka pinnar”.
Å tack till Äljen i hans söliga GT som låg ivägen för mig både upp och ned. 😉
Fick iaf sladda översturt på dåliga sulor på vägen upp, piggar upp och håller en vaken.
🙂Bara så att ni vet den mesta delen av den potatis vi äter i Stockholm är gjord i Mjölby. 😉
Mäts, hur känns det att vara portad ifrån McDonalds i Mjölby för evigt? 😉
Bra jobbat alla inblandade toppenarrangemang!
12 juni, 2006 kl. 15:50 #143009Addson
DeltagareMäts, hur känns det att vara portad ifrån McDonalds i Mjölby för evigt? 😉
Icke pruta på mcdonals Mätz!! ha ha vad skrek han? McDonals suger balle? Lol
12 juni, 2006 kl. 16:25 #142937Manor
Deltagare…spruta spruta :D.
mvh Mats N – Abou, den låter trimmad…
12 juni, 2006 kl. 16:39 #142915LegacyLarsa
KeymasterHej Alla!
Tack för en trevlig helg, fastän det inte blev någonting nämnvärt resultat på den korta tiden jag var ute. 🙁Har en hel del bilder från både lördag & söndag, så det ska väl läggas upp så småningom, och Jerry, jag får nog vänta lite med linken, då en pipa på grenröret inte ville vara med(spricka), så det ska lagas till helgen hoppas jag..
Så en tripp på 50mil hem, utan laddtryck är inget att rekommendera..
Dock är jag lite förbryllad över att älJen & tokvagnsmats mfl, lyckades se en polisbil, själv såg jag ingen alls trots 100mil på vägen, dock var det en del kamerahelveten efter vägen men det gick bra ändå..
/Lars
12 juni, 2006 kl. 18:48 #142987Adam K
DeltagareHej Alla!
Tack allihop för en kanonhelg!
Nu är alla tider sammanställda och postade till Yonaz och kommer väl upp snart, men ni minns ju tiderna så bra själv att det knapast behövs!!
Grattis Strat till realiserad tid, Jeppe till fantastisk körning som visar original GT’ns potential, Blocken o Yonaz till !!!-inköp,och alla andra för era insatser och närvaro.
JohanR, jag försöker jaga bromsinfo och har massor att göra, sitt på radion sålänge.
’til next time
12 juni, 2006 kl. 19:29 #142918Blocken
DeltagareSuperbra skrivet, Äljen! Jag kan se dig och MädMätz framför mig… Äljen i svettiga mockavantar, Börns-jacka, pilotbrillor och en blå kepa med en Yo-yo-yo’ande HW-Mats som halvligger i passagerarsätet och pratar V-Powwa’, IT, Defi, Dawes Device och nu även Mjööölbypotatis :+
:7
Ni är underbara allihopa!
/Blocken
12 juni, 2006 kl. 20:21 #143052Niklas
DeltagareNu har jag lagt upp mina bilder…inte många men alltid något.
12 juni, 2006 kl. 20:34 #142919Blocken
DeltagareNågra av er blev rätt förvånade när inte 900’an dök upp på lördagsmorgonen… 😉 :+ HEHE!
Tack till alla som hjälpt mig med denna fantastiska bil, inte minst Kocken som lät mig köpa pärlan 🙂 (Silvriga Type-R-kokarn till vänster i bild)
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album503/mini_Dsc07745.jpg
Mvh Blocken
PS. Janne248, Jag SNODDE dina supersnygga bilder där min nya bil syns från träffen och lade dem i mitt album 🙂 Tack!
12 juni, 2006 kl. 20:36 #142966Mats
DeltagareGrym text Alien. Satt o skrattade så Cizzi kom in o frågade vad ja pysslar med. Efter en stund skrattade hon lika mycket.
