SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack Vallåkra 2010

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Hej, vill tacka alla ni som kom för en trevlig dag.

Trots en regnig morgon blev ju vädret gaska bra och även solen visade sig några minuter under eftermiddagen.

Kul att träffa både gamla, nya och blivande medlemmar.
      Nicklas, du är klart vår kung och kanske hela Helsingborgs på att lägga rökridå 😉
      I slutet av dagen kom även våra 2 glada ”bönder” Christian o Raul och hälsade på dock utan sina kossor men ni gillade mina bullar o kakor iaf .

Får be om ursäkt föra att det inte fanns någon Subarumonter i år, hoppas att Nicklas och jag kan fixa det till nästa år.

STIred
      Deltagare

Tack för bullarna och kakorna, de var goda :). Kul o se iaf ett par tre subarus där nere.

/r

Impreza112
        Deltagare

Trevlig pratstund med goda bullar och kakor får vi göra om:-) på återseende

Tack för bullarna och kakorna, de var goda :). Kul o se iaf ett par tre subarus där nere.

/r

mikael ravn
          Deltagare

Hej, vill tacka alla ni som kom för en trevlig dag.

Trots en regnig morgon blev ju vädret gaska bra och även solen visade sig några minuter under eftermiddagen.

Kul att träffa både gamla, nya och blivande medlemmar.
            Nicklas, du är klart vår kung och kanske hela Helsingborgs på att lägga rökridå 😉
            I slutet av dagen kom även våra 2 glada ”bönder” Christian o Raul och hälsade på dock utan sina kossor men ni gillade mina bullar o kakor iaf .

Får be om ursäkt föra att det inte fanns någon Subarumonter i år, hoppas att Nicklas och jag kan fixa det till nästa år.

Hallå mina Subbavänner!
            Som Andersson skrev om monter så kan jag bara lägga till en ursäkt jag med.
            Det som jag dock tycker är jäkligt dåligt MYCKET dåligt är antalet medlemmar som har synpunkter på hur det skall vara och som sedan ALDRIG dyker upp på en enda träff som vi ordnar.

Detta är ett forum: Vill ni hålla er uppdaterade får ni gå in dagligen för att hinna med.
            Jag lade upp en tråd där vi kunde anmälas som tidigare var deltagandet uselt lågt.

När det sedan gäller Vallåkra 2011 så funderar jag på att Sätta upp en MR Däck monter, där är ni givetvis välkomna att ställa er..!
            Kravet då är att ni kör med mina loggor och givetvis kommer det att bli fina rabatter också…!

När jag sedan la upp tråden så var det med tanken att vi skulle ha lite däckrök och allmän lek på lördagen.

Synd att vi inte blev fler som anslöt, men men det blir väl bättre..

Snart är det dags för en träff igen, när jag då lägger upp den, försök vara lite intresserade i alla fall

Mvh.Micke Ravn

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.