SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Sydträff med rally i Hörby 27/3

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Rowbean
    Deltagare

Hej grabbar!
      Tack för en trevlig dag, härligt att det kom så många som det gjorde ändå. Första gången jag träffat lite folk ur klubben, och måste säga att jag blev väldigt glad att alla har sånt sinne för humor och är så trevliga!

Hoppas dagen var er till glädje också!
      MVH

andreaswrx
      Deltagare

jag såg ingen. vi var på SP3, SP6 och SP5

Rowbean
        Deltagare

jag såg ingen. vi var på SP3, SP6 och SP5

Vi befann oss på SP1, sedan åt vi 🙂

mikke
          Deltagare

Då var man hemma från jobbet, lagom trötter 🙂

En bra uppstyrd liten träff att dra igång säsongen med, lite nya ansikten och trevligt som alltid! Får planera in en ny träff med gokart körning, fanns lite olika alternativ att välja mellan 🙂

Andersson
            Deltagare

Tack alla för en trevlig dag, synd bara att det skulle blåsa så j***igt bara. Men det gör det ju som vanligt i skåneland 😉
              Kul att träffa några nya ansikten oxå så man vet vilka det är som skriver på forumet.

Vi pratade ju om en ny träff också med ett litet möte för sydmedlemmar. Och kommande träffar som några av oss skulle på så ser jag bara 7 maj som ledigt för gokart träff eller vad har ni för tips?

Några datum vi diskuterade:
              # 22-25 april Elmia
              # 1 maj Rally i Hässleholm
              # 7 maj Gokart i Anderstorp med omnejd ?????
              # 14 maj Mantorp med kartellen
              # 21 maj Strippen Emmaboda med grillfest hos mig fredag och Mikke lördag 😉

Anderstorp hade utomhus med 120cc och 80km kartar, men vi letar vidare efter fler alternativ.

Vince
              Keymaster

Tack för en bra träff. Synd att det var lite kallt i vinden så att man inte kunde kolla mer på rallyt. Även synd att alla där nere pratar så konstigt 😀 (ska JAG säga!;))
                Skämtåsido så fick jag iaf träffa lite nytt och trevligt folk, besöka skåne och fick även hälsa på en kompis i Staffanstorp efter träffen. (Passade även på att logga en geocache precis utanför Hörby bil. Rowbean fattar iaf lite vad jag pratar om;). Kan även tillägga att namnet på denna cache har inspirerats av bl.a. Hörby bil)

Rowbean
                Deltagare

Tack alla för en trevlig dag, synd bara att det skulle blåsa så j***igt bara. Men det gör det ju som vanligt i skåneland 😉
                  Kul att träffa några nya ansikten oxå så man vet vilka det är som skriver på forumet.

Vi pratade ju om en ny träff också med ett litet möte för sydmedlemmar. Och kommande träffar som några av oss skulle på så ser jag bara 7 maj som ledigt för gokart träff eller vad har ni för tips?

Några datum vi diskuterade:
                  # 22-25 april Elmia
                  # 1 maj Rally i Hässleholm
                  # 7 maj Gokart i Anderstorp med omnejd ?????
                  # 14 maj Mantorp med kartellen

Anderstorp hade utomhus med 120cc och 80km kartar, men vi letar vidare efter fler alternativ.

Denna diskuterade vi ju eftersom christian såklart ska bjuda på sin vildsvins-stek 😉

Larsk
                  Deltagare

Havde sat dette i den gamle tråd, men skulle nog vare her:

Tak for en fin dag – og godt om parkering. Skoj at möte region syd + lite mer 😀

Bare trist den vind var så j:mad:kla kall – det slet noget på kräftarne, at man skulle krybe sammen hele tiden. Hoppas at i fik mere värme det näste ställe?

Kommar gärna näste gång om det bliver mere vår

Frederik har lagt lidt filmsnut op från dagen http://www.youtube.com/watch?v=75kzZNvelNs

mikke
                    Deltagare

Denna diskuterade vi ju eftersom christian såklart ska bjuda på sin vildsvins-stek 😉

Du menar grillfest hos Andersson på fredagen? 🙂
                      Kan nog bli en grym helg det 😛
                      Det såg lite väl tajt ut mellan träffarna där, måste tyvärr jobba någon helg med, men får prioritera dom viktigaste.

Taggen
                      Deltagare

Ja tack alla för en kanon dag 🙂
                        Härligt Robin att du fixade så vi kunde vara på Hörby bil.
                        Vi får hålla kontakten Andersson så ska vi lyckas styra upp något.
                        Hoppas man kör en subaru till träffarna senare i år 🙂
                        Väldigt kul att de kommer folk längre ifrån.

Taggen WRX STI -08

Blackwidow
                        Deltagare

Det var en lyckad träff och starta året med! Trevligt folk och nytt folk precis som det ska vara. =)

PS. Skaffa mig en ”bil” till idag 😉 http://www.garaget.org/?car=242101

Rowbean
                          Deltagare

Du menar grillfest hos Andersson på fredagen? 🙂
                            Kan nog bli en grym helg det 😛
                            Det såg lite väl tajt ut mellan träffarna där, måste tyvärr jobba någon helg med, men får prioritera dom viktigaste.

Precis 😉

Blackwidow: Är det denna vi ska pool på flaket på under storträffen?;)

Andersson
                            Deltagare

Det var en lyckad träff och starta året med! Trevligt folk och nytt folk precis som det ska vara. =)

Bil och bil kan väl diskuteras, jag skulle mer kalla det lastbil 😉

Pool på storträffen och badbalja när det blir lite kallare, jag fixar ved 😉

Jag gör grillskivor på den jag har som hänger då, ska stycka på torsdag och hämta 6 nyrökta lår på rökeriet oxå. GOTT 🙂

Vince
                              Keymaster

Jag gör grillskivor på den jag har som hänger då, ska stycka på torsdag och hämta 6 nyrökta lår på rökeriet oxå. GOTT 🙂

Sluta nu Andersson…det vattnas fan i munnen på mig 🙂

Vince
                                Keymaster

Det var en fräck maskin detta 😎

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.