› SSC › Allmänt snack › Träffar › eftersnack: vinterkörning västerås
- Detta ämne har 28 svar, 1,855 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 8 månader sedan av
STIred.
-
FörfattareInlägg
-
4 mars, 2006 kl. 22:04 #14156
jraberg
DeltagareJa då var man hemma, mörbultad . . värker ta mej f’n överallt 🙂
Dagen började lite tråkigt med att det var lite vatten på isen och som sen blev mer pga dubbelis.Jag funderade allvarligt på att lägga om däcken och åka hem eller bara stå och skryta vid sidan av.
Som tur var så hade S.A.D Janne och hans goa kollegor en plan B.
Åka på plogad bana utanför SAD’s tillhåll.
Väl där så var jag fortfarande lite nedstämd och kände inte för att byta till ISdäCC igen. Men efter kortare övertalning av BloCC så gled de på.
och jag ÅNGRAR INTE EN SEKUND!Helt suveränt och mycket träning blev det.
TACK!Vi ses nästa gång!
JR5 mars, 2006 kl. 07:51 #141129Janne S.A.D.
DeltagareHej.
Ja ännu en morgon med uppgång halv 6.suck.
Varit och lämnat Arturs på Arlanda.
Han hälsade givetvis till er alla.Som sagt tråkigt med vädret igår och allt detta vatten på isen,det blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Hoppas ändå att reservplanen var rätt så ok.
Ni som inte fick ert cerifikat innan ni lämnade, pm eller maila mig er hem adress så jag kan skicka dem.
Hoppas vi ses snart igen.
Janne
5 mars, 2006 kl. 09:13 #141109SecretAgentMan
DeltagareJerry och LegacyLarsa instämmer, det blev en kul dag trots busväder och dubbelis.
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album466/preidnieks.thumb.jpg
Arturs Preidnieks – han får komma över och visa lite asfaltstakter till våren Janne! 🙂
/J
5 mars, 2006 kl. 09:38 #141113Practos
Deltagare…ingen som hade diare igår då ?
5 mars, 2006 kl. 11:14 #141114jraberg
Deltagare…ingen som hade diare igår då ?
blev lite risig i kistan när jag kom hem faktiskt, men så åt jag råa korvar på vägen hem åxå 🙁
Sedvanlig Baksmälla har jag iaf. lite pga rattandet och för lite vätska men när jag öppnade bildörren idag för att hämta lite kvarglömda saker så insåg jag att ångorna från spolarvätskan nog gjorde sitt till 🙁
Blir till att vädra och spola av med högtryck senare i veckan.Hade skitkul igår Janne! Man kan inte styra över vädret tyvärr men Ni löste det smidigt ändå :*
-JR
5 mars, 2006 kl. 16:37 #141128thorlake
DeltagareJag tänker tacka utan att ni kan hindra mig! Mahaha! 🙂
Så tack till allihopa som bidrog till att göra dagen till vad den till slut blev vädergudarna till trots.
Jag hade iaf skoj på mina stinkande däck. Nästa säsong kommer inte passera utan ett par vässade isdäck, den saken är säker.
Skönt att se ett äkta tronskifte på pallplatsen för den störste snövallsdräparen genom tiderna. Mycket svårslaget. 😉
En särskild tanke vill jag rikta till de modiga boysen i ”obs klassen”, 90-gruppen. Vi var bäst, det bara är så. Synd att ingen annan märkte något bara. 😉
Kort sagt, ett härligt gäng!
5 mars, 2006 kl. 18:38 #141118Grusdraparn
DeltagareVill se bilder-bilder-bilder… 🙂
/K
6 mars, 2006 kl. 07:44 #141130Janne S.A.D.
DeltagareJerry och LegacyLarsa instämmer, det blev en kul dag trots busväder och dubbelis.http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album466/preidnieks.thumb.jpgArturs Preidnieks – han får komma över och visa lite asfaltstakter till våren Janne! :)/J
Jo då.
Det har vi redan bestämt.
Solsken torr asfalt 1800 meter konbana shorts och T-shirt.Janne
6 mars, 2006 kl. 08:04 #141119Davve
DeltagareTack för en härlig dag.. Synd på vädret & isen bara.. Men plan b va kanon !!
Nu vill jag se bilder!! Speciellt på Jeppe´s fickparkering 😉 Nu ser man fram emot en asfalt träning oxå 🙂
Tack S.A.D !!
90 gänget ROCKADE 🙂
6 mars, 2006 kl. 18:39 #141112Blocken
DeltagareJerry och LegacyLarsa instämmer, det blev en kul dag trots busväder och dubbelis.http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album466/preidnieks.thumb.jpgArturs Preidnieks – han får komma över och visa lite asfaltstakter till våren Janne! :)/J
…vi ska även försöka lura hit honom för lite grusåka :7
/AB – prenumererar på innerskärmar :+
7 mars, 2006 kl. 07:34 #141134Patrik K
DeltagareHEhehe }(
Ja 90-gruppen visa ju var skåpet skulle stå iaf, eller ja … fan … vem har inte åkt av förut :+ Det ska ju göras med stil:D
Vill också tacka för en riktigt härlig dag i körningens tecken, ja ni vet vilka ni är, alla ni på SAD, Blocken o Arturs och alla som var där *tummen upp*
Is däck kommer!!! BILDER har jag en hel del, måste bara komma i kontakt med han som delar ut ”bildkonto”, har ngr riktigt sjyssta bilder.
Väl mött nästa gång / Patrik ”The yellow submarine” Kjellvås
7 mars, 2006 kl. 10:13 #141110OzO
DeltagareBILDER har jag en hel del, måste bara komma i kontakt med han som delar ut ”bildkonto”, har ngr riktigt sjyssta bilder.
/G
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::7 mars, 2006 kl. 11:57 #141135Patrik K
DeltagareBILDER har jag en hel del, måste bara komma i kontakt med han som delar ut ”bildkonto”, har ngr riktigt sjyssta bilder.
webmaster@impreza.nu?/G___________________________________________________________::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
Jo den vet jag mern snackade med ngn, sorry glömt namnet, som nämde ngn person vid namn som kunde fixa det men kör på ”webmaster” så ska vi se hur det går =)
Thanx
8 mars, 2006 kl. 14:51 #141121daniel83
DeltagareHejsan!
Vill tacka Janne, Block, Arturs och alla andra funktionärer som gjorde så att vi kunde få lära oss att köra bilarna lite bättre.
Synd bara att isen var blött, men vädret är inget man styr över.
Det var roligt att köra på Hässlö också. Eller rättare sagt det var s*’t roligt.Tack till alla som var där och gjorde dagen.
//Daniel – Har kvar min bogseringslina hos SAD
8 mars, 2006 kl. 15:16 #141131Janne S.A.D.
DeltagareHejsan!Vill tacka Janne, Block, Arturs och alla andra funktionärer som gjorde så att vi kunde få lära oss att köra bilarna lite bättre.Synd bara att isen var blött, men vädret är inget man styr över.Det var roligt att köra på Hässlö också. Eller rättare sagt det var s*’t roligt.Tack till alla som var där och gjorde dagen.//Daniel – Har kvar min bogseringslina hos SAD
Var det den vi använde när vi drog loss din bil från snövallarna???
Janne
Idag undrade flygplatspersonalen om jag hade sett lastbilen som kört in i snövallen??????
Jag svarade: Det var ingen lastbil, det var en Subaru!!!!! -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.