› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: Storträff Superstage 10-11 juni
- Detta ämne har 163 svar, 9,359 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
abd.
-
FörfattareInlägg
-
14 juni, 2006 kl. 11:45 #143057
Niklas
DeltagareJag har faktiskt ett kameramobil-klipp. Ska lägga upp det ikväll 😀
Fick ett litet MMS av Yonaz, HAHAHAHAHA!!! 😀
Tyvärr kan jag inte lägga upp den så ni andra får vänta tills Yonaz kommer hem. 😉
14 juni, 2006 kl. 12:25 #143002Pasi_k
DeltagareJag har faktiskt ett kameramobil-klipp. Ska lägga upp det ikväll 😀
Fick ett litet MMS av Yonaz, HAHAHAHAHA!!! :DTyvärr kan jag inte lägga upp den så ni andra får vänta tills Yonaz kommer hem. 😉
Ailen Jobbar du inte med IT.??
Skicka den till din E-mail och lägg upp den därigenom. 😀 😀 ;D/P som inte vet om han jobbar med IT.. 😛
14 juni, 2006 kl. 12:29 #143058Niklas
DeltagareEmail? Jag ringer på min mobil…och enstaka sms och mms… 😀
14 juni, 2006 kl. 12:38 #143003Pasi_k
DeltagareEmail? Jag ringer på min mobil…och enstaka sms och mms… 😀
mms kan man skicka till en emailadress Från mobilen.
Såå jag lägger upp vissa bilder på jobbet./P Mobil används till : Navigera , ringa , sms:a , mms:a , fotar och lägger upp bilder med hjälp av min emailadress 😀
14 juni, 2006 kl. 13:11 #142941jraberg
DeltagareStort tack till arrangörerna som gjorde detta möjligt, visst blev det mkt väntan men det var det värt..
Dessutom all heder åt Jeppe som sätter en så bra tid med en orginalbil(inte ens dawes device?)
😮Respekt ger oxå RA bilarna(och förarna med såklart) när block ritar lite lakrits med sletna sommardäck(som om de inte var hala nog innan) och sen åker iväg och sätter en kanontid med en bil han kört i en vecka och dessutom sitter på fel ställe i..
Usch vågar inte ens tänka på vilka tider som kommer komma fram när r-däck åker på och sockret blivit påfyllt 😮Tack grimlock för baksätesguidningen(när tidtagningen var avslagen), visst körde jag väl lätt 1,29 då 😉 😉 kanske rent av 1,27 😛
Nä, jag borde vara nöjd med 1,33 nånting för att vara första gången då målet var 1.35.
Men samtidigt inte överraskad heller då jag inte kört bilen på länge länge.. Förstår verkligen hur Raul känner sig men det är svårt att prestera om man inte tränar Glöm inte det Raul, jag tycker du ska vara nöjd med den tiden och du kommer definitivt hamna under 1.30 inom snar framtid 🙂Intressant upptäckt som jag gjorde 2-3’e körningen på lördagen var att jag inte alls kollade långt fram, vilket jag tyckte först.
Märkte detta på tillbakavägen och det kändes helt plötsligt mkt mer ”lugnare”, kan åxå bero på att jag lärt mig banan då.
Grimlock fick som sagt var åka med lite och där Jag trodde att jag var långsam tyckte han att det gick bra och tvärtom.Slutsats efter helgens övningar blir därför:
Titta långt fram, och planera spårval bättre
Bromsa ÄNNU senare/hårdare 🙁 (fes-bromsade som jag gör på ”gatan” ibland)*rolleyes* x(
Mer Camber behövs.
Självbevarelsedriften(”rädslan” för farter över 140 Måste bortoch så måste jag Trimma MYCKET mer, föraren alltså..vilket det inte riktigt finns tid till än tyvärr.. och försöka undvika att köra legacyn som har helt fullständigt totalt annorlunda vägegenskaper, dock ej negativt.