Nu är kokarn urlastad och ekrarna spända på XT:n, så det blir moppe till jobbet imorgon så R:en får vila sig lite efter helgen. Den uttryckte vissa åsikter om att det gått lite väl häftigt till under helgen…
Ser framemot nästa helgalna träff med SSI. Vi e f*n den bästa klubben som finns. Lite inbördes självbeundran kan inte vara fel efter en helg som denna.
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg12 juni, 2006 kl. 20:41 #142971pannan
DeltagareVill tacka KN för att han knep min plats för bästa New age 😉 grrrrr
Som det sagts tidigare angående snabba bilar så tror jag att Rauuuuuuuls bil skulle kört snabbaste tid om en mer erfaren förare rattade den. KN visade ju att han är en bra chaufför på bara 2 st repor dvs under 1.30. Strats bil tillhör den mer extrema i klubben och Claes är en förbaskat bra chaufför så att tiderna vart låga var helt väntat. Likaså KN:n tider med gammel Imprezan imponerade stort det med.
Den jag dock är mest imponerad av är nog Jeppes tid dvs en låg 1.30 tid med en original GT. likaså Blocken som kör en 1.29 repa med gatdäck. Finns bra med mer potential i den kärran som för övrigt sköt på sjukt bra när jag provade den.
Det jag tyckte var kul med SS var att man såg sina brister både på bilen och på sig själv som körde. Bilen behöver helt klart mer camber och ett styvare chassie, är helt klart nöjd med tiden då bara Rauuuuuls 😉 new age STI körde snabbare och den bilen har hrmpfff 😉 vassa prylar både i chassie och i motorn.
Nästa gång blir det under 1.30.
mvh
Johan12 juni, 2006 kl. 20:42 #142972pannan
DeltagareTrunk Monkey eller? 😉
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_photo.php?set_albumName=Alien&id=P1010028
12 juni, 2006 kl. 20:44 #142920Blocken
DeltagareVill tacka KN för att han knep min plats för bästa New age 😉 grrrrrSom det sagts tidigare angående snabba bilar så tror jag att Rauuuuuuuls bil skulle kört snabbaste tid om en mer erfaren förare rattade den. KN visade ju att han är en bra chaufför på bara 2 st repor dvs under 1.30. Strats bil tillhör den mer extrema i klubben och Claes är en förbaskat bra chaufför så att tiderna vart låga var helt väntat. Likaså KN:n tider med gammel Imprezan imponerade stort det med.Den jag dock är mest imponerad av är nog Jeppes tid dvs en låg 1.30 tid med en original GT. likaså Blocken som kör en 1.29 repa med gatdäck. Finns bra med mer potential i den kärran som för övrigt sköt på sjukt bra när jag provade den.Det jag tyckte var kul med SS var att man såg sina brister både på bilen och på sig själv som körde. Bilen behöver helt klart mer camber och ett styvare chassie, är helt klart nöjd med tiden då bara Rauuuuuls 😉 new age STI körde snabbare och den bilen har hrmpfff 😉 vassa prylar både i chassie och i motorn.Nästa gång blir det under 1.30.mvhJohan
Åsså var det jäkligt kul att träffa en tenniskille som du, Pannan! 😉
😀
/Black
12 juni, 2006 kl. 21:38 #142927Janne248
DeltagarePS. Janne248, Jag SNODDE dina supersnygga bilder där min nya bil syns från träffen och lade dem i mitt album 🙂 Tack!
Sno på du! Dé é lugnt vet du!
12 juni, 2006 kl. 22:34 #142963Manu_Sti
DeltagareJätte tack till alla för en underbar helg, gratis Strat, Ulrik och Staffe, det var jätte kul att träffa så många och några som man aldrig ser, Raul och Staffe, tack Mats för arracksbollar och din humör, Mr CLean och Mrs för resan från Stockholm till Emmaboda, Jeppe för att visa linjen, Blocken för att alltid vara ”Best in Show”…
Vi ses igen i Tullinge, hoppas bara att bilen blir fixat… -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.