SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack/undertiden STORTRÄFF 2007

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 96 totalt)
  • Författare
    kelta
    Deltagare

Tack så inni h-vete för en super helg
      nu e de bara å smälta alla intryck

Grusdraparn
      Deltagare

Trött, röd och helnöjd! 🙂

/Klas – Snakkes mer i morrn

Surbarbro
        Deltagare

Underbart!

Är så lycklig….och så laddad som Spike, uttrycker sig.

Det var en toppen helg ( bortsätt från Leksakens fall, tur att man har en servicebil. Hon är så glad, för att hon fick hoppa in.)
          Jag bara älskar denna klubb och alla medlemmar. Jag tycker att vi har så kul.

Tack allesammans för att NI finns.

Var tog alla andra medlemmar vägen?

Okay, jag fick köra mer nu när ni inte kom.

Arne, Tom och Catrine ( Barbro ) tackar och kommer igen.
          Var det 6/6. Öst?

Måste sova nu!

Tack igen för en underbar helg.

/ Surbarbro

Jag fixa mitt mål, under en minut. HIHI!

Chewie
          Deltagare

Ja, en kort redovisning från min sida!
            Börjar torsdagen med ett läkarbesök som e på väg att balla ur, fick för lite medicin och fick en allergishock och havererad mage, pratar med gud och säger till sköterskorna. BARA SKITEN E ÖVER 17:45 FÖR DÅ SKA JAG ÅKA SKÖTERSKAN x( x(

För lite saker intravenöst och allt blir kanon, riktigt kanon. Vad fan gav dom mig, Mats och Cicci undrade det me. Var som en duracellkanin. och vi skulle köra till Linköping till Spike.
            På väg till Spike hoppar vi ordagrannt. Viste inte att en Tribeca kunde flyga så, blev bra nervös när jag såg hoppet närma sig. Spike kunde sina vägar om jag säger så!

Hamnar hemma hos Spike och ragarställsmats sätter sig och jobbar. Själv somnar jag gött efter lite tjöt med Cicci.
            Upp i ottan och baljar i mig två koppar kaffe och iväg bär det. Tvätta bilar!
            Sen till Mantorp! Kul som fan! Runt och runt, jagar det rätta spåret 😉 😉 . Årsmöte! SUPERSTAGE DEN 22-23 September, fan! Måste ha nya däck och chassi
            x( x( Blir en dyr sommar!.

Bär iväg till vandrarhemmet, middag och party för medlemmarna. Vissa drack mer och vissa mindre 😀 😀 .

Efter några timmars sömn blir det en lugn lördag med väntan på alkoholförbränning i vissa kroppar. Stannar och fikar på vägen till Västerås, vilken servitris, vilka ögon 🙂
            Kommer fram efter lite velande. En mycket lugnare kväll för många, KN kommer upp förresten. Har hållt mig ett tag, haft en sängplats bokad ett tag för han, och jag som har så jävla svårt att hålla tyst 🙂 🙂
            Upp och äta frukost som inte fanns, ingen personal klocka sex, fan! Men dom kom, iväg och körde konbana hela dagen.
            Dagen blev som jag trott, KN på toppen, Block och Jeppe tätt bakom!

Dom flesta åker hem men jag åker och käkar med några gôa gubbar och hamnar hemma hos Blocken! Tittar på det som filmats under dagarna, kan nog bli bra material för film på skiva 🙂 🙂
            Sitter nu och skriver hemma hos Blocken, han logga ut den fegisen. Annars hade man kunnat ha kul 🙂 🙂
            Ska till Uppsala och kommer inte vara hema i Götet innan onsdag kväll! Lycko er som e hemma!

FAN VA GÔA NI E GUBBAR!
            Speciellt tack till Spike och Block för er gästvänlighet!
            Ni andra, tack ni mé för att ni fögyllt min helg! Saknar er och hatar att vänta på något gott, EMMABODA, here we come 🙂 🙂

simo
            Deltagare

Lelle trött man är då, tur man är på jobbet! 😉

Ett par korta kommentarer:

Blockens min när man svänger in på parkeringen!

53.2

FEAs otur men vattenkastning

Strat parker på fel sida….

/U – återkommer med Slakssons bilder

MariaimprezaGT
              Deltagare

Tack så mycket för en förjävla bra dag med er!! Ni är störtsköna allihopa!

Resan hem blev lite längre för min del då tryckplattan gav upp till 97%.. dvs..jag kunde inte växla.. jag körde på fyrans växel i 25 mil, med allt vad de innebär.. tankningar.. stoppljus, väggupp (inte kul med en så låg bil) fick även offra en hare på vägen.. (förlåt lilla haren). Men hem kom jag.. å där står bilen jävligt still 😉 Får ny koppling imorgon =)) vart buss nu ett tag känner jag!

Men iaf.. jag är lika glad för det =) Tack Manuel å Andreas för åkturerna!

Maria

Audi is teh ####!!

zwift
                Deltagare

Jag har bara en sak att säga om denna helgen,
                  NAJS!!!

