SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack utan tack: 2-dagars ISTRÄFF Surahammar 25-26 februari 2006

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 40 totalt)
  • Författare
    Mats
    Deltagare

vad gör ni egentligen ? jag fick ett konstigt samtal från kokar t-shirt försäljare mitt i natten. Jag tror ni är fulla. Bjuder bakdiff. Köper med kredit på posten./med nästa gång

He he…verkar vara samma liga som ringde mig och grattade med sång på min Icke-födelsedag. 😀 😀 :DDet verkar som om det hade varit fin-fint med utombordare innan det byttes bana :P______________________________5 fyror är fler än 4 elefantöl

Haha, jasså det var inte bara jag som inte fyllde år idag… =) Ni är för härliga era knäppjökar!! :* 😛 Mvh Krooken

De varkar va många som fyllde år igår…

Mats GBG/som fyller år om 2 månader ju:D
      Regionsansvarig Göteborg

SecretAgentMan
      Deltagare

Vi ville bara tala om hur kul vi hade Mats… 😉 Det är lite ofint att inte svara i telefon hela dagen! 😀

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Silverpilsbilder/SSI_is_2006_14.jpg
        Ja jäklar Lars…

Det var faktiskt en av de bättre körningarna på länge, just att det var lite moddigt gjorde det svårare att köra, och man fick träna mer (känns i axelpartien idag :o).

/J

Wiklundh
        Deltagare

Primär med rallydubb för mig och jag får säga att det var nog nästan roligare än att köra bankörning på sommaren. 🙂
          Väldigt många imprezor som var med,undrar om inte folk i Sura blev förvånade när en hel arme med imprezor dräller in på Lördagsmorgonen.
          En sak är säker i alla fall och det är att Preem i Sura aldrig kommer har lika mycket imprezor vid pumparna som dena helgen. 😀
          Sedan så får man tacka för et utmärkta initiativet av Madde att fixa med kaffet.

OzO
          Deltagare

Tänker inte ****** någon eftersom vi äntligen har en eftersnackstråd utan en massa ****. :+

Förstår inte prat om åkning dagen efter… åkte alla hem innan av- och påfarten blev vattenränna och halvmeter snösträng i mitten??? Eller åkte ni hem med mörka solbrillor? Glad att man kom av sjön i alla fall…

Precis hur kul som helst och jag fick känslan av att nyuppkörda banan var roligare, fast det var svårt att säga pga underlaget på gamla.

Isåka med subban är det roligaste man kan göra. T.o.m. passagerare har roligt! 🙂

Åter igen parkerar folk som blä. 🙁 Parkeringsytan var trots sin storlek för liten för uppslutningen.

Fick äntligen öva på isdäckskörningsteknik: överstyr det så sväng mer och gasa fullt så kommer baken! 😀 Kortare styrväxel: ja tack!

Numera utan hela innerskärmar…

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

HAEN
            Deltagare

F*n jag kom knappt upp med service bussen när vi åkte.De var ju bara två spår med mycket vatten i,men de gick bra till slut.

Vi återkommer gärna igen.

Mvh/Håen

Mr Walle
              Deltagare

aldrig mer vanliga vinterhjul på en isträff
                fy f-n vad kul med fulldubb
                kanon lördag,förutom när man skulle åka av isen hujeda mig jag har ju luftfiltret nertill i innerskärmen 🙁 men det gick
                ganska skön söndag lite fika hos björnen sen rulla hem till sthlm och vårda baksällan med ett os guld

griml0ck
                Deltagare

Roligt som vanligt. Lättade lite plast men det gick ju bara fortare efter de 😉 Synd man inte fick köra mer, men vädergudarna kan väl inte alltid vara med en 🙁 Men vi fick ju köra några timmar iaf. Och festen på kvällen var ju tok rolig som vanligt 😛

Grusdraparn
                  Deltagare

Riktigt sköj som vanligt! Snacka om beroendeframkallande, subaru bör införa isdäck som standardutrustning 🙂

Synd bara att vädergudarna inte var med oss, men å andra sidan hann man ju hem och titta på sista perioden i sportcupen istället.

/Klas – JAAA MÅÅ VI LEEEVA…

simo
                    Deltagare

Ja jäklar…sicken helg!

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi147/KN.jpg
                      Stormare i en old age GT!

/U – e lelle trött

Blocken
                      Deltagare

Kul! Detta arrangemang går till historieböckerna! 🙂 Bra förberedelser i god tid och proffsigt upplägg med lokala sponsorer! Tummen upp! 🙂

…men vädret… sämer de! 🙁

Mvh AB

Min STi

Plura
                        Deltagare

Illa, jag förstörde hela tråden med mitt **** var riktigt trött på lördagskvällen, jaja skärpning till nästa gång.

/Pelle – åter i Anderstorp och på jobbet…

SecretAgentMan
                          Deltagare

http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=367117#367117

Mer bilder från Anton på rejsa.nu – kanonfotograf..

/J

simo
                            Deltagare

Riktigt bra bilder!

Kommer en go film på fesken inom kort :7

/U – med redigt med träningvärk

Patrik K
                              Deltagare

Ja det där ar ngt av det roligaste jag gjort på 4 hjul, trots mina ”friktionsdäck” :+

Men det gick ju frammåt, trots att rakorna blev till hela bredställ och varje retursladd blev ingång till nästa kurva =)men det är ju bara att ratta på…

Kul att träffa en massa folk med välljudande kokare och **** till alla ni som fixat detta *båda tummar upp*

Till nästa säsong SKA det inhandlas plåtfälgar o isdäck, ngn som vet av försäljning, förutom att jaga på blocket, så säg till. Mer grepp är ett måste till nästa gång =)

Ha det gött så ses vi! / En glad prick med gul bil 😀 / Patrik

PS. Pelle (Plura?) Jag hör av mig på mail så fort jag kollat igenom bilderna jag tog) DS.

Lefty
                                Deltagare

Såg ut som ett härligt badkalas ni hade i början där 😀 Tur att man slipper det där problemet i norrland!

Film kommer här:

http://www.raceplats.se/public/ssi/KNvsSGM.wmv

Tillfällig mirror(smidband) – slit på den här om den är PÅ:
                                  ftp://ssi:asd@195.198.241.214:21/KNvsSGM.wmv

Högerklicka, spara som mål…

Mkt nöje… ska kika på filmen själv nu!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 40 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.