SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack/undertiden STORTRÄFF 2007

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 96 totalt)
  • Författare
    555_STI
    Deltagare

Hehe tackar 😀

GRID
      Deltagare
        challe
        Deltagare

Jag måste också hålla med om att det va det roligaste jag gjort sen födseln. Va lite halv närvig inför mantorp men det släppte redan på följevarvet.
          Sen va de lika skoj som förväntat att träffa alla galna ssi`are, många nya ansikten blev det.

Ett jättestort tack till alla som på någotvis varit med och roddat med saker och ting i helgen

GT99
          Deltagare

Tack för en underbart rolig helg.
            Konbanan va nog det roligaste jag provat på i mitt liv.
            Tack till alla som gjorde detta möjligt!!!

/Pontus
            Grön GT

alrik
            Deltagare

Att SSI:are är tokiga är en sak som är säkert. Störtsköna människor hela bunten!

Ett allmänt tips ska jag också dela med mig av. När ni ev. i framtiden samåker med Tallen så frågasätt hans genvägar i ett tidigt stadium.
              ”Nu känner jag igen mig säger Tallen och kör åt fel håll” 😀
              Tallen var som vanligt på sitt goa humör och Kerstin var en trevlig tjej att samspråka med.

Ska säga att det var tur att jag hade Patrik K i bilen när vi rullade från K-holm. Var bra slut då, tur att han var villig att ratta bilen mot Västerås. Måste erkänna att det kändes bra konstigt att åka som passagerare på vänstersidan.

/Mikael – seg och trött

simo
              Deltagare

Styrelsen gör åter ett lysande jobb!

Det är alltid lika kul att komma till din lekplats Janne.

Vill även tacka vår sponsor AUTOEXPERTEN för det fina priserna.
                Maria, jag tror de glömt att stoppa ner manualen i mitt paket 😉

Tycker att det är riktigt kul att se att det är så många som börjar åka grymt bra. Saknade dock några…som var där men ändå inte…Strat

Hur ball är det när man laddat för ngt hur länge som helt o så går bilen sönder när man väl står där. Jag lider med dig FEA, fick min sådan dos förra året. Hoppas att 52.2 varvet gjorde livet lite lättare.

Mästerfotografen Slaksson gjorde ett jäkla gött jobb! Tackar!
                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=KNs-bilder

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/KNs-bilder/DSC_0040.sized.jpg

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/KNs-bilder/DSC_0048.sized.jpg

Ladda på ba
                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/KNs-bilder/DSC_0031.sized.jpg

/U

PS Tack Alien! DS

Niklas
                Deltagare

KN: Hjälpt.

OzO
                  Deltagare
                    Snowman
                    Deltagare

Häpp häpp!
                      Nu börjar man långsamt återhämta sig efter en kanon-helg!! Det var ju det roligaste jag gjort på länge! Konbanan tyckte jag var snäppet bättre än Mantorp, jag är för feg för o bränna järnet varv på varv på banan, tycker det går lite för fort 😮 Fast det klart, konbanan gick ju inte långsamt det heller!
                      Jag testade t.om att åka på varvstoppet på trean sådär en femtio meter innan storslalomen 🙂 Men sen blev det fyran istället..

Vill passa på att tacka lite folk jag oxå, styrelsen för en KALAS-träff, SPiKE för att du alltid lika rolig att ha som rumskamrat 🙂
                      Kelta o Emma för att ni var allt-i-allo leverantör av grejer, alltifrån dubbelhäftande tejp till en sol-skyddande keps! Tummen upp!
                      O tack Yonaz för turen i flygande finländaren!!

Undrar om det finns bilder på mitt o Yonaz teaterslagsmål, hehe..

/Markus – har gett bonn-brännan ett ansikte

Strat
                      Deltagare

Det var ju störtskönt att bara slappa omrking också 😛 Många frågor om varför man inte körde blev det, men det får man väl se som positivt 🙂

Tackar KN och Jeppe för åkturerna. Impad.

Måste också säga att det är himla kul att vi har folk som ställer upp och tar ansvar för att hålla liv i klubben. Att styra valberedningen gick som en dans ju 🙂

/Claes

SecretAgentMan
                        Deltagare

Kul att Slaksson fått tag i en kamera igen, blir nog en order från kameraaffärn’ snart mao? 😀

Goa bilder ni tar grabbar – även om det börjar vara fruktat trist med bilbilder, bilderna på folk är överlag roligare från alla faktiskt! 🙂

…och folket är väl det som gör det här kul med…

/J

MariaimprezaGT
                          Deltagare

HAHA vilka bilder Spike å Kvarnis!! LOOOL

Grimlock 120 000 nu när turbon är paj??? *bjuder*

Maria

SecretAgentMan
                            Deltagare

*asg*

´en får tacka för grattiskortet (ni får skylla er själva som ringer när man är i Stoke och behöver lyssna på gps:en :p ).

😀

/J

Grusdraparn
                              Deltagare

Kul att Slaksson fått tag i en kamera igen, blir nog en order från kameraaffärn’ snart mao? :DGoa bilder ni tar grabbar – även om det börjar vara fruktat trist med bilbilder, bilderna på folk är överlag roligare från alla faktiskt! :)…och folket är väl det som gör det här kul med…/J

Hade med mig mina kompaktare i fickan med en plan att inte ta en enda bilbild utan istället koncentrera mig på att plåta folk. Började bra på fredagsmorgonen när Daniel hämtade upp mig 04.10 och jag sköt av en välkomnande salva rakt i trynet. Tror att jag lyckades prestera ytterligare en bild efter vi anlänt till Mantorp, men sen var det schtöpp.

Anledningen var att jag ockuperade Daniels passagerarstol under i stort sett hela dagen, satan va sköj det var att åka kokare igen. 🙂 Stooort tack för det till estic-mannen!

Fredagskvällen började fuktigt och avtog inte direkt ju längre den led, så kameran hittade aldrig ut (och tur var väl det 😀 ).

Lördagen ägnades åt att irritera min klubbkompanjoner med en klibbig gummihand som provades på diverse föremål, slutsatsen blev att Yonaz parkeringsbevis var helt klart greppvänligast (skicka saneringsnotan). :+

Det var först på Söndagen då KN hysstade till mig hans D70s med en fast 50-glugg som jag återupptog fotandet. Höll mig skapligt till planen till att börja med, men efter ett tag smyg sig allt de där jäkla fiskebåtsbilarna med på ett hörn…och en och annan förhistorisk flygmaskin :7 Tack för lånet! Nu vart ju inte suget mindre direkt på att skaffa en systemare, eller för den delen skruva ihop kokarn så man kan köra lite konbana själv. Passar även på att tacka er som lånade ut passagerarsätet till en kokarsvulten själ, attans va många vassa förare vi börjar få! :7

/Slaksson – som så smått börjar vakna till liv igen

Adam K
                                Deltagare

Ozo, underbara bilder!
                                  Fast det var en helt ovanlig jänke wrx-super-kokare med Kelta bakom ratten 🙂

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 96 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.