Tobbe/Borås

Lt Dan
                  Deltagare

Kanon lör em/sön med trevligt folk och bra väder.
                    Stod på sidan och glodde hela söndan. Det som slog mig var att alla kör så otroligt bra. Har alla gått på förarutbilding hos SAD eller?
                    Riktigt kul var det, sugen blev man på att köra…det är väl bara att kränga legacykokarn och köpa Impreza igen antar jag 😛

/Dan alias Löjtnanten om det blir impreza igen…

b20mannen
                    Deltagare

Ont i armarna, tröttare än en begravd anfader, överstimulerat nöjdningscentrum i hjärnan, ny fräsch slityta på däck, koppling och bromsar, sönderkramad ratt och klösmärken på gaspedalen – Helt enkelt S.K.I.T.N.Ö.J.D.!

Kunde tyvvär inte vara med på Mantorp. Men nog fick man sitt lystmäte hos S.A.D i Västerås!

Kärt återseende av Hässlö annars. Senast jag var där så hade vi modevisning för gröna kläder och jagade varandra med kpist bland en massa arga jet-burkar vars primära syfte verkar vara att väcka grönklädda pojkar med regelvidriga lågflygningar. 🙁

Fick en flashback där bland konerna när en sån där 37a gjorde en tredje gradens överflygning. Allt kom tillbaks.. Da Nang, Iwo Jima, Kosovo… 😮 }( :7 :+

Men jag har fortfarande inte fått reda på vad S.A.D står för??

Sadistic Adrenaline Driving?
                      SSI Autos Destruction?
                      Simple Autopilot Deranging?
                      Stacke och ADB ska få leka i Diket?
                      Stressed Angry Driving?
                      Subarus Are Dominating?

Kan ingen hjälpa mig nuu? :*

griml0ck
                      Deltagare

Tack alla för en trevlig helg. Tvyärr slutade den för mig i förtid, men jag tog mig iaf hem. Var lite orolig när det var 6 mil kvar o den började låta otroligt illa från turbon. Fick ligga o fisa i 60 på E4:an ett tag sen försvann det.

Men annars var jag nöjd, måste vara det bästa organiserade träffen SSI nånsin haft. Kudos till block o janne o alla som hjälp till! Åket med Radicalen var fränt! Fast jag hade velat ha mer fart!! Janne du skulle ju ha kört mig 😉

Får väl satsa på o va tebax till emmaboda 🙂 Ny turbo o belägg sen e jag redo 😛

// grim – kräftan

Patrik K
                        Deltagare

Ja jädrar :7 :7 … vilken helg!

Helt underbart var det, vilken go gemenskap vi har :+

Vill tacka Mr. Block, SAD Janne och styrelsen för en riktigt bra arrangerad träff, svårt att inte få annat än mersmak. Ska se till att förvalta regionsstaffetpinnen på bästa sätt 😛

Tackar Tallen för sällskapet och skjutsen ner, turen i Radicalmonstret – ”praise the lord – Radical be thy name”, Christian för åkturen på Mantorp, Alrik för skjutsen/provkörningen av R-kokarn och alla NI som gjorde helgen till det den blev!

// Patrik K – sliten men lycklig

Adam K
                          Deltagare

Tack alla som gjort en kanonhelg!

Griml0ck, kom igen ba´! här har du turbos:
                            http://www.japperformanceparts.co.uk/Subaru%20tuning.htm

MariaimprezaGT
                            Deltagare

Hörde att Ulrik vann konbanekampen! ETT STORT GRATTIS, och jag hoppas att nåt går å använda som deodorant ;P

Maria

Audi is teh ####!!

Andersson
                              Deltagare

Tack alla för en oförglömlig helg, o tack till ALLA er som lagt ner massor av tid för att detta skulle funka så bra.
                                Nu har jag träffat fler av er i klubben och min slutsats är att man behöver nog aldrig bli vuxen 😉

Fråga på M-torp: Hur många förare får man vara per bil?
                                -Block;En i taget

En röd amerikanare på Hälla parkeringen med MAX (hamb.kedjans logga på) -SPiKE;Undrar va faan han ska med 100% svenskt nötkött i den där till 😀 😀 :+
                                Ja jäklar, ni e bara för underbara 🙂

MVH C Andersson
                                Full fart, spar tid!
                                Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!

Yonaz
                                Deltagare

Tack alla för en oförglömlig helg, o tack till ALLA er som lagt ner massor av tid för att detta skulle funka så bra.Nu har jag träffat fler av er i klubben och min slutsats är att man behöver nog aldrig bli vuxen 😉 Fråga på M-torp: Hur många förare får man vara per bil?-Block;En i tagetEn röd amerikanare på Hälla parkeringen med MAX (hamb.kedjans logga på) -SPiKE;Undrar va faan han ska med 100% svenskt nötkött i den där till 😀 😀 :+ Ja jäklar, ni e bara för underbara 🙂 MVH C AnderssonFull fart, spar tid!Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!

Konjak är respekt! – Tack Andersson!

Jag är trött idag, sitter mest och väntar på alla bilder från helgen ska komma upp i galleriet.

Vilken helg vi fick vara med om pojkar å tjejer. Jag var så jävla laddad innan och nu är jag så där jävla nöjd.
                                  Tack till samtliga SSI på plats, S.A.D-Janne, MSK Kvarnvingarna, Maria och alla andra som fixade och trixade inför helgen.

/J – rattar Flyingfin till jobbet idag :7

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 96 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.