SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Storträff Superstage 10-11 juni

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 164 totalt)
  • Författare
    jeppe
    Deltagare

Hej Alla!Tack allihop för en kanonhelg!Nu är alla tider sammanställda och postade till Yonaz och kommer väl upp snart, men ni minns ju tiderna så bra själv att det knapast behövs!!Grattis Strat till realiserad tid, Jeppe till fantastisk körning som visar original GT’ns potential, Blocken o Yonaz till !!!-inköp,och alla andra för era insatser och närvaro.JohanR, jag försöker jaga bromsinfo och har massor att göra, sitt på radion sålänge.’til next time

Tack Adam !
      Nästa gång ska du få åka med en sväng

jeppe
      Deltagare

Vill tacka KN för att han knep min plats för bästa New age 😉 grrrrrSom det sagts tidigare angående snabba bilar så tror jag att Rauuuuuuuls bil skulle kört snabbaste tid om en mer erfaren förare rattade den. KN visade ju att han är en bra chaufför på bara 2 st repor dvs under 1.30. Strats bil tillhör den mer extrema i klubben och Claes är en förbaskat bra chaufför så att tiderna vart låga var helt väntat. Likaså KN:n tider med gammel Imprezan imponerade stort det med.Den jag dock är mest imponerad av är nog Jeppes tid dvs en låg 1.30 tid med en original GT. likaså Blocken som kör en 1.29 repa med gatdäck. Finns bra med mer potential i den kärran som för övrigt sköt på sjukt bra när jag provade den.Det jag tyckte var kul med SS var att man såg sina brister både på bilen och på sig själv som körde. Bilen behöver helt klart mer camber och ett styvare chassie, är helt klart nöjd med tiden då bara Rauuuuuls 😉 new age STI körde snabbare och den bilen har hrmpfff 😉 vassa prylar både i chassie och i motorn.Nästa gång blir det under 1.30.mvhJohan

Tack Pannan !
        Vi hade en go lite fight du och jag
        1.30.22 blev min bästa registrerade tid
        men är övertygad att det gick fortare den gången som
        klockan inte reagerade, men men 🙁
        Jag kör gärna igen i slutet på September (sista helgen kanske) ?

STIred
        Deltagare

Ett Jätte stort TACK till Raul som lånade ut sin kokare, blev en 1.29 tid med New Age. TACK!Strut, lysande styrning :7 synd bara att jag inte kunde vara med o leka på söndagen. Grattis till en bra tid.Syrelsen gör som vanligt ett kanonjobb!/U – Som körde 1.28.16 innan bilen packa ihop

Var bara kul åka med, fick man lärt sig lite teknik med 😀 Att tillägga 1.29 efter bara fyra vändor med bilen och med passagerare 😮 imponerande tycker jag iaf… Några repor till och kanske utan passagerare, så vet man aldrig hur det hade slutat 😉

Får tacka Grimlock för alla tips första dagen med 🙂

STIred
          Deltagare

Grattis Strat!Vem var snabbast med New age? Var det KN i Raul’s bil eller satte någon annan en bättre tid på Söndagen? Vill minnas att Pannan’s 1.31.xx var snabbast när vi navigerade oss mot Stockholm på lördagskvällen…//Ubbe – När jag blir stor så ska jag också… :+

KN satte 1.29.78 med new age, tredje snabbaste tiden för hela helgen, efter Strat och KN själv i sin egna bil 🙂

STIred
            Deltagare

Vill tacka KN för att han knep min plats för bästa New age 😉 grrrrrSom det sagts tidigare angående snabba bilar så tror jag att Rauuuuuuuls bil skulle kört snabbaste tid om en mer erfaren förare rattade den.

Jepp Inget fel på bilen, det fick man se när KN körde, utan mest på min körteknik 😀 Får bli mera övning för mig 😉 1.32.32 är inget o hänga i granen, nästa gång är det under 1.30 som gäller 😉

Niklas
              Deltagare

1.32.32 är inget o hänga i granen

Tur du inte ha så stora krav på dig själv. 😀 😉

STIred
                Deltagare

Tack alla för en ball helg Yonaz, Janne, Block ni är bäst 🙂

Tack Grimlock och KN för körlektionen ångrar inte en sekund att jag lånade ut bilen, ni hade garanterat bättre koll på vad ni höll på med än jag själv 🙂 Kul o åka med också, lärorikt framförallt 🙂

Kul se Manuels bil irl, tjata lite med stoffe, pannan och alla andra 🙂

Grattis Strat för den fina tiden!

