› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack utan tack: 2-dagars ISTRÄFF Surahammar 25-26 februari 2006
- Detta ämne har 39 svar, 2,375 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 8 månader sedan av
GRID.
-
FörfattareInlägg
-
28 februari, 2006 kl. 20:39 #141080
simo
DeltagareHärligt Lefty!
Såg att den även har kommit upp på
http://video.google.com/videoplay?docid=615656318345675134&q=ssi+on+ice/U
28 februari, 2006 kl. 20:55 #141070SecretAgentMan
DeltagareFin skit! 🙂
Vi lär skramla till vidvinkel KN, eller så lär jag öka takten, man upplever det inte alls lika rappt här som när det begav sig. 😀
Något som är pinsamt tydligt är att det lönar sig knappt att gå på med skea’ i slask, det går lika fort att rulla på motorbroms tror jag fanimig. *asg*
/J – tackar KN för lite go’ film, och Lefty för lite plats och bandbredd.
28 februari, 2006 kl. 21:01 #141065maxan
DeltagareFin skit! :)Vi lär skramla till vidvinkel KN, eller så lär jag öka takten, man upplever det inte alls lika rappt här som när det begav sig. :DNågot som är pinsamt tydligt är att det lönar sig knappt att gå på med skea’ i slask, det går lika fort att rulla på motorbroms tror jag fanimig. *asg*/J – tackar KN för lite go’ film, och Lefty för lite plats och bandbredd.
Kan bara hålla med om att fartkänslan är borta i videon.. Satt ju i den pipande silverbilen 🙂
Noterade att KN sitter och tar det halvlugnt under körningen och det påminner inte om hur det såg ut så inne hos doktorn som rattade frenetiskt 😀
Fränt! Isåka regerar över banåka! Men vädret regerar oftast vid banåkningen 🙂
1 mars, 2006 kl. 02:54 #141099tendency
DeltagareNu har jag fixat iordning lite bilder som togs under lördagen.
Hur gör man för att dela med sig av bilderna till Regionsträffar-kategorin?
Mailar dom till regionsansvarig? Ifall bilderna platsar och duger, så är det
bara för någon att slänga upp dom där iaf.Fotoalbum: SSi ON ICE Surahammar
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/SSi-on-ice/tendency_SSi_on_ice_64.jpg1 mars, 2006 kl. 07:14 #141071SecretAgentMan
Deltagarehttp://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/SSi-on-ice/tendency_SSi_on_ice_29.jpg
*asg* ..det var uppraddat med fotografer när KN jagade mig… 😀Kanonbilder, jag skall se om jag kan trolla till att du får rättigheter i ett eget undergalleri till träffen. 🙂
/J
1 mars, 2006 kl. 07:21 #141072SecretAgentMan
DeltagareNu har du ett galleri under regionsträffar/Västerås/SSI on ice – fyll på ba’!
/J
1 mars, 2006 kl. 07:43 #141081simo
DeltagareVar ju inte farligt sköj…pardrifting kanske inte är så tokigt ändå 😉 😀
Undra om det finns vidvinkel till en så gammal kamera!? Får undersöka detta
Redigt goa bilder!
/U
1 mars, 2006 kl. 08:21 #141094daniel83
DeltagareÄr väll lite sen men ändå.
Var väldigt roligt att få köra av sig lite.
—
nejtack till tack 😉 — maxan
—Synd bara att isen inte var så bra som vi hade hoppats på.
//Daniel
1 mars, 2006 kl. 12:23 #141100tendency
DeltagareSecretAgentMan
*asg* ..det var uppraddat med fotografer när KN jagade mig… 😀
Kanonbilder, jag skall se om jag kan trolla till att du får rättigheter i ett eget undergalleri till träffen.Nu har du ett galleri under regionsträffar/Västerås/SSI on ice – fyll på ba’! /J
Jaa, en del blickar drog ni väl till er, he he.Tack & finemang! Nu var bilderna uppladdade där. 🙂
Dvs, här:
SSi ON ICE Surahammar
Video: s-däck i v-väglag
Impreza GT sedan 19991 mars, 2006 kl. 14:56 #141084GRID
DeltagareMina bilder får nån som har lust självklart också lägga in i galleriet.
Ingen som fick nån bild på mig? så lite körde jag väll ändå inte 🙂
Silver GT med dubbelljus fram och ”subba” på bakluckan,
Maila gärna bilderna (om det finns nån som har) till grid@3dluvr.com -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.