SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Storträff Superstage 10-11 juni

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 164 totalt)
  • Författare
    Yonaz
    Deltagare

Kräver quicktime.

hämta gratis: http://www.apple.com/quicktime/download/win.html

LegacyLarsa
      Keymaster
        Patrik K
        Deltagare

Nu så, nu har jag ääääntligen börjat lägga upp lite bilder på mitt nya fiiina bildkonto, TACK Göran för hjälpen :7 . Ska bara lägga till lite ”vita fält” :+ Fixar det ikväll, lovar!!!

Det tar ju som sagt lite tid o lägga upp bilderna men jag ska jobba på o ta lite varje kväll så är vi snart där:P

Är det nu ngn som vill ha alla bilder jag tagit nere i Emmaboda, ca. 200st så PM:a mig eller liknande så kan vi komma överens om ngt, typ en 20a i ett kuvert med bildcd i retur … ja som sagt, om nu ngn vill ha hela kalajset, blev en del koola bildserier 😛 😛

Mina bilder från Emmaboda
          http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=PatrikKs

Fler bilder kommer varje dag

// Patrik K

Yonaz
          Deltagare

Nu så, nu har jag ääääntligen börjat lägga upp lite bilder på mitt nya fiiina bildkonto, TACK Göran för hjälpen :7 . Ska bara lägga till lite ”vita fält” :+ Fixar det ikväll, lovar!!!Det tar ju som sagt lite tid o lägga upp bilderna men jag ska jobba på o ta lite varje kväll så är vi snart där:P Är det nu ngn som vill ha alla bilder jag tagit nere i Emmaboda, ca. 200st så PM:a mig eller liknande så kan vi komma överens om ngt, typ en 20a i ett kuvert med bildcd i retur … ja som sagt, om nu ngn vill ha hela kalajset, blev en del koola bildserier 😛 😛 Mina bilder från Emmabodahttp://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=PatrikKsFler bilder kommer varje dag// Patrik K

Skicka postadress via PM så kommer en slant!

Rallystacke
            Deltagare

Självklart e man intresserad av ett sådant event :7 Asfalten ser ju värre ut än mina bromsar :DStacke, var var du ngnstans i Lördags? Sökte dig hela kvällen/U

Jasså var det du som hade ringt? såg att jag hade missade samtal. Var på sweden rock i helgen. hade inte mobilen på mig då.

Vad sjutton har hänt med asfalten?? så var den ju inte för i slutet av maj…

Niklas
              Deltagare

Rallystacke: SSI kör väl hårdare än SCRAM. 😀

Yonaz
                Deltagare

Självklart e man intresserad av ett sådant event :7 Asfalten ser ju värre ut än mina bromsar :DStacke, var var du ngnstans i Lördags? Sökte dig hela kvällen/U

Jasså var det du som hade ringt? såg att jag hade missade samtal. Var på sweden rock i helgen. hade inte mobilen på mig då.Vad sjutton har hänt med asfalten?? så var den ju inte för i slutet av maj…

Snålt underarbete… x(

Staffe
                  Deltagare

Jasså var det du som hade ringt? såg att jag hade missade samtal. Var på sweden rock i helgen. hade inte mobilen på mig då.Vad sjutton har hänt med asfalten?? så var den ju inte för i slutet av maj…

Snålt underarbete… x(

Jobbar du på skanska Yonaz 😀 :*

/Stoffe som har bytt färg till röd…ajajaj
                    —————————————
                    Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
                    BugEye STI-02

Pasi_k
                    Deltagare

Snålt underarbete… x(

Jobbar du på skanska Yonaz 😀 :* /Stoffe som har bytt färg till röd…ajajaj—————————————Blekinge som INTE hör till Skåne!!!BugEye STI-02

Bara lite Gulfärg och Skåne-Stoffe har rätt färg 😉

Niklas
                      Deltagare

Jag har fortfarande inte fått svar om vem som har min ena walkie talkie och vem som lånade min keps.

– Thorlake, har du radion? Griml0ck, har du kepsen?

🙁

Yonaz
                        Deltagare

Jag har ditt förstånd, du tappade det i samband med flytten till Tokholm. :+

Har även en blå (?) filt i garaget som tillhör dig 😉

/J

Niklas
                          Deltagare

Det vet jag, där råder det inga frågetecken. 😛

thorlake
                            Deltagare

Tjenis mr Älj.

Nope, jag har rotat igenom kärran, ingen kvarglömd walkie.
                              (Eller keppa)

Patrik K
                              Deltagare

Nu så finns ngr av det bilder jag tagit uppe på Galleriet, kul o se alla andras bilder, det fotades en hel del i helgen trots allt 😛

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=PatrikKs

// Patrik K

oskar
                                Deltagare

Nu så finns ngr av det bilder jag tagit uppe på Galleriet, kul o se alla andras bilder, det fotades en hel del i helgen trots allt 😛 http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=PatrikKs// Patrik K

Grymma bilder Patrik…:)

//Oskar

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 164 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.