Tack JRM för att ni ställde upp och pilla det sista på bilen dan innan träffen 🙂

Och till sist: vill ha mera superstage NU!! :9 :7

Strat
                  Deltagare
                    Pasi_k
                    Deltagare

Skönt på kvällen i Moshult…
                      Bilden tagen 3s innan Myggen jagade bort oss.. (måste sett dom röda sakerna)
                      (ser ni lugnet i bilden Mats W , JAG och DanneLakan. Bara njuter)

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album502/mini_DSC07723.jpg

Måste säga att alla som kör kokare är Sjukt Galna på ett bra sätt..
                      Känns som jag hittat ”hem” till familjen 😛

Ville juh oxå att man skulle sjunga för mig.. 😉

Niklas
                      Deltagare

Pasi: Ett säkert kort för att få en sång är att INTE komma på träffarna. Jag har gjort så några gånger och varje gång när man kan gissa att några öl ”förbrukats” på träffen så ringer mobilen och man hör en fruktansvärd allsång skråla ut från mobilen…sen när det är avklarat så är det någon som försöker sig på lite skånsk dialekt med oftast tragiskt resultat. 🙂

Tycker mig se att Danne redan fått sig ett tjuvnyp på höger armbåge. 😀

Pasi_k
                        Deltagare

Pasi: Ett säkert kort för att få en sång är att INTE komma på träffarna. Jag har gjort så några gånger och varje gång när man kan gissa att några öl ”förbrukats” på träffen så ringer mobilen och man hör en fruktansvärd allsång skråla ut från mobilen…sen när det är avklarat så är det någon som försöker sig på lite skånsk dialekt med oftast tragiskt resultat. :)Tycker mig se att Danne redan fått sig ett tjuvnyp på höger armbåge. 😀

Kan var för att det är du Äljen.?
                          Missar väl inga träffar.?
                          Fast att ma nitne var på 5 års jubileet ångrar jag bittert nu..

Kunde inte låta bli han nep han för att se om han var vaken.. 😀 😀 😀

Rallystacke
                          Deltagare

Låter som ni hade en riktig kanondag!
                            Hoppas ni inte hade några tråkiga incidenter och att alla motorer höll!

ps
                            vore kul om ni var intresserade av att ha en 2dagarsträff till, ihop med evoklubben (med tanke på att det bara brukar dyka upp en 5-10evosar så måste vi ha med andra också. Och ni är ju en superklubb som det är kul att göra saker ihop med!)
                            ds

Yonaz
                            Deltagare

Stacke: Imprezaklubben har angenäma problem. Det dök upp 40 bilar i helgen 🙂

Har ni svårt att få ihop folk vill vi gärna leka med er, det finns nog lite kvar att bevisa från vår sida 😉

Men rekordtider blir det inte med skit-asfalten som ligger nere på Emmaboda.

För er som inte var ute och tittade på banan under helgen, här är en mobilbild: http://www.streetx.org/index.php?act=Attach&type=post&id=215

Gör om gör rätt!

/J

simo
                              Deltagare

Självklart e man intresserad av ett sådant event :7

Asfalten ser ju värre ut än mina bromsar 😀

Stacke, var var du ngnstans i Lördags? Sökte dig hela kvällen

/U

Staffe
                                Deltagare

Ojojoj VILKEN HELG!!!!!!
                                  Detta kommer man sent att glömma,om man ändå hade kunnat skruva tillbaka tiden eller stannat klockan!!

Yonaz,Janne,Block när är GRYMMA 😉 jag föstår att det är mycket jobb o förberedelser innför sånna här event…men ni gör det så BRA!!STOR tumme upp till er 😉

Strat grattis till en super tid!!!!
                                  KN Grattis till din fina tid, synd att bromsarna tog slut första dagen ;(
                                  Block grattis till ett grymt bil köp och grattis till en sjuk ss tid(vem f.n behöver R-däck) 😉
                                  Yonaz grattis till ett fint bil köp!

De var jätte roligt att få träffa allt folk, Raul du är en glad prick,skrattar alltid 😉 Manuel din kokare är så rätt,jag hoppas verkeligen att det fixar sig med bilen 😉 Kul att få se din kokare me` Pannan grymmt fin! Du satte ju också en jätte bra tid i ss(spelar du tennis ;))

Och tack alla andra som kom till Emmaboda flygfällt ni är grymma allihop!!!

Ska jag säga något om min insatts så..nja jag körde snabbare tider för varje gång,så min sissta repa satte jag en tid på 1.33.** på snoriga TOYO Proxes gatdäck 🙁 Det finns mycket man kan slipa på inte minst den som sitter bakom ratten!!

När är nästa stor träff, jag längtar tills vi ses igen 🙂

SVENSKA SUBARU IMPREZA KLUBBEN NI ÄR BÄST!!!!!
                                  —————————————
                                  Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
                                  BugEye STI-02

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 164 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.