-JR börjar bli gubbe..
14 juni, 2006 kl. 17:41 #142938Manor
DeltagareHittade videon till Mr Clean och MatsN’s favoritlåt, ni som var närvarande på lördag eftermiddagen i lineup hörde den på Clean’s fantastiska ljudanläggning i hans bil. Mer ren och härligt sound får man leta länge efter… :DHär är videon: http://video.google.com/videoplay?docid=2015570935756570908
Mohahahahahaha…det var första gången jag hörde låten…texten är dock så fantasirik…så jag kunde den efter typ 1 sekund.
mvh Mats N
14 juni, 2006 kl. 18:25 #142956Yonaz
Deltagare14 juni, 2006 kl. 19:17 #143019Staffe
DeltagareUndrar vad Bilsport gör åt asfalten? Kanske dags att anlita en bra entreprenadfirma.MvhJ – siktar på en 1.25 tid tills nästa gång
Ja fan som det såg ut alltså!!!
Läste att dom skulle ha någon invigning på lördag av den nya anläggningen 🙂 De är hårt när SSI kör Superstage :+
Läs mer här: http://www.bilsport.se/news.php?id=36316
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-0214 juni, 2006 kl. 19:21 #143020Staffe
DeltagareHittade videon till Mr Clean och MatsN’s favoritlåt, ni som var närvarande på lördag eftermiddagen i lineup hörde den på Clean’s fantastiska ljudanläggning i hans bil. Mer ren och härligt sound får man leta länge efter… :DHär är videon: http://video.google.com/videoplay?docid=2015570935756570908
Va f.n de är ju sån musik som fjortisar kör runt med i sina epa traktorer åså julgranar i hela framrutan 😀 😀 😀
Den var kass!!! Trampe Båt 😀 😀
—————————————
BugEye STI-0214 juni, 2006 kl. 19:30 #143021Staffe
DeltagareHär är klippet http://media.putfile.com/Basshunter—Subaru-edition:D 😀 😀 /J
Hahaha!!! Fan villken bass kolla Mats slår nästan panna i rutan ju 😀 😀
Jag tyckte mig se ett par doftgranar me i backspeglen eller har jag fel 😀
—————————————
BugEye STI-0214 juni, 2006 kl. 21:24 #142939Manor
DeltagareHär är klippet http://media.putfile.com/Basshunter—Subaru-edition:D 😀 😀 /J
Hahaha!!! Fan villken bass kolla Mats slår nästan panna i rutan ju 😀 :DJag tyckte mig se ett par doftgranar me i backspeglen eller har jag fel 😀 —————————————Blekinge som INTE hör till Skåne!!!BugEye STI-02
Nix, inga doftgranar i Mr.Cleans bil inte…det kan dock ha varit Jerrys gamla meckarstrumpor som hängde där…för att ge Adde inspiration till att sätta en 1.11.07 tid :D.
mvh Mats N
14 juni, 2006 kl. 21:29 #143010Addson
Hahaha!!! Fan villken bass kolla Mats slår nästan panna i rutan ju 😀 :DJag tyckte mig se ett par doftgranar me i backspeglen eller har jag fel 😀 —————————————Blekinge som INTE hör till Skåne!!!BugEye STI-02
Nix, inga doftgranar i Mr.Cleans bil inte…det kan dock ha varit Jerrys gamla meckarstrumpor som hängde där…för att ge Adde inspiration till att sätta en 1.11.07 tid :D.mvh Mats N
F*n jag får inte upp den!!! Asså den får jag upp *tittar ner* men jag ser ingen film!!!
14 juni, 2006 kl. 22:00 #142986PetterSolberg
Deltagareser ingen film heller..
Patrik
Blå WRX-0114 juni, 2006 kl. 22:01 #142957Yonaz
Deltagare14 juni, 2006 kl. 22:03 #143011Addson
DeltagareFunkar inte!!! x(
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.