Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 52 totalt)
  • Författare
    Perra
    Deltagare

Synd att Rallyt inte gick så bra för petter men dom måste nog gå igenom bilen till nästa rally.

//Daniel – Lyssnar på Rallyradion

Dom har ju jobbat med att gå igenom bilen hela helgen så det kan ju inte vara mycket orört kvar nu. 😉 Det blir nog 2 veckors semester för mekarna istället. :+

Stort GRATTIS till Daniel Carlsson! Skitkul att han kom trea!

/P

Blocken
      Deltagare

Jeeeehoooo!

🙂 🙂 🙂 http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0003.gif 🙂 🙂 🙂

/Black

Min STi

MDE
        Deltagare

Det var begravningsstämning i subaru depån igår o solberg var helt förkrossad men men det kommer nya rallyn..

Kul var det iallafall!!!

mitt shema för detta år var.

tors.liten biltur a 65mil? presskonferans kl 17 efter det starten i karlstad

Fre.lejen på morgonen, vargåsen(colin) på eftermiddagen

Lör.Hara på morgonen(kallt som tusan)o sen depån och sprinten i hagfors

Sön. SS20 som var många mil på isväg huga

(tack blocken för sms:et i lördags kom tyvärr 1730 typ 5timmar efteråt liten fördröjning kan man säja rätt så hårt belastad mobilnät hehe..

Varma rally hälsningar från micke i norrland.:-)

PetterSolberg
          Deltagare

tjenare!! nyss hemkommen från ett kallt värmland.. men bilåkandet värmde.. synd dock att man står och längtar efter att se petter på första sträckan så länge och sen se han komma “lufsande” med bilen förbi.. ;(
            Med all otur han haft nu kanske han slipper det i resten av vm..
            Lite närkontakt fick man ändå med 2 st Subarus.. Först fick man hjälpa Gröndal, i Petters fjolårs bil för övrigt, upp ur diket på ss8 sen en Grupp N impreza på ss12.. så nu är det bara att vänta 1 år till nästa vm rally.. 🙁
            Ha det fint!!
            / Patrik – Trött..

Nikke McRae
            Deltagare

Nu var man hemma igen. Vilket rally! Lite kallt men perfekta förhållanden! :7
              Stort tack till Perra för mediapassen, vi hann med sista servicen idag. Suveränt!
              Och viftade man med passet lite framför funktionärerna på sträckorna, så fick man stå utanför ata-banden. Självklart ställer jag mig inte på nått dumt ställe, men lite framför alla andra är bra nog. 😀

Nu har jag två 60 minuters band fulla med filmmaterial med allt från “launchcontrol-morrande” Subbor till fullfart över hyggen och hårnålar. 🙂

Blocken
              Deltagare

Ser att Jall80 börjat tanka upp bilder ifrån presskonferensen :+

/Black – minns Pippis fräknar

Min STi

Niklas
                Deltagare

Varför vänta ett år till nästa rally? SSI kan ju göra en roadtrip till Finland och se det bästa rallyt live? 🙂

Mats
                  Deltagare

Jag anmäler mig som tolk…
                    Nä men allvarligt så är jag på!

Mats GBG
                    Regionsansvarig Göteborg

Sso
                    Deltagare

Då är man tillbaka på jobbet igen efter en helg i rallyskogen.

Stod med stor beslutsvånda över fredagsetappen, men lördag o söndag var det ståplats i skogen.

Hann med SS8 Sundsjön, SS10 Hara o SS12 Vargåsen på lördan, frän bilåkning på samtliga ställen.

På söndan blev det sen SS14/17 Lesjöfors, stod där Mattias Ekström åkte av, Grönholm ytterst nära att göra detsamma. Dessutom blåser Aigner i den andra Red Bull-Skodan av o behöver lyfthjälp när Mattias står o pratar telefon med teamet, mindre lyckat..
                      En S1600-Suka behövde oxo assistans. Givetvis enormt synd att Mattias åkte av, men stället var klart sevärt.

Andra varvet hoppades det en del, men landningarna var då mitt på vägen istället för i diket som första varvet..

/Stefan

Niklas
                      Deltagare

Jag är sugen, men vet inte om det krockar med semester eller sonens dagisande.

PetterSolberg
                        Deltagare

jag är väldigt sugen på Finland igen.. det vore helballt faktiskt.. borde väl finnas en hel del rallyintresseare som vill hänga på?
                          patrik

Yonaz
                          Deltagare

Oj, Finlandsfärja + SSI + WRC = 😀

Jag skriver upp mitt namn på listan “vi som ev. kanske möjligen troligtvis vill åka till Finland”

/J – Undrar om Block har någon resekatalog från Finland? 😉

Perra
                            Deltagare

Stort tack till Perra för mediapassen, vi hann med sista servicen idag. Suveränt! Och viftade man med passet lite framför funktionärerna på sträckorna, så fick man stå utanför ata-banden. Nu har jag två 60 minuters band fulla med filmmaterial med allt från “launchcontrol-morrande” Subbor till fullfart över hyggen och hårnålar. 🙂

Vassego! Kul att dom kom till nytta. Jag försökte komma framför avspärrningarna på en sträcka men det sket sig, jag hade ingen fotografväst så då gick det inte. Nåja, jag såg bra ändå.

Nu ser vi fram emot filmerna! Ladda upp ba´! 😀

Mvh Perra

Lefty
                              Deltagare

Hör av er om ni behöver bandbredd!

Davve
                                Deltagare

“jag är väldigt sugen på Finland igen.. det vore helballt faktiskt.. borde väl finnas en hel del rallyintresseare som vill hänga på?”

Jag är på :7

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 52 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.