Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    Surbarbro
    Deltagare

Så har man landat hemma. Tömt bilen och slängt på en tvätt. Alla kläder är ju inrökta.

Det har varit så fantastiskt roligt.
      Tänk att man står och går så mycket frivilligt och fryser lite och ändå kan man inte tycka något annat än att det är kul.

Tack Andersson, för att du har fixat det här och tack för den underbart goda maten. Nu får man träna massor för att komma till matchvikten.

Jag kommer inte göra så mycket mer idag. Mer än klappa katten och hänga tvätt.

Nu är det bara att se fram emot nästa år. Hoppas att det blir mer snö och bättre väder. Ses då igen i Rallyskogen.

/ Catrine

FiddeFuling
      Keymaster

Kan inte mer än att hålla med. Sjukt kul har vi haft under dessa dagar, o nya roliga vänner har man träffat med. Ser fram emot nästa äventyr med SSC =)

FiddeFuling
        Keymaster

Bilder uppladdade till DropBox

User: sscrallyswe@gmail.com

xevz

Jo då, nu har man landat i soffan efter 3:50 lång resa hem.

Tack till alla för en hemskt trevlig vistelse och stort tack till Andersson för den underbara maten i skogen!

Bilder kommer upp så småningom, jag har 1 089 stycken att gå igenom. 🙂

Jag kan för övrigt meddela att ni som stannade hemma idag missade en räddning av en A4 quattro TDI som lyckats hamna i ett rejält vattenfyllt dike. Med hjälp av två Subaru Forester och en massa folk fick vi dock upp den. 🙂

Publik länk till Dropboxen: https://www.dropbox.com/sh/rmrhbj8a4m760aa/h_9pUuykjF

Prata med InzoLino, Zlasher, mig eller skriv här i tråden för att få tillgång att lägga upp fler bilder, lämna gärna er mailadress så kan vi se till att ni kan lägga till den som en delad katalog i era egna Dropboxar.

TypeR
            Deltagare

Yep thanks for a fun weekend guys sadly had to worrk last night when i got home due to sick staff lol, thumbs up for the fantastic food again much appreciated matey 😉

Vince
              Keymaster

Tack än en gång för att ni är de ni är. Det är alltid grymt kul att vara med på träffar med SSC. Att man dessutom fick se wally och grymma wallybilar gör inte saken sämre ;).

Speciell tack till Andersson som as usual fixade kanon mat d—0.o—b.
                Tack till Catrine (oo de som var med henne) som ordnade hela huset när vi var borta.

Hoppas vi syns snart igen :).

Vince

Andersson
                Deltagare

Tack till alla som va med och gjorde detta wally till ännu en oförglömlig upplevelse. Man har aldrig tråkigt med er det är verkligen värt de 169 milen det blev i år. Tack till Vincent som körde på fredagen så man kunde dricka lite päronsaft och minttu i skogen 😉 Tack till Catrine för att du som vanligt såg till så det blev ordning o reda i huset.
                  Kul att ni gillar det man fixar, kanske därför man tycker det är värt att gå upp sex på morgonen och göra grillspett.
                  Skönt nu är det knappt ett år kvar till nästa gång 🙂 husen är bokade även nästa år 😉

karlzzon.
                  Deltagare

SOLBERG!!!!!
                    Hörde jag en SKÅL !!(på smålänska)
                    “Det är lörda ida”
                    Så fränt att träffa vänner i skogen och till Whally.

TKarlsson
                    Deltagare

Jag vill också tacka alla!
                      Första gången jag hade äran att springa på Felix, skoj med för mig ett nytt ansikte!
                      Inte så att man tröttnar på de gamla heller. 😉

Störst tack till Zlasher som jag fick åka shotgun med både upp och ner!

Zlasher
                      Deltagare

Ja det var mycket trevligt. Och stort stort tack till Andersson som alltid leverar. Jag hann aldrig ge dig nå cash för soppa eller mat. “Skäms”. Allt du fixar å trixar är enormt. Tack! Sen enormt trevligt att träffa alla er andra!
                        Nu har man upplevt det live!:)

Andersson
                        Deltagare

Tack ska du ha, tjänster och gentjänster duger gott det med. Vad ska man med pengar till om man inte har några vänner, nästa gång är det kanske du som bjuder…..de ordnar sig.
                          Nu hänger det en ny där ute så snart måste vi grilla igen 😉

Vince
                          Keymaster

Nu hänger det en ny där ute så snart måste vi grilla igen 😉

Känns som att det blir en vårträff i Torsås 😀

FiddeFuling
                            Keymaster

känns som att det blir en vårträff i torsås :d

jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!!!:d

Andersson
                              Deltagare

Det löser vi och lite badtunna. Sista helgen i mars kanske, ska kolla i min kalender då.

Vince
                                Keymaster

Det löser vi och lite badtunna. Sista helgen i mars kanske, ska kolla i min kalender då.

Glöm inte att helgen innan så ska du vara i gbg :)……så kanske April vore lämpligare (det måste ju vara vår först) 😉

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.