› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack SYD 070616
- Detta ämne har 14 svar, 1,351 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
19 juni, 2007 kl. 07:41 #14456
Pasi_k
DeltagareTack för en bra dag , fast regnet vräkte ner.
Vi blev ju tyvärr inte så många bilar på plats.
Tror kylan och regnet gjorde sitt.
Tack till Amit på Redrumperformance.
Lite svettigt att bromsa bilen , men det är ju alltid kul med lite papper på sakerna.http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/070616/Bild194.sized.jpg
Tack Även till din väldigt kunniga medhjälpare som kan få alla frågetecken till utropstecken.
Vi kommer gärna tillbaka igen.. 😀
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/070616/Bild195.sized.jpg
Bilen slog över från tonåring till medelålders med.19 juni, 2007 kl. 08:07 #147670Pasi_k
Deltagare19 juni, 2007 kl. 09:04 #147677Tessan
DeltagareJa,tack Amit & co för ett alltid lika trevligt och lärorikt besök hos Er..:-) Fick ju träffa gamla Ford-bekanta också..;) Sen tack till Philip’s bilspel som gav mig många skratt,se Er killar spela va skoj..:D
Tessan – som blir åksjuk av tv-spel..:+
19 juni, 2007 kl. 11:26 #147667Grusdraparn
DeltagareKom ni fram till några goa idéer inför SS i höst?
Vad vart det för siffror på kärran? Effekt och vrid på hjulen är alltid intressant./Klassenyfniken
19 juni, 2007 kl. 11:55 #147671Pasi_k
DeltagareKom ni fram till några goa idéer inför SS i höst?Vad vart det för siffror på kärran? Effekt och vrid på hjulen är alltid intressant./Klassenyfniken
Bromsning:
vid 10.000 mil.
304,7 I Maskinen
Vridet minns jag inte nu men det var mindre än innan.
Ska kolla upp siffrorna mer exakt…Tidigare Bromsning:
vid 700 mil.
304,5 Hk 414Nm I maskinen då.
(Visste inte om det var i maskinen eller på hjulen förr men nu vet jag)Rätt lugnt masserad maskin med andra ord.
Den andra som bromsade får bestämma om han vill lägga upp sina sifror här.
20 juni, 2007 kl. 12:53 #147668Mats
DeltagareHur gick det med snacket inför SS?
Massa goa ideer för hur träffen skall genomföras?Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg21 juni, 2007 kl. 01:46 #147679Andersson
DeltagareJa tack ALLA för en trevlig träff, även om siffrorna efter bromsningen kunde varit bättre men det är under utredning om deras klisterlappar ska få sitta kvar x( .Kul att spela bilspel oxå,det va många år sen.Men så mycke planering blev det väl inte när halva styrkan va hemma och pillade navelludd? Men det är ju en anledning till att vi måste ha en träff snart igen 🙂
MVH C Andersson / Mr Konjak
Full fart, spar tid!
Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!21 juni, 2007 kl. 05:42 #147672Pasi_k
DeltagareJa tack ALLA för en trevlig träff, även om siffrorna efter bromsningen kunde varit bättre men det är under utredning om deras klisterlappar ska få sitta kvar x( .Kul att spela bilspel oxå,det va många år sen.Men så mycke planering blev det väl inte när halva styrkan va hemma och pillade navelludd? Men det är ju en anledning till att vi måste ha en träff snart igen 🙂 MVH C Andersson / Mr KonjakFull fart, spar tid!Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!
Hoppas det löser sig på bästa sätt..
Vi får se hur måga vi blir den 30:e.
Tv-Spel är ju sin sak.
Man får inte stora stenskott i rutan då.. 😛/P som såg 2 stenar (som en 5:a i storlek) flyga över anderssons bil för att fint studsa i huven upp och göra ett fint märke i rutan.(Resulterande i ett par fina sprickor nedåt.. 😛 )
21 juni, 2007 kl. 09:34 #147678Sasse
DeltagareHar du kört 24.5 mil på halvtank Pasi? Då är ju tanken nästan tom 🙂
21 juni, 2007 kl. 09:52 #147673Pasi_k
DeltagareHar du kört 24.5 mil på halvtank Pasi? Då är ju tanken nästan tom 🙂
Sant tyvärr…
Japp ligger man på så sörplar den .. 😛
Kommer 15 mil på kvarts tank om jag kör ”lungt”
Med lite tung högerfot blir det ännu kortare.. 😛Brukar dra 1,2-1,3 milen i vanliga fall. 😀
50 mil i veckan till jobbet..
Ibland önskar man att man hade haft en billigare bil i drift. .:P
Fast lika kul som i subban har man inte med nått annat.. 😛22 juni, 2007 kl. 00:04 #147669Amit
DeltagareTack för en trevlig träff!
Det var skit skoj! Synd att det inte blev upstart av subban inför er men ni ser den i action snart 😉
———————————–
Sluta säga bugeye!! =)Subaru impreza ”redrum violence”
Amit Duggal
http://www.redrumperformance.se25 juni, 2007 kl. 05:07 #147674Pasi_k
DeltagareTack för en trevlig träff!Det var skit skoj! Synd att det inte blev upstart av subban inför er men ni ser den i action snart ;)———————————–Sluta säga bugeye!! =)Subaru impreza ”redrum violence”Amit Duggalwww.redrumperformance.se
Jo det fattades ju lite grejer i den om man säger så.
Den vill man ju inte missa i action.. 😀Tack Åter igen.
29 juni, 2007 kl. 21:49 #147680mikael ravn
DeltagareHallå mina vänner!
Tack för senast,synd att vädret inte ville riktigt,men det är ju inte
några mesiga cabbar vi har och pressar runt med 🙂Vi får träffas snart igen och glida,pressa,grilla eller what ever..!
Ha det bäst allihopa.
Mvh.Micke29 juni, 2007 kl. 23:08 #147676minid
DeltagareJag kommer! Nu jävlar dönar min bil! }( }(
2 juli, 2007 kl. 05:56 #147675Pasi_k
DeltagareHallå mina vänner!Tack för senast,synd att vädret inte ville riktigt,men det är ju intenågra mesiga cabbar vi har och pressar runt med 🙂 Vi får träffas snart igen och glida,pressa,grilla eller what ever..!Ha det bäst allihopa.Mvh.Micke
Tack Själv för att du KOM.. 😛
VI får väl ta en Glidar/Grillträff under sommaren på nått bra ställe.. 😀Mvh Pasi.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.