SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: StreetCarFest 2005

• Detta ämne har 16 svar, 1,012 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av SVARTEN.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Den enda från klubben som ställer ut är Manuel, fin och proffsig monter du fixat med informationsblad om bilen och sånt. Trevligt att träffas och snacka lite.

Sen finns det en Impreza WRX 01/02 i Team Insane Racing montern. Lite speciellt med denna är att den har WRC-frontspoiler vilket var väldigt tufft. gör mycket för utseendet.

Den tredje och sista Impreza (vad jag såg) var en svart WRX STI PSE med bodykit och gula dekaler och tribals över hela bilen. Väldigt annorlunda.

Kommer till mässan igen på lördag morgon och lägger klart dekoren på Insane-Imprezan. Det kommer bli riktigt tufft. Fick på alla små dekaler (inte startnummer och stora loggorna på sidorna).

OzO
      Deltagare

Å bilder lägger ni: Galleriet 🙂

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Manu_Sti
        Deltagare

Jag inte är ensam från klubben, Mr Clean är också in med hans bil och en till, vi är iaf 3 från klubben som tycker att det är bra att visa att en Impreza can också vara en street racing bil… Och den där svarta Sti, om det är han från Fimland som var där föra året, då har han gjort mycket på hans bil under sista året, han har Charge Speeds body kit runt om och många dekaler, och en av hans dekal är som en Subaru dekal med 666 och under kan man läsa : ” Subaru Street Racing Team ”…
          Iaf det jag kan säga snabbt om mig är att efter mässan ska min bil direkt till JRM och Graphicline och det för en månad tills bilsportsmässan, som jag har känd och ser ut nu ska jag inte vara med i Subaru monter, men iaf ska jag vara nånstans i mässan…

Mvh Manuel.

Niklas
          Deltagare

Då var jag klar med ytterligare en dekor på en blå WRX 01/02. Blev riktigt tufft. Bilen rullar i Jönköping vanligtvis men var uppe på SCF-mässan och står i Team Insane Racing montern. 3.5h i torsdag kväll/natt och 2.5h i idag lördag. Tog alla små dekaler först så vi bara hade de stora på sidorna att göra idag. Var väldigt många besökare som ställde sig och tittade på när man arbetade, tur man vant sig vid att arbeta under ”bevakning”. 😀

Extra skoj när jag ligger på knä och monterar dekaler på bilen och tre tjejer i hotpants står och polerar motorhuven inför ett gäng suktande killar med kameror i högsta hugg. Kunde knappt hålla mig för skratt ibland. Hoppas bara jag inte förstörde deras bilder. 😉 😛

Hälsade på MrClean som också ställer ut, vem var den andra killen med en svart GT? Trodde först det var Svarten men tror inte han har slängt på två bakdörrar på sin. 😉

Hittade inte Manuel då jag gick bort till honom två gånger under tiden jag var på plats.

Nu är det vila sen iväg till IKEA med frugan så hon får sitt. 😀

AK_Impreza
            Deltagare

tevligt att träffa lite imprezafolk på mässan =) äljen med flera!
              jo dt var mr clean o svarten som ställde ut breve varandra! och den svarta är charge speeds utställningsbil fick ja reda på! var 5 imprezor på mässan! imponerande! :7

Niklas
              Deltagare

Men hur kan det vara Svartens om det inte är en coupe? Har han två?

Blocken
                Deltagare

Svartens hade fyra dörrar sist jag såg den 🙂

/Black – har oxå 4

Min STi

Manu_Sti
                  Deltagare

Det blev jätte bra med dekoren Niklas, jätte proffsig gjort, jag såg dig när jag var på väg till mässan, jag ringde dig men du svarade inte, idag var det mycket folk, och många fina tjejer, men den vackrast var utan problem ”Mrs Clean” 😉
                    Jag hoppas att i morgon det blir lika mycket folk, då blir det en lyckats mässa…
                    Om nån tänker köra en sväng dit i morgon, jag behöver hämta min bil, och då kanske kan bli kört från Älvsjö till mässan…

Mvh Manuel.

Niklas
                    Deltagare

Svartens hade fyra dörrar sist jag såg den :)/Black – har oxå 4Min STi

Jaha, vad jag skall nu skylla på? Jag dricker ju inte… 😛

AK_Impreza
                      Deltagare

är du oxå nykterist =)

SVARTEN
                        Deltagare

Äljen du är en helt kass människa haha, jag har alltid haft 4 dörrar på bilen så länge jag kan minnas. Är du osäker kan du ju alltid kolla i mitt galleri :*

/C

Niklas
                          Deltagare

Äljen du är en helt kass människa haha

Du då? DU DÅ?! 😛

SVARTEN
                            Deltagare

Jag kan iaf se att min bil har 4 dörrar haha 😮

/C

Blocken
                              Deltagare

Någon som tog med sin kamera?

/Blocken

Min STi

Niklas
                                Deltagare

Här är en bild på vad jag skapade på mässan:
                                  http://gallery.voodoo-people.com/albums/album565/PICT2964.sized.jpg

Kändes lite lustigt att montera dekaler med 20-30 personer som tittade bakom så allt blev rakt och snyggt. Men det gick väldigt bra och man hörde hur de viskade och tisslade om montering av dekaler och blötmontering. 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.