SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack Vallåkra 16-17 augusti

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
  • Författare
    minid
    Deltagare

Vill bara passa på att tacka alla som var med och ställde ut i våran SSi monter på vallåkra. Kul att vi blev lite bilar. Med hjälp av IM så hade vi inga problem att synas iaf. Ett stort Subaru tält och två Subaru flaggor med flaggstänger som var minst 3.5m höga. 😀

Stort tack till IM som var vänliga att låna ut allt till oss!

wille84_
      Deltagare

JA vill åxå tacka alla som kom å stälde ut på vallåkra!!!

Å sj blev man tindnings kändis sen lite lek mitt nere i hbg på lörda kvällen hehe….

http://media.hd.se/2008/08/16/338883/large/L1.JPG

mvh jonnie

minid
        Deltagare

JA vill åxå tacka alla som kom å stälde ut på vallåkra!!!Å sj blev man tindnings kändis sen lite lek mitt nere i hbg på lörda kvällen hehe….mvh jonnie

Jag blev inte fotad av tidningen.. 🙁 😛

wille84_
          Deltagare

men phille där kommer säkert upp fler grejer både här å där me dej!!!!

hehe…..

minid
            Deltagare

men phille där kommer säkert upp fler grejer både här å där me dej!!!!hehe…..

Jepp förhoppningsvis.. Kunde varit kul att hitta bilder på vår monter..
              Eftersom ingen av oss som stod där hade kamera.. 🙂

wille84_
              Deltagare

Jepp förhoppningsvis.. Kunde varit kul att hitta bilder på vår monter..Eftersom ingen av oss som stod där hade kamera.. 🙂

mm d ehade vat skit kul…. men ja har nog en på mobilen som ja ska försöka få in hehe men som sagt ja å datan e inte bästa vänner 😀

minid
                Deltagare

Jepp förhoppningsvis.. Kunde varit kul att hitta bilder på vår monter..Eftersom ingen av oss som stod där hade kamera.. 🙂

mm d ehade vat skit kul…. men ja har nog en på mobilen som ja ska försöka få in hehe men som sagt ja å datan e inte bästa vänner 😀

Haha! 😀

rickey
                  Deltagare

Får vi inte se en maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa bilder? 🙂

polika
                    Deltagare

fixa fram lite bilder nu=) är ju sugen på att se 😀

Chewie
                      Deltagare

Samma här, har tittat runt lite på trådar på garaget och hittade några riktigt fina subarubilar, men inga bilder på tältet tyvärr!!!!

Hade kamera i fickan men när jag var nästan uppe vid montern för andra gången blev jag uppringd och bads att komma till Saras monter då bilsport var där för lite fotosession.

Annars så måste jag säga att det fanns gott om fina bilar och då menar jag inte volvobilar 😉 😉

För övrigt så tog Saras bil som vi fixat med under våren hem priset för bästa nykomling i år på Vallåkra och tredje pris i japanklassen.

Så nu kommer garaget att prydas med en verktygsvagn från Luna med toolmax verktyg för ett pris av nästan 10k.

Och vi som trodde att hon max skulle ta hem tredjepris i Girlpower!!!!!

Nyfikna kolla här: http://www.garaget.org/luxury

minid
                        Deltagare

Här är en liten bild man ser Christians grymma GT och våra flaggor iaf. 🙂
                          http://www.motorzon.se/gallery/image/view/gallery_id/3048/image_id/26163/image_size/medium

SPiKE
                          Deltagare

Snygg monter grabbar. Fick en bild på mms på den, bra jobbat.

Härligt att IM ställer upp och lånar ut grejer till klubben, stort tack till Carolina.

//H

Alexander
                            Deltagare

Jag tog en del bilder på montern och alla bilarna! 😀 Vet inte riktigt var jag ska lägga upp dem bara.. Har fortfarande inte fått tillgång till galleriet 🙁

Annars blir det väl garaget.org eller nåt..

Det dumma är bara att den satans kameran ligger hos tjejen i hbg.. Så på fredag kan jag lägga upp bilder.

//Alex

http://www.garaget.org/?car=95872

OzO
                              Deltagare

Jag tog en del bilder på montern och alla bilarna! 😀 Vet inte riktigt var jag ska lägga upp dem bara.. Har fortfarande inte fått tillgång till galleriet

Nu har du galleri! 🙂 (Fast dessa bilder borde läggas upp i nåt regionsalbum eller aktivitetsalbum)

/G
                                _____
                                ::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

OzO
                                Deltagare

Lägg upp bilder här: http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=vallakra_2008

(Skapa eget album under detta och lägg bilder…)

/G
                                  _____
                                  ::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.